Ik blijf maar zwaarder worden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:12

Myukii schreef:
Guernica schreef:
Had je vanmorgen nog getest Joe?
Of heb ik daar over heen gelezen?

Uhuh, ja, weer een heeeeelbijnaonzichtbaar wittig/lichtroze lijntje. Maar de 'achtergrond' was ook een beetje rozig geworden (wel gaaf, je ziet de 'pies' zo langzaam omhoog kruipen.. 8-) ), en het lijntje was lichter dan de achtergrond, terwijl het controlestreepje duidelijk véél donkerder was dan de achtergrond.
Nah, ik heb er vertrouwen in, 't is vast geen groeiend kind in m'n buik. :n

Haha, wel grappig, ik heb altijd geroepen dat ik vroeg mama wilde worden en dat het me zoooo leuk leek om een kindje te krijgen, maar nu..... toch liever niet. :+

Beetje 'ingedrukt' zeker? Dan is het indd gewoon een druklijntje.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 23:13

pff wat een verhaal ondertussen zeg! Als je dat zo leest zou ik zelf bijna een test gaan halen :P Ben zo nu en dan wel ns misselijk de laatste tijd zonder aanwijsbare reden, ben ik dan ook meteen potentieel zwangere volgens bokt :P Ondanks het feit dat ik keurig netjes de pil slik (wat TS dus ook doet). Ik weet dat het niet 100% veilig is de pil, maar als je m netjes slikt, en niet echt ziek bent geweest dan acht ik die kans wel erg klein hoor.

Ik hoop voor je dat het gewoon je normale groeihormonen zijn en geen zwangerhormonen! Maar eerlijk gezegd lijkt het me erg onwaarschijnlijk :) Je hoort wel vaker dat je rond die leeftijd uit begint te dijen en helaas niet meer alles kunt eten wat je vroeger wel at zónder dik te worden.

Nathalie

Re: Ik blijf maar zwaarder worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 07:39

Eliine, niemand die zeker weet dat TS zwanger is, maar die mogelijkheid is er wel en het lijkt me erg banketstaaf als ze na 9 maanden erachter komt omdat wij zeggen, dat ze dikker wordt door het ouder worden. :+

Ik denk idd net zoals BlueEyes dat het zo'n voorgedrukt lijntje is. Een wittig lijntje verschijnt er nooit.
Heb je de test al eens bekeken nadat hij opgedroogt was (dus dat het venster weer wit van kleur is ipv roze?) wat zie je dan?

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 07:58

Ahw jullie zijn TS helemaal zenuwachtig aan t maken met je zwangerschapsideeen. :(:)

Indroogstreepjes op die test bestaan echt hoor, zo ben ik wel eens blij geweest met een streepje (toen ik zwanger proeerde te raken) dat geen streepje bleek te zijn

Ik zou je eetgewoonte niet echt drastisch veranderen, zeker niet gaan sonja bakkeren en gewoon alleen letten op wat je eet.
Een andere pil halen is een goede optie. Een tijd terug heben ze de ingredienten van de microgynon veranderd waardoor een vriendin van mij ineens een paar kilo aankwam in een paar weken tijd. Ze heeft een andere pil gehaalden het was direct over.

En anders idd even met je huisarts overleggen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 23:04

*\o/* Écht geen baby!
Vanmiddag zijn die andere tests binnen gekomen en ik scheet zeven kleuren toen ik zag dat er een héle dikke streep verscheen. Maar die trok na 3 seconden weg, haha, was gewoon achtergrondverkleuring. En nu staat er dus alleen weer een controlestreepje! Wees gerust dus!

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:45

Wow gelukkig meis!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 07:21

Poeh, dat is vast een pak van je hart! :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 08:06

Nou super Myukii! :D

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 08:38

happy27 schreef:
ik had dat ook hoor een heel licht streepje, niet om de boel op stang te jagen :) ik deed op wo een test deze was negatief, daarna op do en een heel licht positief streepje. Kan zijn dat er nog niet genoeg hormoon in je bloed zit

Dit kan idd ook, maar bij een buiten baarmoederlijke zwangerschap blijfd de streep ook altijd oftewel in veel gevallen onduidelijk, ik zou toch maar even langs een dokter gaan dan heb je zelf zekerheid.
Als dat niet het geval is kan het zijn dat je ven bloed moet laten prikken het kan dus ook zijn dat je schildklieren niet optimaal werken

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:11

Ik zou inderdaad voor alle zekerheid nog even langs de dokter gaan..ik zou het als het bij mij zo zou zijn het niet vertrouwen nog.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 16:56

Na 3 zwangerschapstest die eigenlijk alledrie 'niet zwanger' zeggen? Ik ben er wel van overtuigd dat er echt geen kindje in me groeit, eigenlijk. :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:57

Wow, zijn die foto's op je profiel recent? Wat ben jij een prachtmeid zeg! Je profiel is trouwens ook erg mooi.

Ik ben blij voor je dat je niet zwanger bent. Het is wel belangrijk om even naar de dokter te gaan, gewoon om een aantal dingen uit te sluiten.

Eet juist veel ei en vis! Ze zitten vol met allerlei goede dingen en je raakt erg vol van ze, ook krijg je er veel energie van die lang duurt.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen voor je :)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 17:42

Myukii schreef:
Na 3 zwangerschapstest die eigenlijk alledrie 'niet zwanger' zeggen? Ik ben er wel van overtuigd dat er echt geen kindje in me groeit, eigenlijk. :)

Maar die wel alledrie toch wel een licht streepje bij 'wel zwanger' aangeven zoals ik begrijp van jou..Ja.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 17:43

Nee, twee test waarin een licht streepje te zien was, in een lichtere kleur dan de achtergrondkleur (indroogstreepje) en één test waarop helemaal geen streepje te zien is. :)

Phormicola: Bedankt! Die foto's zijn van Augustus volgens mij, voor ik zwaarder werd dus. :) Ik ben nog steeds enorm mooi (hahaha, sorry, grapje. :') ), maar wel wat zwaarder dus!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:34

Ik zou er ook vanuit gaan dat je niet zwanger bent hoor. Geen reden om dat niet te doen in mijn ogen.
Mocht je nou binnenkort ineens misselijk worden ofzo kun je altijd nog testen maar het lijkt mij zéér onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. ;) (was het sowieso al bij goed pilgebruik, maar voor de zekerheid..) Deze testen waren gewoon alle drie negatief!
Ik zou het er gewoon op houden dat je wat meer vrouwelijke vormen gaat krijgen, zeg maar. ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:20

Ik deed 3 testen was volgen die testen niet zwanger, maar later bleek dat het wel zo was.Maar je voelt het zelf het beste.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:55

Bij normaal pilgebruik en 3 negatieve testen kun je er volgens mij ook van uit gaan dan je niet zwanger bent!
Hopelijk krijg je wat duidelijkheid over het zwaarder worden na een bezoekje aan de dokter.

Ik kon tot m'n 21e alles eten, nu ben ik 22, en merk echt dat ik veel sneller aankon.
Nu m'n snoepgedrag daar nog op aanpassen ;)

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:09

weet je al iets meer?

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:14

pff ik heb hier ook last van :\
in de zomer woog ik nog 50 kilo,nu al 58 ofzo..
maar ja ik ben 14 en nog in de groei.Wat stom is,is dat ik lange benen heb en brede heupen en zie daarbij maar een leuke broek te vinden.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 22:27

Hier nog iemand met hetzelfde probleem!:S Ik ben 1.68 cm lang en woog altijd rond de 70 kg. Ben 22 jaar. Ben breed gebouwd en gespierd. Maar sinds een paar maanden groei ik gigantisch....Ik ben daarom ook gestopt met de pil, bang dat het daar aan lag, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn...

Inmiddels ben ik nu 20 kilo aangekomen, en maak me nu ernstige zorgen. Een half jaar geleden ben ik nog getest of mijn schildklier te langzaam werkte, maar die werkte volgens de dokter prima.

Ik fiets elke dag 20 kilometer, en loop de hele dag op mijn werk, daarnaast loop ik elke dag een half uur met de honden. In februari moet ik naar een endocrinoloog toe, om te kijken of het iets te maken heeft met mijn hormonen.

Ik eet drie keer per dag gezond. En zelden een tussendoortje. Ik denk dat ik maar met spoed een dietiste ga inschakelen, pas geen fatsoenlijke kleding meer.:S

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:23

Wat noem je gezond eten? Kimberley? Stoppen met de pil gooit ook je hormonen in de war, dus kun je ook bevattelijk zijn voor extra kilo's.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:26

Issy schreef:
Wat noem je gezond eten? Kimberley? Stoppen met de pil gooit ook je hormonen in de war, dus kun je ook bevattelijk zijn voor extra kilo's.

Hoi Issy,

Ik eet 's 3 bruine volkoren boterhammen per dag met magere kaas, zonder boter erop. En als avondeten iets meer groente dan normaal, omdat ik geen aardappels eet en verder vlees.

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 02:58

kimberley12 schreef:
Issy schreef:

Hoi Issy,

Ik eet 's 3 bruine volkoren boterhammen per dag met magere kaas, zonder boter erop. En als avondeten iets meer groente dan normaal, omdat ik geen aardappels eet en verder vlees.

Jeetje lijkt me wel fustrerend meid, als je al zo gezond eet en je blijft aankomen....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 05:32

kimberley12 schreef:
Issy schreef:

Hoi Issy,

Eh, dat is niet gezond eten, geen won der dat je aankomt, je krijgt te weinig vet en vezels binnen. Er zijn waarschijnlijk allerlei nare processen in je lijf aan de gang waardoor je juist dikker word. Last van constipatie of trage stoelgang?

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 09:19

Kimberley ik denk dat het verstandig is om bij je huisarts een verwijskaart te vragen naar een dieetiste. Jouw lichaam komt waarschijnlijk veel te kort en denkt dat het oorlog is (hongerwinter) en daardoor slaat het automatisch vetten op, als reserve. Met als gevolg dat je dikker en dikker wordt. Je krijgt te weinig voedingstoffen binnen, dus je lichaam zal ontregelt zijn. Dit niet zelf oplossen maar je gehele voedingspatroon bespreken met je huisarts en dietiste. Hou eenseen dagboekje bij met wat je eet en drinkt op een dag en neem dit mee. Te weinig voedingstoffen lijdt tot verstoorde stofwisseling, en ik dank dat dat bij jou het geval is.