Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nanne schreef:pharagirlke schreef:Het kan wel Nanne maar het kan zijn dat je je nog ontwikkelt.
Okay, wist ik niet!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar gehad als ik in de buurt was van mensen..
eenitraM schreef:Ik zou het even uitleggen wat ik heb en dan voel.
Ik ben nooit een knuffelkind geweest. Vond het vervelend als mensen aan me zitten. Vroeger dacht ik kleuren te zien om mensen heen. Nu geef ik dagen en getallen en personen kleur.
Dinsdag is bij mij geel. Woensdag rood en donderdag ook. Mijn broertje is blauw maar mijn halfzusje weer geel. Mijn vriendje rood en het getal 13 is momenteel ook rood. Ik spoor niet
Mijn moeder merkte dat ik altijd koude handen had. Onbewust heeft mijn moeder me een keer gedwongen haar hoofs vast te houden. Ze had hele erge micrane. Ik voel het dan via mijn koude handen naar boven stromen. In de gewrichten bij mijn handen gaat het steken. Dan stroom het naar verder naar boven en dan gaat het zeer doen in de ellebogen. Heb 2 keer geloof ik meegemaakt bij spierpijn in haar rug dat ik het ineens kreeg!!!!! Heel apart. Maar altijd als ik koude handen heb moet ik even iemand vastpakken met "goede" energie zodat ik weer een beter humeur krijg en warme handen.
cmatthijssen schreef:@minikatje: houd je dan toevallig van wat fellere paarden??

minikatje schreef:cmatthijssen schreef:@minikatje: houd je dan toevallig van wat fellere paarden??
het zijn altijd paarden waar je eerst een beetje ruzie mee krijgt en daarna kun je supergoed met elkaar opschieten.
dat je echt voor elkaar moet werken en leren kennen zeg maar.
fellere paarden , bedoel je dan paarden die snel zijn of heel duidelijk met hun mening?
dan is het namelijk het laatste