Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgens de test heb ik het ook nooit gehad, dus het is denk toch een andere test geweest. 
Horsii_mine schreef:Nou ik heb in ieder geval geen lyme. De uitslagen waren goed.Volgens de test heb ik het ook nooit gehad, dus het is denk toch een andere test geweest.
Veel meer heb ik niet te melden. Heb een buikgriepje dus lig goed ziek en misselijk op bed.
Als er weer veranderingen of onderzoeken zijn komt er weer een update.
Talisa schreef:Horsii_mine schreef:Nou ik heb in ieder geval geen lyme. De uitslagen waren goed.Volgens de test heb ik het ook nooit gehad, dus het is denk toch een andere test geweest.
Veel meer heb ik niet te melden. Heb een buikgriepje dus lig goed ziek en misselijk op bed.
Als er weer veranderingen of onderzoeken zijn komt er weer een update.
Jammer dat je gewoon een lyme bloedtest hebt gehad. Je hebt geen antistoffen tegen lyme maar dat betekend niet dat je t nooit gehad hebt. Maar oke.
Beterschap
Issy schreef:Bij reguliere artsen word er alleen een Elisatest gedaan, en deze test geeft alleen positief aan als je binnen 8 weken getest word na een beet. Daarna geeft deze test altijd negatief aan, ook als je wel lyme hebt. Bij mij waren mijn bloedtesten ook altijd negatief, maar tijdens een microscopisch onderzoek bleek ik toch Lyme te hebben. Echter waarschijnlijk al een jaar of tien dat ik ermee rondloop, terwijl ik me pas sinds 2007 ziek voel. Als je het al lang hebt (chronisch) dan maakt je lichaam geen antistoffen meer aan, en die antistoffen worden nou juist getest bij de bloedtesten. Als je geen antistoffen meer aanmaakt omdat de Lyme er al lang zit, dan zijn de bloedtesten altijd negatief, maar heb je wel Lyme.
Maar als er een Elisatest is gedaan dan komt er toch geen uitslag op de computer te staan dat ik het nog nooit heb gehad? Heb de arts ook niet over een Elisatest horen praten dus ik denk dat ze een andere bloedtest bij mij hebben gedaan.
) Ze hebben er daar echt belachelijk veel..
lissie23 schreef:Fijn dat het iets beter met je gaat, maar hebben ze nog steeds geen diagnose gesteld? Of hebben ze wel een idee wat voor een soort aanvallen je hebt ?
Wel weer meer problemen ondertussen. Het gaat helemaal niet goed met mijn moeder.. Dat zorgt voor een hoop stress waardoor ik ondertussen al een paar keer ruzie heb gekregen met mijn vriend omdat ik zo opgefokt ben.
(Lief he?
) Heb vanacht ook liggen janken van de pijn en dat na al weet ik veel hoeveel pijnstillers..
Oftewel, er was niet zo heel veel te doen. Gelukkig was de begeleiding wel erg vriendelijk dus heb ik daar nog wel even mee kunnen kletsen. 'S nachts heb ik een hele lichte aanval gehad. Had gehoopt op een "echte" aanval, maar helaas. Hopelijk is het toch genoeg geweest.
) En daarna mocht gelukkig alles uit mijn haar. Ben wel heel erg geschrokken van de hoeveelheid uitvallend haar onder de douche. Heb er half om staan te janken, mijn haar is zo heilig! Daarna kon ik weer naar huis en ik krijg donderdag 29 april de uitslag samen met de uitslag van het psychologisch onderzoek.