vond doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:XmissdaphX schreef:Ik heb een tattoo!
Op mijn onderrug en vond het verschrikkelijk!!
Mijn eerste en me laatste! alleen hij moet nog in gekleurd worden omdat hij vrij groot is!
Ik ga even kijken hoe ik een foto moet plaatsen en dan zal ik hem plaatsen!
Hoezo vind je hem verschrikkelijk?
Is het niet geworden wat je er van verwacht had of?
Wal baalen hoor.
Bellatrix schreef:XmissdaphX schreef:heel laag!
Denk nog geen 5 cm van mijn bilnaat
Wat voor een heb jij??
Mijne zit maar een paar mm van mijn bilnaad.
En in mijn onderschrift zit een linkje of in mijn profiel.
Lieke, hij begint nu wel te jeuken.
Tootz schreef:Ik ga 30 april!Ik wilde eerst een bloem met wat versiersels en sterren tussen mijn schouderbladen maar dat projectje blijft nog even op de plank. Deze kwam ik bij toeval tegen en die gaat even voor:
Wel met een paar kleine aanpassingen. Het hartje bestaat uit de letters S en D. De S voor: So magic mijn eerste paardje en de D van Dior voor mijn huidige. Ik heb hem eerst rond laten gaan en niet iedereen ziet er meteen een S en D in dus hij is precies subtiel genoegAls ik geen zin heb om te vertellen dat het letters zijn kan ik zeggen dat het hartje staat voor mijn liefde voor paarden
![]()
Ik ben er alleen nog niet helemaal overuit waar ik hem wil hebben... Ik heb al een vlinder op mijn rechterheup. Ik denk dat hij op mijn linkerenkel komt(aan de binnenkant) of op mijn voet of heeeeeel laag op mijn onderrug.
sterkte met de jeuk meiden
Valliej15 schreef:ja echt balen heb dus net met paps en mams overlegd die willen het ECHT niet hebben ... dus we zijn tot een compromie gekomen dat het op mijn 18e mag ... K*t zooi ... wil hem nu !\
iemand nog leuke teksten ?
Aranel schreef:Het lijkt me inderdaad verstandig dat jij nog even wacht tot je achttiendeIk weet gewoon zeker dat je spijt gaat krijgen van die tekst Made in Holland. Als je 18 bent, denk je daar heel anders tegenaan, geloof me maar
Rond mijn 15e vond ik Holland/hardcore ook helemaal geweldig, en een tattoo leek me helemáál stoer! Ben echt zo blij dat ik het niet gedaan heb, van zoiets ga je echt spijt krijgen
Valliej15 schreef:of iets anders op me pols ...
Aranel schreef:Valliej15 schreef:of iets anders op me pols ...
Ik zou sowieso nog even wachten dus, als wij je zo makkelijk 'aan het twijfelen' brengen. Je hebt nog ruim 2 jaar, genoeg tijd om rond te neuzen en te kijken wat je écht mooi vind!
DeadxStar: ik denk dat je het wel met me eens bent dat het voor de meeste meiden wel een 'fase' is waar ze doorheen gaan, het I love Holland gebeurenAls ze er over een paar jaar nog zo over denkt moet ze het vooral doen