Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibonn schreef:Heb net de HA aan de lijn gehad, mijn B12 was nu 306 (rond augustus 2008 was dit 136). Zij vond ook dat hij laag was, ook al was het van begin oktober geleden dat ik mijn laatste prik gehad had. HB, B1, B6 waren goed, foliumzuur was te laag.
Zij stelde voor om nu 1 maand foliumzuur te slikken om te kijken of dit iets zou oplossen van de klachten. Over ± 1 maand prikken en dan B12 weer controleren.
Zij is grotendeels overtuigd dat het een opnameprobleem is en geeft het een grote kans dat ik moet blijven spuiten. Ze wil nu alleen even controleren of het nog verder zakt en hoe snel. Ze staat iig niet negatief tegenover mijn klachten en toekomstig spuiten.
Heb dus nu foliumzuur gehaald en dat gaan we dan maar even proberen. Ben iig blij dat de uitslag slecht wasdubbel gevoel dus. Er is ernstigs aan de hand dat mijn hele leven lang gaat spelen maar toch ben ik blij dat het nu ook echt duidelijk is dat er iets mis is en nu kan ik er iets aan doen ipv te blijven sukkelen. Ook heb ik nu weer meer vertrouwen in mijn eigen lijf, jarenlang werd er gezegd dat ik teveel hooi op mijn vork nam of dat mezelf maar gewoon bijelkaar moest rapen omdat iedereen wel een keertje moe is,...
jodi schreef:Wat is het risico van een overdosis?
Ik heb hier pillen met een dosis van 5000 % van de dagelijkse benodigheid!![]()
Dan zou er toch wel iets door moeten komen zou je denken?
marleen_usar schreef:Weten jullie dat wanneer je naar de h.a gaat vanwege vermoeidheid, ze dan altijd op b12 prikken of niet.Ik ben namelijk al vaak geweest maar weet niet of er getest is op B12? Ik wel weer gaan en vragen of ze na willen kijken maar misschien hij dan dat is al na gekeken.
Nakisha schreef:Kreeg jij pukkeltjes van de B12...?
Putverdulleme... ik zit er namelijk nu ook onder...