herkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??Ik doe wel tussen de lak beurten door mn nagels in een nagel bad en behandel met hydraterende nagel gel van lancome, maar het lijkt niet afdoende..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
herkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??Showpony schreef:Ik merk dat mn nagels na het gebruik van opi en de konad topcoat een soort van samentrekken, met name de randen (het wit aan de onderkant) trekken dan bol (naar elkaar toe). Ik vind het echt super lelijkherkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??
Ik doe wel tussen de lak beurten door mn nagels in een nagel bad en behandel met hydraterende nagel gel van lancome, maar het lijkt niet afdoende..
hafjegek schreef:Showpony schreef:Ik merk dat mn nagels na het gebruik van opi en de konad topcoat een soort van samentrekken, met name de randen (het wit aan de onderkant) trekken dan bol (naar elkaar toe). Ik vind het echt super lelijkherkent iemand dit er is er iets wat ik eraan kan doen??
Ik doe wel tussen de lak beurten door mn nagels in een nagel bad en behandel met hydraterende nagel gel van lancome, maar het lijkt niet afdoende..
ik had het met het witte parelmoer lakje van de hema wat ik van de week op had, maar met de konad topcoat heb ik geen problemen, en opi gebruik ik (nog) niet.
Hoop dat iemand er een oplossing voor heeft zodat ik nog wel gewoon mn lakken kan blijven gebruiken.. 

nikolletje schreef:Wow esther, goed gelukt voor de 1e keer.
Ik zie hier ook nagels voorbij komen (volgens mij vorige topic) van french met glittertop zeg maar, welke nagellak gebruik je daar voor? Want dat lijkt me ook erg gaaf om te doen.
En las ook ergens dat china Glaze niet door brievenbus past? Klopt dit? Want daar zitten zulke gave kleurtjes bij, zou het jammer vinden als het doordat het pakketpost wordt zo duur gaat worden. En Tinks, jij had deze lakjes nog niet in assortiment zitten toch?
xx_Mariekee schreef:Netjes Esther! ziet er echt leuk uit
@ Tijniej: Ik heb ook de surprisebox besteld, ben ook echt benieuwd wat erin zit. Ik kan alleen morgen pas de betalingsdinges naar de bank brengen, dus het pakketje komt waarschijnlijk als ik op ponykamp ben [maandag t/m vrijdag], dus ik zie het volgende week pas
Kleur rood is prachtig (tsja china glaze is gewoon super
) en idd daar zitten ook glitters in.
Heb wel eens watermeloentjes gehad maar deze aardbeitjes zijn ook heel erg leuk!
En mooi meegenomen, zo'n goedkoop kralen wieltje.