hyppolyte schreef:Citaat:Ik had er in het begin ook totaal geen last van, dat sloop erin. En ik kon het nergens aan relateren. eerst dacht ik mijn studie, dat ik door de stress niet zo veel zin had, maar toen was dat voorbij en het kwam maar niet terug terwijl ik wel graag wou. Mijn lichaam deed gewoon niet meer wat ik wou en dat was echt heel vervelend. Mijn vriend dacht dat het aan hem lag, maar ik wist dat dat het niet was. Nja na lang denken bleef alleen de pil over en toen ik gestopt was kwam met enkele weken en maanden m'n libido langzaam weer terug naar prima
Ik slik al 10 jaar de pil dus bij mij is er niks ingeslopen, hoewel het natuurlijk nog wel zou kunnen dat ik zonder pil nog vaker zin in seks heb, maar daar zou ik ook niet echt blij van worden!!!
het is natuurlijk ook niet gezegd dát je het krijgt hoor, bijwerkingen zijn niet universeel
) en nog eens verga van de pijn ook, rugpijn, buikpijn, ik voel me beroerd, misselijk, heb hoofdpijn... Nu heb ik enkel de 1e en de laatste dag van mijn ongesteldheid een licht krampachtig gevoel (nauwelijks pijn te noemen.) en dat is voor mij gewoon een signaaltje van mijn lichaam dat het zo ver is dus dat vind ik nog wel handig. Soms moet je kiezen tussen twee slechte.. (geen idee of nederlanders die "zegswijze" kennen..
)
Mijn vriend kan er ook prima mee leven al kan ik me voorstellen dat niet elke vent dat kan. Bij ons is er sowieso een voorgeschiedenis waardoor het allemaal wat makkelijker gegaan is om te beslissen (kan eventueel via PB wel uitleggen maar niet hier)
Ik heb er wel vertrouwen in
Wel doorzetten hoor, laat je even goed voorlichten en eventueel doorlichten door een arts.