Nagyl schreef:Klijntjuh schreef:nee, 12 voor 12 eurozijn ook alleen de strookjes, niet zo'n plastic 'hygiene' omhulsel erom.
zijn toch van die babbelbrabbel of zo iets sites....
wat bedoel je?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagyl schreef:Klijntjuh schreef:nee, 12 voor 12 eurozijn ook alleen de strookjes, niet zo'n plastic 'hygiene' omhulsel erom.
zijn toch van die babbelbrabbel of zo iets sites....
voor de zekerheid
Klijntjuh schreef:wat bedoel je?
Gabrielle_ schreef:Als het een zwangerschap is hou je het kindje dan?

Klijntjuh schreef:Gabrielle_ schreef:Als het een zwangerschap is hou je het kindje dan?
Zoals ik al eerder in dit topic zei vind ik dat geen optie, en geen keuze.
(en eerlijkgezecht een walgelijk iets dat mensen die keuze hebben en er mee ingebeurgerd zijn dat het normaal is.)
Maar das een andere discussie, en wil ik ook niet hier hebben
Maar of het welkom is of niet, maak ik maar even van de vraag
Mijn man en ik zijn getrouwd, en hebben genoeg geld, dus we zullen het welkom heten.
Het is absoluut niet geplant, omdat we pas een half jaar getrouwd zijn, en wel zullen moeten verhuizen dan. Aangezien dit huisje al veel te klein is voor met zijn 2en, kun je nagaan met nog een baby erbij
We wilden over een jaartje of 7 kinderen
snap ik met die 8 pagina's
Vind je jezelf niet een beetje jong om met 18 al een kind te nemen...

Peelie schreef:wat spannedVind je jezelf niet een beetje jong om met 18 al een kind te nemen...
Ik ben zelf bijna 17 en heb ook al bijna 2 jaar een relatie... maar ik moet er niet aan denken om zwanger te raken van hem... Niet nu iig... als ik 25 ben ofzo. dan wil ik kinderen

Klijntjuh schreef:Peelie schreef:wat spannedVind je jezelf niet een beetje jong om met 18 al een kind te nemen...
Ik ben zelf bijna 17 en heb ook al bijna 2 jaar een relatie... maar ik moet er niet aan denken om zwanger te raken van hem... Niet nu iig... als ik 25 ben ofzo. dan wil ik kinderen
kinderen neem je niet, kinderen krijg je
en de een is eerder volwassen dan de ander. ik vind het heel goed van haar de verantwoordelijkheid te nemen!
als je er samen voor gaat komt het vast helemaal goed!
Klijntjuh schreef:B.t.w. Als mijn borsten gegroeit zijn door de hormonen van de pil, zal dat hellaas weer weggaan als ik stop