Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majo schreef:Jisa schreef:Wow even het hele topic gelezen. Mijn moeder komt net terug uit Turkije en heeft weer een lading Clinique spullen ingeslagen![]()
Ik heb nu van Clinique:
Take the day off (reiniger)
Seven day Scrub
En daarna heb ik het stappenplan: Ik had eerst voor een milde huid alleen daarvan was step 2 veel te agressief dus ben nu overgestapt naar het stappenplan van huidtype 1
Verder heb ik ook nog een dagcreme van Clinique, en de nachtcreme van Clinique genaamd: Super rescue Antioxidant Night Moisturizer.
Daarnaast heb ik voor mijn rode plekjes en opkomende puistjes nog een antiblemish spot treatment gel (werkt prima!)
Bij mij is het veel minder geworden en over het algemeen is het vrijwel weg bij mij, alleen ben ik nu weer ongesteld geworden dus mijn huid is weer feest (hoewel het wel veel minder is dan voordat ik Clinique gebruikte)
Pfffff!! En jij staat zeker om 06.00 uur in de ochtend opAls ik dit allemaal zou moeten gebruiken, ben ik een uur bezig. En daarna nog make-up.
Ik vroeg me trouwens wel af, voor de Clinique gebruikers, of jullie nog een creme erbij gebruiken. Ik bedoel, je hebt toch al 3 stappen? Zeep, lotion en creme. Om daarna nóg een creme te gebruiken lijkt mij nogal dubbelop. Ik doe nu na de 3e stap, dus de creme, mijn foundation op, en daarna een heeel dun laagje compact powder (beide van Max Factor) en dat werkt ook prima. Je ziet de rode vlekjes er een heel klein beetje doorheen, maar het steekt niet meer af zoals eerst zeg maar.
Krijg je niet een hele vette kop als je nóg een dagcreme gebruikt?
Jisa schreef:Ok, ik douche altijd in de ochtend en dan doe ik ook stap 1. Na het afdrogen stap 2 en 3 en dan make up. In de avond uitkleden, stap 1 2 3 en dan pyama aan, anders is mijn pyama zeiknat[Hihi 06.00 uur?? ... een dag of nachtcreme te gebruiken.
corinepgek schreef:Ik doe nu 2 keer per dag met een normale face wash van dove mijn gezicht schoonmaken, voelt heel erg lekker aan erna en het droogt niet uit. Dan een dun laagje dove dag of nachtcreme dr op en zo min mogelijk proberen te pulken(stond soms iedere dag ieder mee etertje die ik kon vinden uit te knijpen) en mijn huid ziet er al wat beter uit. Zit nu ook te denken omdat van Clinique aan te schaffen.
Zag trouwens op de website dat ze bij Douglas Clinique actie hebben van 08/03 t/m 27/03/2010. Wellicht dat je dan ook op het starterspakket korting krijgt ofzo. Even in de gate houden!