ik ga een maaltijdsalade maken met kipfilet, mango en ananas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelijn schreef:Ik heb net tikka masala gegeten met avocado, komkommer en tomaatLekkerrrr!
En voor de verandering eens zelf gekookt, anders kookt m'n vriend altijd, haha.
Loveable schreef:Haha nee geen goede motivatie, mmmmmm Ben & Jerry's cheeeeesecake strawberry
Vanaf nu ga ik weer helemaal goed van start, heb net gewoon weer getraind(hockey), dat is iig super intensief. En had daarvoor al gegeten. En nou gewoon weer even volhouden, ik zit gewoon op een punt waarop het wat moeilijker gaat maarja gewoon doorzetten!we komen er wel, jullie ook heel veel succes he.
![]()
Ik ben trouwens vandaag begonnen met turboslim 24+ pilletjes. Nog nooit met iets van supplementen of pilletjes gewerkt maar omdat ik gewoon niet meer echt afval ga ik dit eens proberen. Het zijn pilletjes voor ongeveer 2 weken, dus ben benieuwd over 2 weken weet het of het iets geholpen heeft. Waarschijnlijk gewoon a waste of money maargoed, misschien helpt het idee?
Loveable schreef:Ik ben trouwens vandaag begonnen met turboslim 24+ pilletjes. Nog nooit met iets van supplementen of pilletjes gewerkt maar omdat ik gewoon niet meer echt afval ga ik dit eens proberen. Het zijn pilletjes voor ongeveer 2 weken, dus ben benieuwd over 2 weken weet het of het iets geholpen heeft. Waarschijnlijk gewoon a waste of money maargoed, misschien helpt het idee?
Babel schreef:oh wat heerlijk even het water in! goed idee hoor, ook wel wat voor mij maar ken hier helaas niemand en alleen gaan vind ik ook weer zo wat. Ik ga straks nog even schansspringen , yoga-en, hoola hoopen en misschien nog even wat sit ups doen. Allemaal op de WII hoor