Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) En dan even aan mijn nieuwe dokter vragen of ik de vezelzakjes kan krijgen.. Ik was zondag geweest en daarna pas gisteren weer, dat lijkt mij echt niet gezond gewoon..
Zidore schreef:Hey, ik vind dit dus best interessant omdat ik ook al een tijdje met die vraag rondloop. Ik moet dus echt misschien maar 2x per week en dan gaat het ook altijd niet even soepel zeg maar... Oh getver wat raar om dit te typen zeg! Nou goed, schroom overboord! Mijn vriend moet dus ook supervaak. Ik ben best bang dat ik iets aan darmen heb ofzo. Ik eet best wat en ben heb geen fotomodellen maat maar wel normaal postuur enzo. Ik weet dat ik vezels moet eten, maar zit dat echt het meeste in groente en fruit? Ik dacht nl. ook in brood enzo.. maar dat stopt dan misschien te veel. Andere bokkers ook last van? En wat eten jullie dan om vaker/gezonder te gaan?? En ja, wat is normaal dan eigenlijk want tussen de 2x per dag en 2x per week vind ik best een groot verschil..
dan zou ik even naar de dokter gaan. irissahorse schreef:Zeeuwtje68 schreef:Ik heb nu een homopatisch middeltje gekocht bij de drogist, dat moet goed werken volgens de cassiere dus ik ben erg benieuwd.
Moet voor het slapen gaan er 2 innemen.
Had ik gisteren gedaan en had me vanacht toch een kramp!!
en nu heb ik diaree
Barmat schreef:Mijn vriend en ik zeggen thuis altijd tegen elkaar: Ik weet niet of je nog mot pissen, maar ik ga zometeen gruwelijk kleien, dusse......
![]()
Is altijd maar om de ander te waarschuwen voor de stank.... Ik heb weleens van ellende in de badkuip gepiest omdat ik de stank ECHT NIET kon velenDat ik de badkuip moest schoonmaken daarna had ik er GRAAG voor over
Ook bespreken we altijd de textuur van de drol naderhand... soort van tic: we hebben een aantal categorieën:
1.) een dag om te koesteren (perfecte drol, bijna niks te vegen)
2.) de afbreker (balen, want kost veel toiletpapier)
3.) plakpoep (idem, je blijft vegen, maar het lijkt meer op uitsmeren, enige oplossing is nog - de douche!)
4.) diaree, ofwel door ons liefkozend blubje genoemd
Jaaaa, wij zijn erg met elkaars welzijn bezig
Barmat schreef:Mijn vriend en ik zeggen thuis altijd tegen elkaar: Ik weet niet of je nog mot pissen, maar ik ga zometeen gruwelijk kleien, dusse......
![]()
Is altijd maar om de ander te waarschuwen voor de stank.... Ik heb weleens van ellende in de badkuip gepiest omdat ik de stank ECHT NIET kon velenDat ik de badkuip moest schoonmaken daarna had ik er GRAAG voor over
Ook bespreken we altijd de textuur van de drol naderhand... soort van tic: we hebben een aantal categorieën:
1.) een dag om te koesteren (perfecte drol, bijna niks te vegen)
2.) de afbreker (balen, want kost veel toiletpapier)
3.) plakpoep (idem, je blijft vegen, maar het lijkt meer op uitsmeren, enige oplossing is nog - de douche!)
4.) diaree, ofwel door ons liefkozend blubje genoemd
Jaaaa, wij zijn erg met elkaars welzijn bezig
. Maar als mensen blij zijn met zo'n antwoorden. Zeg maar 1x per dag ongeveer
. Ik heb eigelijk ongeveer nooit last. 
marleen_usar schreef:ik heb iedere dag een smeuige flats.