Nieuwe trend, lens in je kin..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlackEyed

Re: Nieuwe trend, lens in je kin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:02

Fijn op een sollicitatie :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:27

MizzMontana schreef:
http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/A ... 023009.jpg

Hier nog 1, je ziet zelfs zijn speeksel, echt goor om te zien :r zouden ze soms op wat aandacht kicken??

Waarom zouden ze op aandacht kicken?

Wat een kortzichtige reacties zeg, als het niet in je straatje past is het maar aandacht trekken?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:39

Ja zeker laat er anders lekker 1 in je buik zetten hoef ik er tenminste niet naar te kijken

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:42

MizzMontana schreef:
Ja zeker laat er anders lekker 1 in je buik zetten hoef ik er tenminste niet naar te kijken

Nee dat is lekker, vooral in de zomer.... doe dan maar liever in je kin, hoe dat allemaal binnen in een buik gaat hoef ik écht niet te zien :))

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, vraag me nog het meeste af hoe het eruit zal gaan zien als ze die lens eruit halen.
Niet erg charmant zo'n gat in je kin, dan heb ik er nog liever één in mijn hand :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:45

Zonder sieraad is dat gat trouwens wat kleiner er valt het een beetje dicht. Heb ik ook met die in mijn oren. :j

MizzMontana schreef:

Zullen we het op argumenten houden die fysiek mogelijk zijn?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:45

volgens mij ga je er heel erg van kwijlen :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:53

MizzMontana schreef:

Nu moet je er ook niet naar kijken, als het je niet aan staat kijk je er toch niet naar? Moet de hele wereld zich aanpassen aan wat jij wil zien?

Afhankelijk van hoe groot dat gat is, kan het zelfs nog dichtgroeien tot een gewone piercing. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:56

Nou Ayasha, 'dan kijk je er toch niet naar' het is nu niet bepaald iets waar je makkelijk omheen kan. ;)

Ik vraag me echt af of dit een trend zou worden. Dat kan toch niet. :')

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:00

Ja graag, ik kan hier echt niet omheen lopen ofzo... gelukkig woon ik in een gat waar ik nog niemand hiertoe in staat zie. Mocht ik het onverhoopt toch tegen komen zal ik mijn mening tegen betreffend persoon ook dan niet onder stoelen of banken steken!

edit: ik bedoel, net zo vrij als die persoon is om dit te doen, ben ik vrij om lekker kortzichtig te zeggen: :r zum kotsen! dus trek het je persoonlijk niet aan
Laatst bijgewerkt door MizzMontana op 07-02-10 21:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:01

Lijkt me niet dat het een trend gaat worden, opgerekte oorlellen begin je nu wel steeds vaker te zien (en het voordeel is dat ik op steeds meer plekken sieraden vind voor m'n stretches O:) ).

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:02

Zou het zelf nooit willen!
maar als mensen zoiets mooi vinden moeten ze het zelf weten ;)

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:04

Tja wat anderen doen moeten ze lekker zelf weten ....maar ik vind het afschuwelijk.

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:07

Ik vind het harstikke lelijk maar dat betekent niet dat dit dan geen trend zou worden.
Ik weet zeker dat iemand over een maand ofso in de stad ermee rond loopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:15

Moderatoropmerking:
Ik heb over het hele topic verspreid reacties verwijderd. Reacties als "Gatver" voegen niets toe aan het topic. Tuurlijk kun je iets niet mooi vinden, maar probeer het onderbouwd te brengen. Probeer het ook op de bal te blijven spelen, op de man spelen is nergens voor nodig.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:15

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:19

Authentic schreef:
Lijkt me niet dat het een trend gaat worden, opgerekte oorlellen begin je nu wel steeds vaker te zien (en het voordeel is dat ik op steeds meer plekken sieraden vind voor m'n stretches O:) ).

Ja, maar dat is toch al een tijdje zo? Veel vrienden van me hebben ook stretches in hun oren. :j Vind dat niet zo vreemd. Maar zo'n ding in je kin, dat vind ik dan weer niks. :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:21

Fiffill schreef:
Nou Ayasha, 'dan kijk je er toch niet naar' het is nu niet bepaald iets waar je makkelijk omheen kan. ;)

Ik vraag me echt af of dit een trend zou worden. Dat kan toch niet. :')

Ik vind die boljurken ook afgrijselijk, ik vind die wannabe-goths met van die smalle pijpen en daar allstars onder, donker opgemaakt en spikes ook niks. Ik zeg toch ook niet dat ze ziek zijn? Ik kijk er gewoon niet naar. ;)

mizzmontana: dan hoop ik voor jou dat je nooit de verkeerde tegen komt. ;) Sommige dingen moet je gewoon enkel denken.

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:22

haha, wie verzint zo iets.
Van al die versieringen is de bedoeling dat je mooier word maar dit is echt afschuwelijk!
Net een aquarium zo :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:23

beauty lies in the eye of the beholder.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:26

Ayasha schreef:
mizzmontana: dan hoop ik voor jou dat je nooit de verkeerde tegen komt. ;) Sommige dingen moet je gewoon enkel denken.

Dat is dan wel lief van je... maar zo lang degene die ik tegenkom niet enkel denkt dat ie zo'n lens in zijn of haar gezicht wil zal ik niet enkel denken wat ik er van vind

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:27

hmm geen idee wat ik hier van moet denken, valt dit niet onder jezelf verminken? als je later het niet meer wilt kun je je tatoe nog een beetje verbergen maar zoiets...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:28

MM: Woh, die laatste zin snap ik niet? :o

lailapri: als dit niet groter dan 10 mm is dan groeit het ook nog dicht tot een normale piercing maat :) sowieso kan het nog serieus inkrimpen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:29

lailapri schreef:
als je later het niet meer wilt kun je je tatoe nog een beetje verbergen maar zoiets...

Groeit dicht en als je het op een onvoorzichtige manier hebt opgerekt/er snel vanaf wilt kan je het met een kleine chirurgische ingreep ook weer dicht krijgen. Zie je niks meer van hoor.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:32

eh.. anders gezegd: zo'n lens in je lip valt voor mij in de categorie "sommige dingen moet je enkel denken en niet uitvoeren"

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:34

MM: Jij hebt toch niet het recht om daarover te oordelen? Zolang men het jou maar niet oplegt is het toch prima? Waarom zou een ander het niet mogen doen? :)

Ik denk trouwens dat als jij naar iemand toe stapt en hem er op aan spreekt (of haar) dat ie eerst heel verbaast naar je kijkt en vervolgens keihard in de lach schiet... :=