Bienotje schreef:Ragnaaa, google anders eens op aspirinemasker (niet te verwarren met paracetamol trouwens)
Dankjewel voor de tip, ik ga meteen kijken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragnaaa schreef:Weet iemand trouwens hoe je zelf 'home made' gezichtsmaskertjes maakt voor een huid met puistjes?
Welke ingrediënten?
En wat zijn nu écht goede producten tegen puistjes (en littekentjes van puistjes)?
WiskyBokjes schreef:Nieuw topic![]()
Even een vraagje
Iemand tips voor pluizig haar? Vooral na het fietsen pluist mijn haar echt gigantisch
Fortuna22 schreef:Ik heb ooit de shampoo van Garnier gebruikt en kreeg daar haaruitval van.Mijn vriendin had het zelfde!Dus daar was ik gauw klaar mee!
Verder gebruik ik sinds een maad Bio Oil,is erg lekker voor de huid en werkt goed tegen littekentjes,puistjes en pigmentvlekjes!
Larisske schreef:Meliaforever schreef:Als ik me haar in laagjes knipt, gaat het juist bol staan.
Idd Ik heb mijn haar ook in laagjes laten knippen en nu staat het vaak bol -.-" ,
Ik heb vaak dat mijn haar na het slapen vooral maar ook overdag gewoon recht staat ?
sam_antha schreef:Nog een advies voor meiden met snel vettig haar. Spoel je haar altijd heel (!) erg goed uit na het wassen. Als je dat niet doet blijven er shampoo resten achter en die zorgen ervoor dat je haar vet blijft/wordt. (Als je haar schoon is dan hoor je het ook een soort van 'kraken', doet het dat niet dan is het nog niet goed uitgespoeld)
Ook moet je niet te veel shampoo gebruiken, dan kun je het beter 2 keer achter elkaar wassen met een beetje shampoo (in je handpalm zoveel shampoo als de grootte van 50cent)
Nellekeee schreef:M'n haar is na drie keer verven ( ik weet het, slecht voor je haar) eindelijk niet supergeel meer. Maar heeft iemand hier nog tips om de gele gloed helemaal weg te krijgen? Ik heb iets gelezen over zilvershampoo, werkt dit echt? en waar is het te koop, voor hoeveel geld?
Ragnaaa schreef:Paardje_13 schreef:ja mijn huis is zeker gaver, en heeft minder puistjesnog wel wat maar minder
Dan ga ik binnenkort maar eens naar het Kruidvat, kijken voor zo'n roller.
Klinkt goed, en hij is lekker makkelijk mee te nemen in je tas!
Surface schreef:Ragnaaa schreef:Weet iemand trouwens hoe je zelf 'home made' gezichtsmaskertjes maakt voor een huid met puistjes?
Welke ingrediënten?
En wat zijn nu écht goede producten tegen puistjes (en littekentjes van puistjes)?
Kattengrit masker!