Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:51

Hmm dat klinkt goed :)
ik ga een maaltijdsalade maken met kipfilet, mango en ananas :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 18:59

Fruit is gezond, maar mango en ananas zijn dat net weer de 'caloriebommen' onder fruit.. :D

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:18

ik ga zometeen mn eten heel goed kauwen, ook je bestek bij iedere hap (kleine hapjes) neerleggen schijnt te helpen en je eten niet wegspoelen met drinken

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:21

mmm, vandaag de grote schoonmaak gehad dus geen tijd voor boodschappen.
brood wordt het dus bij mij ...

jaloers op de wrap met kip :9

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:22

Ik heb net tikka masala gegeten met avocado, komkommer en tomaat :9 Lekkerrrr!
En voor de verandering eens zelf gekookt, anders kookt m'n vriend altijd, haha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:29

Hermelijn schreef:
Ik heb net tikka masala gegeten met avocado, komkommer en tomaat :9 Lekkerrrr!
En voor de verandering eens zelf gekookt, anders kookt m'n vriend altijd, haha.

Jummie, klinkt goed zeg! :j

Ik ben dol op tomaten, doe ook regelmatig wat plakjes op mijn kaas en dan op brood
of op tonijn (in water) is het ook erg lekker :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:49

Jammer dan het was wel hartstikke lekker :)
En de rest was alleen sla met 100 gram kip dus dan mag er wel iets aan calorieen in zitten toch?
Maar wel een aanrader hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:09

Mooi dat het zo lekker was! :j Je moet jezelf ook zeker niet alles gaan ontnemen, want dan slaat het uiteindelijk opeens helemaal om.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:16

Oei _Tessaa, jouw ava is niet zo goed voor mijn motivatie :D :9

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:23

Haha nee geen goede motivatie, mmmmmm Ben & Jerry's cheeeeesecake strawberry :+:
Vanaf nu ga ik weer helemaal goed van start, heb net gewoon weer getraind(hockey), dat is iig super intensief. En had daarvoor al gegeten. En nou gewoon weer even volhouden, ik zit gewoon op een punt waarop het wat moeilijker gaat maarja gewoon doorzetten! :) we komen er wel, jullie ook heel veel succes he. ;)

Ik ben trouwens vandaag begonnen met turboslim 24+ pilletjes. Nog nooit met iets van supplementen of pilletjes gewerkt maar omdat ik gewoon niet meer echt afval ga ik dit eens proberen. Het zijn pilletjes voor ongeveer 2 weken, dus ben benieuwd over 2 weken weet het of het iets geholpen heeft. Waarschijnlijk gewoon a waste of money maargoed, misschien helpt het idee? :+

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:24

Loveable schreef:
Haha nee geen goede motivatie, mmmmmm Ben & Jerry's cheeeeesecake strawberry :+:
Vanaf nu ga ik weer helemaal goed van start, heb net gewoon weer getraind(hockey), dat is iig super intensief. En had daarvoor al gegeten. En nou gewoon weer even volhouden, ik zit gewoon op een punt waarop het wat moeilijker gaat maarja gewoon doorzetten! :) we komen er wel, jullie ook heel veel succes he. ;)

Ik ben trouwens vandaag begonnen met turboslim 24+ pilletjes. Nog nooit met iets van supplementen of pilletjes gewerkt maar omdat ik gewoon niet meer echt afval ga ik dit eens proberen. Het zijn pilletjes voor ongeveer 2 weken, dus ben benieuwd over 2 weken weet het of het iets geholpen heeft. Waarschijnlijk gewoon a waste of money maargoed, misschien helpt het idee? :+

@ Babel: zo'n maaltijdsalade is prima hoor, super gezond en een goed aantal calorieën! Zonder dat fruit was het te weinig geweest ben ik bang!

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:25

Oeps foutje, ik wilde editten omdat ik dat vergeten was te zeggen, maar quote mezelf... ook goed :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:44

Loveable schreef:

Hmm proberen kan altijd natuurlijk, ik ben benieuwd of het gaat werken :j
Ik heb trouwens vanmiddag het zwembad gebeld: straks heb ik (samen met super slank zusje grrr) mijn eerste
les aqua-aerobics :) Ik heb dit al eerder gedaan, het is wel zwaar, maar ik voelde me daarna altijd zo lekker,
moe maar voldaan.
Ik ga dus lekker even sporten vanavond, dat heb ik ook té lang niet gedaan :o

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:56

sssssssssssssssssssssssssst :x
ik vestig momenteel al mijn hoop op die stomme pilletjes

ah maar idd lekker sporten, heerlijk gevoel heb je ook daarna. Alleen de motivatie om ernaartoe te gaan ontbreekt af en toe, bij mij althans!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 20:59

Haha, ja dat ernaar toe gaan vind ik ook het moeilijkste deel ;)
Maar als ik geweest ben voel ik me heerlijk en ben ik trots dat ik toch maar mooi geweest ben :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:35

oh wat heerlijk even het water in! goed idee hoor, ook wel wat voor mij maar ken hier helaas niemand en alleen gaan vind ik ook weer zo wat. Ik ga straks nog even schansspringen , yoga-en, hoola hoopen en misschien nog even wat sit ups doen. Allemaal op de WII hoor :)

silinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 21:48

Babel schreef:
oh wat heerlijk even het water in! goed idee hoor, ook wel wat voor mij maar ken hier helaas niemand en alleen gaan vind ik ook weer zo wat. Ik ga straks nog even schansspringen , yoga-en, hoola hoopen en misschien nog even wat sit ups doen. Allemaal op de WII hoor :)

Haha klinkt erg goed!!
Dat hard lopen van mij schiet nog niet zo hard op. Ik denk elke keer ik begin deze week. Maar deze week ga ik echt beginnen. Morgen of overmorgen heb ik hardgelopen!!
Verder moelijke dag achter de rug wat eten betreft. Had net tentamen. Precies onder etenstijd. Zo eet ik van te voren veel, omdat ik geen honger wil hebben. Maar na die tijd eet ik ook veel, omdat ik honger heb van de inspanning.....
Dus ik moet echt hardlopen. Haha

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:24

Oh ja dat ken ik hoor. Ik zit hier nu met giga honger en mag niets eten van mezelf. Heb ook niks lekkers in huis dus dat scheelt. Geloof niet dat ik dit ga volhouden :( Misschien een komkommer zo, of is dat ook slecht na acht uur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:26

Mas schreef:
Oei _Tessaa, jouw ava is niet zo goed voor mijn motivatie :D :9

Haha sorry. :D
Maar kijk eens hoe sterk je dan bent, als je mijn ava ziet en alsnóg geen B&J eet. 8-)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:30

Haha nou ik vind het ook niet echt makkelijk, net zoals nog iemand hier, die heet bitterbal. Nou dan begint mn maag al te rommelen als ik die naam zie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:32

Dat over na 8 uur (niet meer mogen) eten is een fabeltje hoor. Te moe om de theorie erachter nu uit te leggen.. :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:33

Oh nou dat scheelt weer dan :) Misschien toch maar even een stukje komkommer pakken al is het maar voor het idee. Op dit soort momenten heb ik het t zwaarst, overdag gaat wel maar als ik dan 's avonds ontspan wil ik gewoon een grote zak chips pakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:35

Komkommer is zo gezond als wat. :D

Wat helpt, is afleiding. Ik eet héél vaak uit verveling. Echt een slechte gewoonte.
Bovendien is het vooral de eerste dagen/weken doorzetten, maar daarna wen je eraan.
Je lichaam heeft eerst een 'suikerverslaving', maar zodra je er niet meer aan toegeeft gaat dat vanzelf weg. Uiteindelijk zul je je juist veel fitter gaan voelen naarmate je minder suiker eet.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:36

oliebol geen komkommer meer :( Dan maar een ienie mienie stukje kaas en langzaam wegknabbelen haha.
Morgen gelijk weer komkommer halen.
Heb er al 5 op in een week volgens mij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:38

Lekker toch! Vind komkommer echt jummie haha. Vooral in de zomer. :9
Heb wel geluk, ik houd veel van gezonde dingen enzo.