Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackZelda schreef:@flosje446
Wat jij beschrijft klinkt echt als hyperen hoor. Ik herken dat nl wel, ben ook altijd bang dat ik te weinig lucht binnenkrijg. Dan ga je juist proberen om extra diep in te ademen en dat is juist fout! (maar o zo moeilijk om te doorbreken.....)
BlackZelda schreef:tja, maar dat komt omdat je op momenten van rust tijd hebt om eraan te denken. Dat is juist zo tricky. Als ik lekker bezig ben heb ik afeiding en dan dus ook zelden last. Lekker stelletje zij we hier bij elkaar hè
CRos95 schreef:BlackZelda schreef:tja, maar dat komt omdat je op momenten van rust tijd hebt om eraan te denken. Dat is juist zo tricky. Als ik lekker bezig ben heb ik afeiding en dan dus ook zelden last. Lekker stelletje zij we hier bij elkaar hè
En waarom heb ik het dan tijdens paardrijden of tijdens mijn leuke gymlessen? xD
oh we zijn met z'n allen echt een lekker stelletje
CRos95 schreef:[/quote]BlackZelda schreef:tja, maar dat komt omdat je op momenten van rust tijd hebt om eraan te denken. Dat is juist zo tricky. Als ik lekker bezig ben heb ik afeiding en dan dus ook zelden last. Lekker stelletje zij we hier bij elkaar hè
En waarom heb ik het dan tijdens paardrijden of tijdens mijn leuke gymlessen? xD
oh we zijn met z'n allen echt een lekker stelletje