Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valliej15 schreef:Miracle_ schreef:Moet trouwens zeggen dat die zon van gisteren ook wel hielp tegen mijn dipje..
hadden jullie zon ? Bofkonten ,... ik heb geen zon gezien gisteren ... misschien nogsteeds in een dip
Heerlijk! En vandaag ook weer bijna de hele dag het zonnetje.. Word er best happy van
Miracle_ schreef:laura22 schreef:Ik zit nu in een heel diep dipje lig alleen maar te huilen en kom er niet vanaf help
Reep chocolade en een boek erbij? Leuke film? Spelletje als afleiding? Of een lekkere warme douche wil ook wel eens helpen.
laura22
. Ga daarna wel uitzoeken waarom je precies die dip hebt.
. Als je bijvoorbeeld een nieuwe uitdaging nodig hebt, kan je eens wat nieuws gaan proberen met je paard of eens even een weekendje weg naar de natuur om op te laden, nieuwe geuren en andere omgeving, dit kan vaak nieuwe energie geven, als je uit je dagelijkse omgeving weg bent
.
, zoals Mama Mia of nu in de bios 'Valentine's Day', ontzettend leuk, even lekker lachen en meezingen, even gek doen!! Het liefst lekker op de bank in een rustig huis als ik verder niks meer hoef, met een bak Ben & Jerry's of M&M's, lekker volvreten.. Dit duurt vaak een dag (of twee
) en komt door een drukke periode, dan ben je gewoon even klaar en wil je even niks aan je hoofd hebben.

Miracle_ schreef:Ik zit nu ff een dipje () en ik vroeg me nou af, wat doen jullie nou als jullie je even niet 100% lekker voelen?
Rosétje en een jankfilm? Chocolade en een gezichtmasker? Praten jullie er veel over, of juist niet?
Ik weet momenteel niet wat ik er mee aan moet, maar ik word nergens meer vrolijk van, ben bijna de hele dag chagerijnig, reageer 't op mijn familie en vriend af, dus zo kan het niet doorgaan.
Ik heb verder geen problemen ergens mee, paardje gaat goed, werk gaat ook zijn gangetje, met mijn familie en vriend is alles goed, op de kleine ruzies na..
Dus misschien moet ik mezelf eens gewoon in de watten leggen..
Wat te doen?
die heeft ook geen tijd nu PLUS ik ken hem echt NET dus ja :S dan ga je ook niet gelijk helemaal na adam he