Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LifeSucks schreef:Even ter herrinnering:
Ik ga vanmiddag: om half 4 heb ik een afspraak bij de rutgersstichting voor een echo.
Mijn vriend moet tot 6 uur werken, maar misschien kan hij wel eerder weg als ik dit zeg?
En ik moet om 5 uur beginnen op mijn werk. (Als ik geen goed excuus verzin)
LifeSucks schreef:Even ter herrinnering:
Ik ga vanmiddag: om half 4 heb ik een afspraak bij de rutgersstichting voor een echo.
Mijn vriend moet tot 6 uur werken, maar misschien kan hij wel eerder weg als ik dit zeg?
Cayenne schreef:LifeSucks schreef:Kvika: daar ga ik niet vanuit, maar die kans is er wel, aangezien ik dan weer onder druk kom te staan en mezelf volledig moet wegcijferen.
Hij weet niet dat ik gestopt ben met de pil.
Ben nu aan het bedenken hoe ik het ga zeggen tegen hem.
Ik moet zo ook mijn baas bellen, maar weet niet wat ik moet zeggen.....aangezien ik vorige maand ook al een dag ziek was...
Kun je het niet in grove randen uitleggen aan je baas? Dan komt er toch wel enig begrip denk ik?
LifeSucks schreef:Nee, dat is alleen om te kijken hoe ver het is.
Dan 5 dagen wachten..
hij belde mij al, bel hem zo terug, maar weet echt niet hoe ik hem dit moet zeggen...
Cayenne schreef:LifeSucks schreef:Even ter herrinnering:
Er wordt na een echo toch nooit direct overgegaan op abortus?
Ik dacht dat mensen altijd eerst een paar dagen bedenktijd kregen en dat dit ook verplicht is, maar ik kan het mis hebben.
Bel je vriend op meid en vertel het hem, niet uitstellen!
LifeSucks schreef:Nee, dat is alleen om te kijken hoe ver het is.
Dan 5 dagen wachten..
hij belde mij al, bel hem zo terug, maar weet echt niet hoe ik hem dit moet zeggen...