Ben ik Zwanger? of iets anders?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: Ben ik Zwanger? of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 09:29

Nagyl schreef:
Klijntjuh schreef:
nee, 12 voor 12 euro Knipoog zijn ook alleen de strookjes, niet zo'n plastic 'hygiene' omhulsel erom.

zijn toch van die babbelbrabbel of zo iets sites....

wat bedoel je? Knipoog

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:32

Misschien een tip om op zwangerschapforums te gaan snuffelen daar staan zoveel informatie over zwanger zijn.
In ieder geval toen ik zwanger was van mijn 2de kindje, was de eerste test ook negatief die was 2 dagen voor mijn NOD genomen en 2de keer getest op de dag van mijn NOD en ik vloeide een beetje bruine afscheiding die dag ook nog, dus dacht ik neej ben toch niet zwanger maar met alle versteltenis gaf de zwangerschapstest dus toen wel zwanger aan.
Dus tja het kan wel, is nog ff geduld hebben nog.
Ik werd pas misselijk bij 16 weken zwangerschap en werd toen ook erg moe en pijnlijke borsten, daarvoor voelde ik me gewoon super.
Spannend weekje voor jou nog je kunt in ieder geval genoeg testen, met 12 testjes!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 09:38

hihi ja inderdaad.
Nou waar de assistent van de huisarts nog aan dacht, was dat ik eventueel al langer zwanger ben. Maar dan zouden de tests toch zo ongeveer wat moeten zeggen.

Weetje wat het is, als ik op zwangerschapsfora ga, ben ik bang dat ik straks teveel 'into' de zwangerschap ben. en blijk ik het dan niet te zijn het straks nog een teleurstelling is!
Dus ik hou het op de 50-50 tot ik het zeker weet.

Wel heb ik gister geen taartaartje gebakken, maar een hamburgertje Knipoog voor de zekerheid Tong uitsteken

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:44

Mijn zwangerschapstest was ook 2x negatief omdat ik te vroeg testte. Kind is inmiddels 9 Haha!
Spannend hoor!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:56

Klijntjuh schreef:
wat bedoel je? Knipoog

oeps bedoelde een andere site... Kun je net zoals jij hebt gedaan van die papieren staafjes kopen en eventueel ook goedkope ovulatietesten.... stukken goedkoper dan die wat je gewoon in de winkel kunt kopen

ik teste trouwens ook een aantal dagen voor de komende menstruatie al positief. maar had toen echt geen last van opgezette borsten of zo hoor. Nee ik had buikpijnen en wist gewoon dat ik zwangers was.... Bij de tweede voelde ik me ook al zo incl buikpijnen en ja hoor was zwanger (alleen jammer dat het was afgekomen)

zo voelt iedereen zich wat anders waardoor ze al gevoel hebben dat ze zwanger zijn. Als je net zwanger bent (dus binnen 4 a 5 weken) lijkt het me heel erg stug dat je borsten al zo snel groeien, wat moet dat gaan worden als je echt zwanger bent?

lees nog mooi aandachtig mee en ben erg benieuwd.

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 09:58

Als het een zwangerschap is hou je het kindje dan? Lachen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 10:04

Gabrielle_ schreef:

Zoals ik al eerder in dit topic zei vind ik dat geen optie, en geen keuze.

(en eerlijkgezecht een walgelijk iets dat mensen die keuze hebben en er mee ingebeurgerd zijn dat het normaal is.)

Maar das een andere discussie, en wil ik ook niet hier hebben Knipoog

Maar of het welkom is of niet, maak ik maar even van de vraag Knipoog

Mijn man en ik zijn getrouwd, en hebben genoeg geld, dus we zullen het welkom heten. Knipoog
Het is absoluut niet geplant, omdat we pas een half jaar getrouwd zijn, en wel zullen moeten verhuizen dan. Aangezien dit huisje al veel te klein is voor met zijn 2en, kun je nagaan met nog een baby erbij Knipoog
We wilden over een jaartje of 7 kinderen Knipoog

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 10:04

@nagyl, ik heb ze ook via een site besteld, was maar €12,- kwijt voor 12 tests! Haha!

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:05

Klijntjuh schreef:
Gabrielle_ schreef:

Zoals ik al eerder in dit topic zei vind ik dat geen optie, en geen keuze.

(en eerlijkgezecht een walgelijk iets dat mensen die keuze hebben en er mee ingebeurgerd zijn dat het normaal is.)

Maar das een andere discussie, en wil ik ook niet hier hebben Knipoog

Maar of het welkom is of niet, maak ik maar even van de vraag Knipoog

Mijn man en ik zijn getrouwd, en hebben genoeg geld, dus we zullen het welkom heten. Knipoog
Het is absoluut niet geplant, omdat we pas een half jaar getrouwd zijn, en wel zullen moeten verhuizen dan. Aangezien dit huisje al veel te klein is voor met zijn 2en, kun je nagaan met nog een baby erbij Knipoog
We wilden over een jaartje of 7 kinderen Knipoog

Oke, sorry ik heb niet het hele topic gelezen. Lachen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 10:07

geen probleem Knipoog snap ik met die 8 pagina's Tong uitsteken

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:04

ik zit bijna in dezelfde situatie als jouw maar bij mij was de test thuis al positief. ik ben zelf 18 en heb al 2 jaar een vriend (lees hij is 34) en we wonen in een groot huis. hij heeft een goeie baan en ik ben in april klaar met school (lees stage) en ben dan in September uitgerekend. heb zelf wel een afspraak dinsdag bij de huisarts en wil nog wel een bloedtest doen. ga het trouwens wel houden.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:20

wat spanned Bloos! Vind je jezelf niet een beetje jong om met 18 al een kind te nemen...

Ik ben zelf bijna 17 en heb ook al bijna 2 jaar een relatie... maar ik moet er niet aan denken om zwanger te raken van hem... Niet nu iig... als ik 25 ben ofzo. dan wil ik kinderen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:23

Mijn beste vriendin doet geneeskunde-huisartsen opleiding. Dus ik heb vandaag even met haar door het park gelopen.
Ze heeft met mij gerekent en gedacht, en veel gevraagd.
Ze vond het gek dat ik bij de vorige pil, waar dit hormoon ook in zit, niet deze bijwerkingen had, en bij deze pil (die dus maar de helft heeft) ineens wel. Ook de oploop van de 'bijwerkingen' was raar.

Als ik een eisprong heb gehad, was dat tussen kerst en oud en nieuw. Vanaf oud en nieuw kreeg ik de eerste veranderingen.
Ik was met de pil begonnen een stuk voor kerst.
Ze zei dat als het de hormonen waren van de pil het al eerder had moeten beginnen. dat het niet ineens na 3 weken zo hevig word.
Buiten nog dat het erg hevige bijwerkingen zijn.

Ik weet iniedergeval dat als de pil niet werkte, het verhaal ook wel klopt en dat ik dus zwanger kan zijn. maar dat is dus als de pil NIET werkt.
Er vanuitgaande dat de pil wel werkt, zijn de bijwerkingen laat en hevig gekomen.

Nog 4 pillen van mijn strip de gaan, dus over 5 dagen ben ik 'overtijd'.
We gaan het zien! ik ben nogsteeds benieuwd!

B.t.w. Als mijn borsten gegroeit zijn door de hormonen van de pil, zal dat hellaas weer weggaan als ik stop Tong uitsteken

Ook heb ik vandaag de 'sensitive' testjes binnen.
Er zit wel geen plastic omhulsel omheen, maar dat maakt het idd niet per see duidelijker.

Ik heb hem trouwens in de urine gehouden tot de urine tot bovenin opgezogen was i.p.v. 5 sec Tong uitsteken
dus te lang. De hele test werd ineens roze!! heeeel raar..
na verloop van tijd trok het helemaal weg tot wit, en bleef er 1 roze streep staan. en niets waar dat 2de streepje volgens de gebruiksaanwijzing moest staan, maar wel een lichter roze streepje onder het max. stickertje iets lager!
Nu weet ik het helemaal niet meer!

Ik doe morgenochtent met mijn ochtent urine wel even een test Tong uitsteken

Ik hou jullie op de hoogte!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:24

Peelie schreef:
wat spanned Bloos! Vind je jezelf niet een beetje jong om met 18 al een kind te nemen...

Ik ben zelf bijna 17 en heb ook al bijna 2 jaar een relatie... maar ik moet er niet aan denken om zwanger te raken van hem... Niet nu iig... als ik 25 ben ofzo. dan wil ik kinderen

kinderen neem je niet, kinderen krijg je Knipoog
en de een is eerder volwassen dan de ander. ik vind het heel goed van haar de verantwoordelijkheid te nemen! Knipoog

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:32

tjah... hoe je het wil noemen.... nu noem ik het nog nemen.... later krijg je kinderen. ik ben ook 16 he... :p ik kijk daar nog heel anders tegenaan Tong uitsteken

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:06

Klijntjuh schreef:
Peelie schreef:

kinderen neem je niet, kinderen krijg je Knipoog
en de een is eerder volwassen dan de ander. ik vind het heel goed van haar de verantwoordelijkheid te nemen! Knipoog

ik vind mezelf wel een beetje jong maar ben volwassen aan het worden en wordt hierdoor alleen maar sneller volwassener.
een abortus doen is iets waar geen haar op mijn hoofd aan denkt. ik heb er zelf niet voor gekozen om nu zwanger te raken.
het is gewoon gebeurt en we hebben het zelf gedaan en ik kan het kind hopelijk nu wel een toekomst bieden.
ik en mijn vriend hebben er samen voor gekozen om er gewoon voor te gaan en dan komt het allemaal wel goed.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:38

Super! Gefeliciteerd en succes! Haha! als je er samen voor gaat komt het vast helemaal goed!

talphad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:00

Ik heb mijn zwangerschapstest ook een week voordat ik ongesteld moest worden gedaan. Gewoon een thuistest en die was toen positief. En dit heb ik gedaan op het moment dat ik last kreeg van mijn borsten. Aangezien ik al een keer eerder zwanger bent geweest herkende ik meteen het gevoel weer. En daar heb je in de eerste twee weken echt nog geen last van hoor. En wat je ook zegt je krijgt bijwerkingen van de hormonen dus denk je dan niet dat als je lichaam reageert op de hormonen die worden vrijgemaakt bij zwangerschap je ze dan ook in je urine terug moet zien?
Ik blijf het topic iig volgen want ben toch ook wel nieuwsgierig.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:06

Spannend meid!

Heel veel succes de aankomende dagen, je zult vast ontzettend in de spanningen zitten!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:11

ja, heel spannend!
Ik vind het ook gek dat het niet op de tests te zien is terwijl het wel door mijn lichaam giert.
Ik denk ook dat als het donderdag bij mijn afspraak nog zo is, ik om een bloedtest vraag Knipoog

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:12

Met een bloedtest krijg je soms meer duidelijkheid dan met een test voor thuis.
Mijn moeder was niet zwanger met een thuistest maar wel met een bloedtest en dat met 4 zwangerschappen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:19

Ja precies, een kennis van me ook.

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:23

Hoihoi,

zoin jaar geleden heb ik ditzelfde probleem gehad met dezelfde pil ikzelf(22) kreeg toen ik de minipil slikte ook ineens hele zere borsten en last van eetbuien of juist misselijkheid. Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde jongen.

Niet om je ongerust te maken maar ik bleek dus wel zwanger te zijn en waarschijnlijk kwam dat omdat ik van pil veranderd was en deze dus niet genoeg bleek te werken bij mij.

succes en ben heel erg benieuwd wat de uitslag was. Ohw nog even ik heb in totaa 3 testen gedaan waarvan 2 negatief en ik deed de laatste test nadat ik 3 weken over tijd was en die gaf toen pas aan dat ik zwanger was ik ben toen naar de verloskundige geweest en termijn echo gehad en ik bleek toen al 8 weken zwanger te zijn.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:28

Klijntjuh schreef:
B.t.w. Als mijn borsten gegroeit zijn door de hormonen van de pil, zal dat hellaas weer weggaan als ik stop Tong uitsteken

Dat is dus niet zo toen ik ooit begon met de pil had ik nergens last van toen ben ik een na tijdje gestopt omdat ik er enorm misselijk van werd.
Toen werd ik gewezen op een andere pil en na 1 week gebruiken kreeg ik pijnlijke borsten die harder werden en groter.
Toen ik na een tijdje met die pil ben stopt omdat hij toch niet beviel werden mijn borsten niet kleiner.
Nu na 1 jaar weer een andere pil aan het proberen en nu ook weer pijnlijke borsten die harder aanvoelen en groter worden.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 22:29

@ degene boven de laatste post boven deze:p je, goed om te weten, ik hou er wel steeds meer rekening mee dat het best zou kunnen dat ik zwanger ben. Het is nu een kwestie van afwachten.

Ik hoorde trouwens vandaag van mijn man dat mijn vriendin ook in zo zelfde situatie ( net begonnen met nieuwe pil) zwanger was geraakt.