. Had daarna ook weinig trek eigenlijk en heel lang geen normale smaak. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maureen_85 schreef:ok, dus je hebt de operatie eigenlijk net achter de rug? Is alles goed gegaan? En moest je ook een nachtje blijven of niet?
Ja afvallen is gegarandeerd, daarom mag ik van mezelf nu ook alles eten wat ik wil. Maar vanaf vanavond 00:00 mag ik niets meer.. Morgenochtend om 09:15 gaat het gebeuren.
Woon toch 3 min van het ziekenhuis af dus hihi

maureen_85 schreef:Ok, want ik moet al om 9.15, dan zou ik toch wel weer dezelfde dag naar huis mogen?
Ach ik moet mezelf ook niet zo gek maken, ik zie het morgen wel. Als het me lukt zal ik hier nog even laten weten hoe het is gegaan. Duim voor me...

maureen_85 schreef:Ow meiden, morgen is de dag dat ik zonder amandelen verder mag.......
Mijn amandelen worden morgen dus verwijderd en ik ben echt vet zenuwachtig. Vooral voor het aanbrengen van het infuus en het moment van wakker worden. Hoe zal ik me voelen?
Ik moest vorige week op gesprek over de narcose en toen bleek dat mijn bloedgroep niet bekend was en dat ik daarom nog bloed moest laten prikken. Dus ik baalde al. En ja hoor, konden ze weer mn aders niet vinden, prikte ze mis en viel ik bijna flauw. Het werd me helemaal wit voor de ogen, koud zweet en was echt bijna weg. Dat had ik nog nooit zo gehad.. En nu ben ik dus alleen maar banger voor het infuus.
Hebben jullie nog tips voor me? Wat moet ik echt in huis hebben? Is het echt zo erg of is het wel te doen??

, ik voelde me echt goed toen ik net wakker werd! 

maureen_85 schreef:Rl_PrincEsS schreef:Ik moest ook een nachtje blijven. Vond het geen straf haha!
Wattan, mooie verplegers?of heeeele lekkere ijsjes??
haha
. Een oude heks als verpleegster, de eerst was wel lief. Haha lekkere ijsjes. Tsjah ik lag wel lekker haha. Volgens mij heb ik ergens anders dan thuis nog nooit zo lekker geslapen