Bergje schreef:Niveaspul? Welk niveaspul? Ik zie hierboven alleen de Dove staan, of bedoel je die? In dat geval spurt ik maandag meteen even naar de drogist.
Haha oeps ja dat bedoel ik !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlot_te schreef:Mijn laatste zin klinkt erg bot terwijl ik het niet zo bedoel. Natuurlijk is een 'koeienhuid' (zoals ik het noem) in je gezicht niet leuk en om de hele tijd in de weer te zijn met make up om je prettig te voelen is niet fijn. Maar probeer het idd een beetje te relativeren. Er zijn ziektes en aandoening die veel erger zijn en die erg veel pijn doen. Daar hebben 'wij' gelukkig geen last van!
Charlot_te schreef:Daar geef ik je helemaal gelijk in! Ik zie ook wel eens iemand in een rolstoel zitten en dan denk ik bij mezelf: mens waar maak je je druk om! Er zijn nog zo veel ernstigere ziektes in de wereld. Ik functioneer verder prima, het enige is een gevlekte huidMijn laatste zin klinkt erg bot terwijl ik het niet zo bedoel. Natuurlijk is een 'koeienhuid' (zoals ik het noem) in je gezicht niet leuk en om de hele tijd in de weer te zijn met make up om je prettig te voelen is niet fijn. Maar probeer het idd een beetje te relativeren. Er zijn ziektes en aandoening die veel erger zijn en die erg veel pijn doen. Daar hebben 'wij' gelukkig geen last van!