Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:25

in het donker fietsen lang het bos ookal is het met vrienden erbij. heb nog nooit zo hard gefietst. spinnen, meren. durf echt niet in een meer te zwemmen sinds ik een verhaal had gehoord dat er een jongen in een meer hier in de buurt door de stroming meegesleurd en verdronken is. ik word panish als iemand mij met zwemmen kopje onder duwt. enja verder de wel bekende lift. ben altijd ban dat hij vast komt te zitten.
en ziekenhuizen, ik word al duizelig als ik het ziekenhuis inkom. laat staan als ze met naalden/apperaturen aankomen.

ohja, de roosters in een golfslagbad. ben er pas 1 keer echt dichtbij in de buut geweest.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-03-10 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 00:26

nou, vroeger was ik altijd bang dat zwarte piet door 't wc raampje zou kijken tijdens sinterklaas.

En verder.. hmm tja ik schrik me gewoon altijd de ellende als iemand me laat schrikken :') of bijv bij films oid als iets opeens plotseling komt (zelfs als je 't al aan de muziek hoort aankomen, dat maakt 't zelfs erger!) zo heb ik al een aantal keren de bios bij een gegilt. Wat wel hilarische momenten geeft voor de rest van de mensen in de bios.

maar verder krijg ik toch niks bedacht... owhja behalve om in de zee te zwemmen en in natuurwater enzo... bang dat er vissen in m'n tenen bijten :+ maar in de zee gaat m'n angst verder als alleen vissen (krabben, kwallen HAAIEN!) etc.

Jolien_x

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:13

Ik was altijd bang om met zwarte piet mee naar Spanje te moeten :+ Dacht echt dat ze dat deden en ik vond mezelf ook nooit zo lief! Ai ai ai wat een angst heb ik daar voor gehad zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:18

Kapitein haak van peter pan :+

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:22

Spinnen. Bij van die grote dikke zwarte raak ik in paniek en moet huilen als een klein meisje.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:23

Ik was een beetje opgedraaid van dit topic te lezen gisteren, want jullie fobieën zijn nogal aanstekelijk :+
Komt mijn vriend in bed, en wil vertellen dat de matras een eind naar beneden geschoven is en dat ik dus even van bed moet. Begint hij met 'Kom eens even uit bed, achter je..'
Spring ik al hard krijsend het bed uit, superbang voor whatever dat het is dat er ook maar achter me zou zitten. :=
Mijn vriend schrok op zijn beurt weer van mijn schrikreactie dus die reageerde eerst nog kwaad ook :+

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:31

Heel stom maar als mensen kruipend op mij af komen dan word ik echt gek :oo

Helaas weten mijn zusje en vriend dat :')

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:33

_lauraaa_ schreef:
ohja, de roosters in een golfslagbad. ben er pas 1 keer echt dichtbij in de buut geweest.

vroeger dacht ik altijd dat daar haaien ofzo zaten O:)

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:34

Wat een angste zeg :oo

Ik was eerst ook bang voor heel veel dingen, maar ben daar gelukkig over heen gegroeit. Ook gewoon langzaam aan gewoon je grenzen te verleggen met die dingen..

Ik was eerst als de dood voor donker, bent toen met een paar vriendinnen die niet wisten dat ik daar zo bang voor was op een on verlicht zandpad gelopen. Er grappig, iedereen gillen en doen en ik me groot houden. Maar daardoor is de angst wel helemaal weg gegaan..

Op dit moment hoef ik de zee niet in.. Ben veelste bang dat ik op iets ga staan wat leeft of ik door iets gepakt word. Maar dat is gelukkig geen probleem ik ga bijna nooit naar de zee..

Ik vind het dood eng als een man die ik niet ken of niet "vertrouw" dicht bij me gaat staan me een hand geeft of gewoon aanraakt (lees: aantikken schouder klopje enz enz..). Laat dat meestal niet merken maar ga gewoon een stapje naar achteren.. Daarbij zit ook oogcontact met vreemde en vooral mannen..

Ook bang voor spinnen, maar daar ben ik gelukkig niet de enige bij :+
Laatst bijgewerkt door Change_ op 21-03-10 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:35

ben nog een angst vergeten nml hoogtevrees!!!!
Echt,ik kan bijvoorbeeld de film clifhanger echt niet kijken,dan voel ik gewoon de paniek opkomen en mn handen gaan heel erg zweten!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:36

Ik ben tegenwoordig ook bang in de auto, heb het nooit gehad maar ben zo bang dat we verongelukken ofzo.. :oo
Ook ben ik bang om bijv. in het donker op de scooter te rijden.. Maar dat komt gewoon omdat ik nachtblind ben. Op de fiets gaat nog wel maar op de scooter... en in de auto 's avonds vind ik helemaal doodeng!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:22

Ik heb trouwens ook een paddenstoelen fobie.
Ik pak liever een spin op dan zo'n smerig ding aan te raken..

funnyhorses schreef:
ben nog een angst vergeten nml hoogtevrees!!!!
Echt,ik kan bijvoorbeeld de film clifhanger echt niet kijken,dan voel ik gewoon de paniek opkomen en mn handen gaan heel erg zweten!

Ik heb dit met films als : de storm, the day after tomorrow en 2012. Al dat water kan ik niet tegen, word dan echt helemaal gek!! Geen hoogtevrees dus maar watervrees.

En ohja, ik ben bang voor kale mannen met bruine ogen.. Blegh die kan ik niet aankijken.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:27

Insecten, reptielen, donker.

Ik kan na een spannende/enge film ook echt niet zo snel door het donker naar huis fietsen in m'n eentje :=

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:29

Ik ben bang voor vlinders, vooral van die nachtvlinders. Was laatst in de dierentuin en ik had het plan mijn fobie te overwinnen door gewoon de vlinderkas in te gaan. De eerste poging mislukte omdat er naast de deur twee gigantische vlinders zaten. De tweede poging ging mis toen er een kindje met zo'n beest op zijn hand (:r) naar me toe kwam rennen. Vreselijk, dat gefladder en die pootjes en die tong, brrr.

Verder ben ik bang in het donker, slaap ook het liefst met een lichtje aan en ik heb het niet op mannen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:30

ik vind windmolens vreselijke dingen..als ik naar de Eemshaven ga, om weer eens een cruiseschip te spotten, moet ik over een weg/dijk met allemaal van die vreselijke dingen... brrr !!!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:32

het enigste waar ik echt voor angst heb zijn dingen die kunnen knallen of ploffen, zelfs ballonnen word ik al angstig van.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:49

xxxdonja schreef:
_lauraaa_ schreef:

vroeger dacht ik altijd dat daar haaien ofzo zaten O:)

haha grappig, ik dacht dat ik de enige was, maar ik dacht dat dus ook :P nou weet ik inmiddels ook wel dat dat onzin is, maar ik vind ze nog steeds doodeng!

Verder ben ik ook bang voor spinnen en naalden, maar dat is geen ''gekke'' angst.
Ik ben ook bang voor de zee (in zwemmen), voor walvissen, voor vliegen over zee (over land maakt mij niks uit, als het maar niet over zee is), ik ben bang voor het donker, alleen thuis zijn 's avonds, naar buiten kijken (door het raam) in het donker en als laatste dat ik een trap op loop en dat er iemand achter me loopt (dit weet mijn zusje ook en die gaat dan expres achter me aan op de trap en probeert mijn benen dan te pakken :P )

Maximrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:51

Ik zou niet in een vliegtuig stappeen lijkt me echt dood eng! En ik vind vuur ook niet al te fijn *D

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:56

varen, ik durf gewoon echt niet in een boot te gaan zitten... ben niet bang om om te slaan ofzow want ik weet dat ik kan zwemmen maar weet niet wat het is...;

onweer, brand vind ik ook nix..

verder vuurwerk.. is ook echt een angst van mij....

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:13

Ik ben bang als het donker is en dan in de buurt van een raam,
of deur die naar buiten gaat te komen.
Ik ben altijd bang dat er iemand achter staat ofzo.
Echt brrrrrr.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:14

clowns := heeeeel erg bang voor clowns. En voor geesten (die er naar mijn weten wel zijn, maar ik zie ze nooit :=).

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:15

Oke.. hier komt ie :+
Clowns/verklede mensen
Donker
Kikkers
Spinnen
Kettingzagen :=

Ik ging dus vorig jaar naar Walibi Halloween, en wat loopt daar rond?
Een clown met kettingzaag ;( Sindsdien is het 10x zo erg geworden... Als ze hier in de buurt bezig zijn met bomen oid omzagen, fiets/loop ik om. :Y)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:18

Ik heb nogal veel angsten, maar ik ben echt als de dood voor poppen (vooral buikspreekpoppen) en levende standbeelden :=

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:22

ZusJacobs schreef:
Donker, brrr. Ik zie echt in alles wat dan, niet leuk :+

Hier ook blegh ik haat donker! S'nachts er uit om even te plassen, mij niet gezien hoor :+ :P

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:29

Ik heb nog even zitten denken en heb echt maar 1 angst...SPINNEN. Ik loop nog liever naakt in een donker bos midden in de nacht.