Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:59

Ik merk dat mn nagels na het gebruik van opi en de konad topcoat een soort van samentrekken, met name de randen (het wit aan de onderkant) trekken dan bol (naar elkaar toe). Ik vind het echt super lelijk :( herkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??

Ik doe wel tussen de lak beurten door mn nagels in een nagel bad en behandel met hydraterende nagel gel van lancome, maar het lijkt niet afdoende..

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:03

Showpony schreef:
Ik merk dat mn nagels na het gebruik van opi en de konad topcoat een soort van samentrekken, met name de randen (het wit aan de onderkant) trekken dan bol (naar elkaar toe). Ik vind het echt super lelijk :( herkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??

Ik doe wel tussen de lak beurten door mn nagels in een nagel bad en behandel met hydraterende nagel gel van lancome, maar het lijkt niet afdoende..

ik had het met het witte parelmoer lakje van de hema wat ik van de week op had, maar met de konad topcoat heb ik geen problemen, en opi gebruik ik (nog) niet.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:25

*\o/* Ik heb het pakketje binnen!
Ik ga het nu meteen even uitproberen :)

MyWishMax

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:26

Ik wil oooooook _O-

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:29

hafjegek schreef:
Showpony schreef:

ik had het met het witte parelmoer lakje van de hema wat ik van de week op had, maar met de konad topcoat heb ik geen problemen, en opi gebruik ik (nog) niet.

Bedankt voor je reactie :) Hoop dat iemand er een oplossing voor heeft zodat ik nog wel gewoon mn lakken kan blijven gebruiken..

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:55

leuke spulletjes hafjegek!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 16:12

Het is me gelukt! Ik ga zo meteen de topcoat er over heen doen en als dat goed droog is dan plaatst ik even een fotootje van het resultaat :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 16:14

ik heb knallierode nagels met op ringvinger en pink en klein zilveren hartje van de hema. Ziet er cute uit :D

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 16:40

Ik heb die mini surprise box besteld bij konad, ik moet echt weten wat er in zit. _O-
Heeft iemand die hier ook al eerder besteld?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:03

Mijn creatie is niet zo heel spannend en de bloemen zitten ook niet allemaal even recht in het hoekje... maar voor de eerste keer mag ik zeker niet klagen! Nouja misschien een beetje omdat ik te veel topcoat op sommige nagels heb gebruikt waardoor ze nu een beetje uitgelopen zijn :Y)

Mijn nagelriemen glimmen ivm de nagelriem olie, dus niet door de blanke lak :P
Afbeelding

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:17

mooie nagels!

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:18

Netjes Esther! ziet er echt leuk uit :D

@ Tijniej: Ik heb ook de surprisebox besteld, ben ook echt benieuwd wat erin zit. Ik kan alleen morgen pas de betalingsdinges naar de bank brengen, dus het pakketje komt waarschijnlijk als ik op ponykamp ben [maandag t/m vrijdag], dus ik zie het volgende week pas ;(

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:24

Wow esther, goed gelukt voor de 1e keer.

Ik zie hier ook nagels voorbij komen (volgens mij vorige topic) van french met glittertop zeg maar, welke nagellak gebruik je daar voor? Want dat lijkt me ook erg gaaf om te doen.

En las ook ergens dat china Glaze niet door brievenbus past? Klopt dit? Want daar zitten zulke gave kleurtjes bij, zou het jammer vinden als het doordat het pakketpost wordt zo duur gaat worden. En Tinks, jij had deze lakjes nog niet in assortiment zitten toch?

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:26

nikolletje schreef:
Wow esther, goed gelukt voor de 1e keer.

Ik zie hier ook nagels voorbij komen (volgens mij vorige topic) van french met glittertop zeg maar, welke nagellak gebruik je daar voor? Want dat lijkt me ook erg gaaf om te doen.

En las ook ergens dat china Glaze niet door brievenbus past? Klopt dit? Want daar zitten zulke gave kleurtjes bij, zou het jammer vinden als het doordat het pakketpost wordt zo duur gaat worden. En Tinks, jij had deze lakjes nog niet in assortiment zitten toch?

De China Glaze passen inderdaad niet door de brievenbus.
Ik heb dat gister na gevraagt en helaas...
Tinks verkoopt de China Glaze lakken niet.

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:27

xx_Mariekee schreef:
Netjes Esther! ziet er echt leuk uit :D

@ Tijniej: Ik heb ook de surprisebox besteld, ben ook echt benieuwd wat erin zit. Ik kan alleen morgen pas de betalingsdinges naar de bank brengen, dus het pakketje komt waarschijnlijk als ik op ponykamp ben [maandag t/m vrijdag], dus ik zie het volgende week pas ;(

Ik heb ook nog geen geld overgemaakt hoor.
Omdat ik via de mail nog wat bij wilde bestellen en ik al een deel van het geld over had gemaakt moet het dus nog verrekend worden. Ben ook echt súper benieuwd wat er in zit, hopenlijk niets wat ik al heb!

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:29

thanx TijnieJjJ,
Dat is dan weer jammer, maar goed dan gaan we maar eens even ergens anders naar kijken.
Heeft iemand hier ook ervaring met de 'safari' nagellak van Tinks? Want daar zaten leuke kleurtjes tussen.

En als je erge last hebt van afbladderende lak, wat raden jullie dan aan? Gelukkig zelf geen last van, maar mijn zusje heeft dus binnen 24 uur de helft van haar nagels al weer zonder lak zitten. Tips zijn van harte welkom :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:36

Vandaag heerlijk geshopt in Arnhem. Moet nog even gauw wat bestelling de deur uit doen. (kan hier gelukkig tot 19 uur.) En dan kom ik zeker alle pb's en vragen beantwoorden.

Esther je hebt het echt super mooi gedaan voor de eerste keer btw!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:49

Ik denk dat het een hoop scheelt dat ik acryl nagels heb. Ze zijn nu natuurlijk goed lang en netjes gevijld waardoor de stempel plaatsen een stuk gemakkelijker word, igg dat denk ik. Ik heb trouwens eerst alles goed ontvet(gewoon voor de zekerheid) en mijn stempel een beetje gevijlt en na elke stempel natuurlijk schoonmaken met nagelakremover.

Als jullie stempelen met een kleur nagelak als basis, doen jullie daar dan eerst een laagje blanke lag onder? Ik heb dit namelijk wel gedaan en ik merkte dat je de stempel als het mislukt er dan heel gemakkelijk afkrijgt zonder de lak erg te beschadigen.
Ik denk dat helemaal als je met kleur lakt dat wel een stuk handiger is.

Misschien niet helemaal duidelijk maar ik bedoel dus (wellicht nog een basislak)-> gekleurde lak -> blanke lak -> stempel -> topcoat.
Laatst bijgewerkt door __Esther__ op 27-08-09 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:50

M29 is echt mijn favo image plate heb m vandaag binnen gekregen en meteen op mn nagels gedaan.
net wel weer eraf gehaald voor mn legerprint.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:16

Ik wilde eens zonder konad iets doen. De rode lak is chinaglaze ruby red pumps en het grone is konad. het lijkt alleen niet op aardbeien

Afbeelding

Afbeelding

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:20

Ik vind ze gaaf hoor Dymarvel! Vooral die mooie rode kleur is prachtig :+:

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:22

__Esther__ schreef:
Ik vind ze gaaf hoor Dymarvel! Vooral die mooie rode kleur is prachtig :+:

Sluit ik me bij aan, en idd die rode kleur is echt machtig!!!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:25

Idd een hele mooie kleur rood.Die noteer ik maar ff meteen op m'n 'moet ik echt hebben lijst'

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 18:25

Aaah je duim... DyMarvel met een korte nagel.. :(:) Kleur rood is prachtig (tsja china glaze is gewoon super :D ) en idd daar zitten ook glitters in. :) Heb wel eens watermeloentjes gehad maar deze aardbeitjes zijn ook heel erg leuk!
Hafjegek ik vind het wel een mooie kleur roze. :) En mooi meegenomen, zo'n goedkoop kralen wieltje.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 18:26

wauw dymarvel das ook echt een hele gave kleur..
tinks had je me berichtje gehad ?