(En natuurlijk CIV, maar jou heb ik gisteren nog even gesproken)
Hier gaat het niet zo lekker. Zie er vreselijk tegenop om zo naar de groep te gaan. Maar zal toch moeten. Heb nu geen tijd om het hele verhaal te vertellen, maar whish me luck. Zit zelfs alweer twee nachten aan de slaappillen omdat ik er zo tegenop zie
Ik vind het heel knap van je dat je ondanks je spanningen toch naar de groep bent gegaan!!!!!!!!!!
Baal gewoon dat ik niet naar mn (nieuwe!) stageadres kon, en ik ook niet in staat ben om thuis wat te doen, of wat voor school.
. Nu even relaxen en vanavond een verjaardag, het zijn drukke dagen maar gelukkig wel met mn mannetje
dat scheelt.
Hoe is het hier? Heb niet alles bijgelezen maar dat ga ik zeker nog doen. Hier alles wel goed, het zijn drukke dagen maar een bad en tegels hebben we en het wordt mooi!:DNu gaan we zo weer op pad voor een meubel en radiator. Zou vanavond met een vriendin afspreken maar die heb ik afgezegd, even pas op de plaats want dat is wel even nodig. Maandag en woensdagavond een verjaardag gehad en dinsdagavond voor een auto gaan kijken (2 uur van huis). Daarnaast slaap ik ook slecht dus ik kan wel merken dan het wat teveel is, zeg ook tegen mn vriend, even rustig aan. Wil niet over mn grenzen heen gaan. Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft