Vanmorgen ben ik bij de dokter geweest.. Ze heeft gevraagd en gevoeld, maar kwam eerst bij maagproblemen uit.. Heb ik nooit gehad, ook geen maagzuur, maar heb nu toch maagzuurremmers gekregen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Iddmaar misschien ook wel blij dat je weet wat je hebt...
Ik voel me niet serieus genomen met mijn PDS iig. Mensen zeggen dan al gauw,... oh je hebt maar een spastische darm...
Ja... 'maar' ja... MAAR het beheerst wél mijn hele leven![]()
Petulan schreef:Cyntje schreef:Iddmaar misschien ook wel blij dat je weet wat je hebt...
Ik voel me niet serieus genomen met mijn PDS iig. Mensen zeggen dan al gauw,... oh je hebt maar een spastische darm...
Ja... 'maar' ja... MAAR het beheerst wél mijn hele leven![]()
Snap wat je bedoeld Cyn. Dat stuk heb ik nu ook wel achter de rug, gewoon omdat mijn klachten geen 'hokje' hadden was het allemaal maar mwah-mwah. Ben je al wel eens gezien door een MDL-arts in het ziekenhuis?
Ik heb ook goede verhalen gehoord over dr. Wullink: http://www.buikpijnwatnu.nl geloof ik.
Cyntje schreef:En ik kan dus juist niet tegen vezels... hoe meer, hoe erger het wordt.
Voordat ik met sonjabakker begon at ik niet super gezond en slikte ik Dusputal, toen werkte het aardig maar toen ik ging lijnen was het een regelrecht drama
Petulan schreef:Cyn: gewoon doordrukken die hap!! Ze kunnen pas zeggen dat het pds is wanneer alle andere dingen zijn uitgesloten! Ik ben ook 4x bij de huisarts geweest die me afwimpelde met pds, tot ik zelf heb gezegd dat ik naar een mdl-arts wilde. En kijk waar ik nu sta..
Cyntje schreef:Dat werkt bij mij dus ook niet... hoe meer ik beweeg hoe meer ik er last van heb.
Na het eten wandelen is een drama,... ik moet eigenlijk de hele dag vrijwel niets eten wil ik fatsoenlijk de deur uit kunnen.
Iets eten in de stad kan ook niet want dan red ik het niet totaan de auto en ja das ook bewegen