Ik zie het allemaal wel..

Maar is het ook zo dat er bepaalde mensen juist vatbaar zijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieppus schreef:Mensen met een gewone griep die kunnen nu wel panisch gaan doen, maar ik ben wel een beetje skeptisch hoor!!! Zal het u dan echt zo'n vaart lopen?
Ze weten nikks van het virus, het is een nieuw virus? Iemand ooit erover nagedacht waar het vandaan komt?? Gewoon alles aannemen wat ze in de media vertellen?
Ik wacht wel eerst af.
Als het zo dodelijk was dan waren we allang gewaarschuwd...
Ramen en deuren dicht, en profiant voor een jaar!!!
Yessy schreef:Waarom na koninginnedag? Komt iedereen dan massaal terug uit besmette gebieden?
Bizzybijtje schreef:Tsjongejonge.... hebben ze weer iets om panisch om te doen?We hebben er al medicijnen voor, dus ik denk dat de enige waar het écht gevaarlijk voor is hier in NL, de ouderen of juist jongere kinderen zijn, of gewoon de mensen met een wat lagere weerstand...
Dagie schreef:Egypte gaat alle varkenslachten 300 000 dieren in totaal! was net op het journaal
Katja schreef:Bizzybijtje schreef:Tsjongejonge.... hebben ze weer iets om panisch om te doen?We hebben er al medicijnen voor, dus ik denk dat de enige waar het écht gevaarlijk voor is hier in NL, de ouderen of juist jongere kinderen zijn, of gewoon de mensen met een wat lagere weerstand...
Dat is niet waar deze variant is waarschijnlijk juist gevaarlijk voor mensen met een goede weerstand omdat die in overdrive gaat op een totaal onbekend virus.
sifra01 schreef:Zwerte, ik vind het wel prettig dat je zo nuchter bent. Op een of andere manier was ik ook al helemaal in paniek-modus, wat ook niet zo raar is als je de berichten in de media leest. Maar door jouw berichten kom ik wel weer wat meer met beide beentjes op de grond!
Katja schreef:Sieppus schreef:Geloof je alles wat ze je in het nieuws vertellen?
Nee hoor maar het is een vaststaand feit dat mensen met een goede weerstand bij een virus wat van dieren afkomstig is juist het kwetsbaarst zijn.