Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan voelde ik me echt net een baby..
ik rende toen huilend de klas uit van de pijn.. mannen begrijpen niet hoe blaasontsteking voelt denk ik
ik had als kind geloof ik al een zwakke urinebuis ofzo, als ik op de trampoline was bij een vriendinnetje, drupte is soms urine tijdens t springen, hoe hard ik t ook inhield, en nu als ik blaasontseking heb, en ik moet niezen oid, wil t ook nog wel es gebeuren, heel stom
dus ik leef met je mee en weet hoe je je voelt!

ruth91 schreef:Ik heb ook die vitamine c en tis nog niet terug gelukkig!
heidiLOVER schreef:ruth91 schreef:Ik heb ook die vitamine c en tis nog niet terug gelukkig!
Ik had laatst weer een blaasontsteking en kreeg een briefje mee hoe te voorkomen daarop staat warm ondergoed en vitamine c helpt niet tegen een blaasontsteking, bij mij heeft die vitamine c en die cranberrypillen ook niet geholpen

heidiLOVER schreef:_Lott schreef:Die had ik ook, maar die helpen bij mij toch echt niet..500 mg vitamine C helpt wel hoor
Misschien ligt het er bij iedereen ook wel een beetje aan of het werkt, aangezien bij mij de cranberrypillen ook niet helpen en dat bij andere weer wel helpt!
wat ik wel heb gemerkt is dat het de dag na t uitgaan (en alcohol gedronken te hebben
) ook belangrijk is veel water te drinken en naar de wc te gaan, en de pilletjes te nemen, want alcohol is ook niet zo goed, helaas

DDW1190 schreef:Cranberrysap lijkt mij niet echt lekker, ik moest van de HA 3 x daags C1000 vitamines nemen! en dat ongeveer een maand lang, heb ook medicijnen gehad wat de bijwerkingen bleven ook doorgaan terwijl het al goed was zeg maar
en anders mix er iets doorheen
maar je een fruitsmoothie