Wat zou dit kunnen zijn? Opeens ongesteld...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StalNollie

Re: Wat zou dit kunnen zijn? Opeens ongesteld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:53

super dat je geholpen bent,
ik zou wel je eigen ha bellen en er een fikse melding van maken,

succes verder

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:57

Fijn dat je nu geholpen word, belachelijk van je huisarts. Zeker als de gyn dit zegt of de huisartsenpost waar je geweest bent, zou ik een klacht indienen bij je huisarts.
Ik hoop dat ze vinden waar je klachten vandaan komen.. heel veel sterkte!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 17:20

Gelukkig word je nu wel geholpen!
Ik hoop dat ze er nu snel mogen achter komen wat er scheelt, hopelijk is het niets te ernstig.
Beterschap!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:47

Gelukkig dat je toch geholpen bent! En hopelijk kunnen ze snel een oorzaak vinden :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:50

0Nanneke0 schreef:
gisteren naar de huisartsenpost geweest en die verbaasde zich dat mn eigen dokter me niet wilde zien. hij stuurde me door naar de spoedeisende hulp.
vanuit daar weer naar de gyneacoloog en ik ben gelukkig niet zwanger. alleen hij maakte zich wel erge zorgen. uit de echo kwam helaas niks uit.
ben woensdag nacht opgenomen in het ziekenhuis, omdat de pijn die ik heb niet normaal is.
kreeg vandaag weer een andere gynaecoloog en die zei weet je ga maar naar huis en we maken een afspraak voor een spoed ct scan.
dit kan dus pas donderdag en dat noemen ze spoed.
terwijl de vorige gynaecoloog zei dat ik nuchter moest blijven dat verder gingen onderzoeken.
wilde vandaag wat eerder plaatsen, maar zat achter mijn mobiel op internet alleen dat lukte niet helemaal.

Jeetje meid, sterkte er mee en succes donderdag :(:)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 16:50

chipieke schreef:
Ik ben benieuwd... HA's in België zijn dan toch iets tactvoller, die controleren je of het nu nodig is of niet...

Dat doen nederlands HA's normaal gesproken ook wel hoor, dit is gewoon een uitzondering.

TS; Sterkte ermee, hopelijk valt alles mee.
Ik zou er wel even een klacht van maken, dit is wel heel absurd, stel dat er iets ernstigs was geweest, infectie, erge bloeding oid? Dan was het dus veel erger geweest omdat je HA je niet direkt heeft geholpen, ik zou er dus wel even werk van maken.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:07

Sterkte! en de vervangend huisarts was met mij echt nog niet klaar geweest als ik in jouw schoenen stond. Je belt niet voor een splintertje in je vinger die je zelf kunt verwijderen....

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 19:22

nog bedankt iedereen voor de lieve reacties,

ik ga ook een klacht indienen.

De dokter belde mij trouwens gisteren zelf. alleen nu blijkt dat de dokter hier niks vanaf wist, maar dat de assistente de fout heeft gemaakt zegt ze.
ook had ik dinsdag gebeld naar de dokter, omdat ik maandag terug zou gebeld worden maar dat was niet gebeurd.
Dit gesprek was ik met de assistente had gehad die dinsdag heeft de assistente niet genoteerd in computer. Dit had dus wel gemoeten.
De dokter zou alles met de assistente gaan bespreken en met mijn eigen huisarts.
ik zou volgende week terug gebeld worden.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 19:31

Tjsa, je hebt van die assistentes die denken het beter te weten dan de dokter. De oude huisarts van mijn man had ook zo'n assitente. Volgens mij ben jij ook helemaal niet verplicht om de assistente te vertellen waarom jij een afspraak wil maken. Als jij een afpspraak wil met de dokter moet ze die inplannen.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 19:32

tjonge die assistentes zijn ook niet alles meer. Wij hebben er ook zo 1. Die maakt zelf wel ee ndiagnose en vind het meestal niet ernstig genoeg.!!

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 19:39

Dat krijgt dus nog een staartje voor de assistente.
Nou ja..hoedanook het is te hopen dat ze jou kunnen vertellen wat de oorzaak is.
Hoe gaat het nu dan?

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 20:11

Mijn doktersassistente weet waar ik woon, en wilde me tijdens het bellen over een kwartier inplannen. Terwijl ik nog niet aangekleed was of iets, vond ze dat ik dat wel kon redden!

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:05

@ TS, gaat het al wat beter met je? Wel ontzettend vervelend zeg.. Hoop dat snel duidelijk wordt wat er aan de hand is!

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:04

Hoe is het gegaan met het maken van de CT scan?
Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden en dat je nu weet wat er aan de hand is.
Sterkte!

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:15

Ja weet je al meer????

Laanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:26

Hoe is het donderdag gegaan en hoe gaat het nu met je?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 14:44

Hoe gaat het nu met je?!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 14:45

Ben ik idd ook benieuwd naar, hoe het gaat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:08

Ik heb ook doorbloedingen, zo nu en dan,maar ik slik wel door (2/3 maanden, dan stopweek, dit mocht van de HA omdat ik altijd vreselijke last had van buik en rugpijn) maar ik heb nu de laatste dagen ook heel erg last van mijn buik, en dan hoeft er niet eens bloed bij te zitten. Ik heb volgende week mijn stopweek, maar ik heb met doorbloedingen ook dus altijd pijn aan mijn rug en buik.. niet echt fijn, maar fijner dan elke maand ongesteld zijn en pijn aan me rug en buik te hebben. Heel veel sterkte

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 15:13

Hoe gaat het nu?

haf2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 11:29

sorry voor het late bericht,
waarschijnlijk heb ik een infectie er is net een kweek afgenomen (wel erg laat trouwens) en met mijn buik zagen ze op de scan als ik het goed zeg kan het namelijk op de verwijzing niet lezen. De rechter uieinde van de dunne of dikke darm is verdikt.
Nu moet ik afspraak maken bij t interne, maar ik kan pas over 1.5 maand terrecht echt niet normaal meer. Eigenlijk moest ik bij een ander afspreken die de gyneacoloog doorgaf maar die kon pas over 2.5 maand. Komt er opneer dat ik elke dag maar dubbel moet liggen van de buikpijn. Krijg vrijdag uitslag van kweek

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 11:35

Belachelijk dat je zolang moet wachten.
Sterkte!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 12:05

Neem eens kontakt op met je huisarts of die er wat vaart achter kan zetten.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 12:22

Weet niet waar je verzekerd bent, maar sommige verzekeraars doen ook aan wachtlijst bemiddeling.
Kan je anders niet naar een ander ziekenhuis, want dit is gaat wel erg lang duren op deze manier. Ik heb nog nooit problemen gehad om bij doorverwijzing een afspraak te krijgen binnen een redelijke tijd(lees week of 2), en toe ik laatst een spoed CT moest duurde het ook gewoon 2 dagen ipv een hele week. Volgens mij ligt er dus nog veel verschil tussen ziekenhuizen.

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 12:57

ronduit belachelijk dit. Zou er idd proberen vaart er achter te zetten. Je hebt immers veel pijn.