)En ik doe het toch voornamelijk om af te vallen en strakker te worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)Zwelgje schreef:absque_dubio schreef:Ik zwem 1x in de week (gelijk weer een vraag, krijg je dan ook resultaat te zien? Of zou je daarvoor min. 2x moeten zwemmen?), en houd het ook zo'n 25 minuten vol.
Als je heeeeeel erg goed op je eten let moet je wel wat resultaat zien binnen een maand of 2.
Helaas zal je toch echt wat meer inspanning moeten leveren voor sneller en blijvend resultaat. Denk daarbij aan minstens 4-5 keer per week met een minimale duur van 50-60 minuten. Eenmaal per week 25 minuten om af te vallen is echt te weinig...sorry![]()
esther82 schreef:O
Het moet me nou toch een keer gaan lukken om die laatste 5 kilo's eraf te werken?!
__Nathalie__ schreef:vanaf hoeveel ga je vet verbranden dan? gebeurt er daarvoor helemaal niks?
Citaat:Dat van dat breed worden is grote onzin.
http://www.slank-en-sterk.nl die kunnen het beter uitleggen als ik.
maar daar ging het me ook niet om, 't ging mij om de maat

mijn buik moet nog wel strakker, en mijn bovenbenen eb heupen ook 
Liek_ schreef:Airborn schreef:*voelt zich een beetje genegeert...*
Ik heb je vragen gesteld maar je geeft geen antwoord.
Airborn schreef:Zien jullie paardrijden trouwens ook als sporten, of niet? Zo ja, hoe combineren jullie dat met hardlopen/fitnessen/andere sporten?
Airborn schreef:Zien jullie paardrijden trouwens ook als sporten, of niet? Zo ja, hoe combineren jullie dat met hardlopen/fitnessen/andere sporten?
absque_dubio schreef:Maar om nou 4 á 5 keer per week te gaan zwemmen.. Dan word je hartstikke breed, en dat zie ik niet zitten.
esther82 schreef:absque_dubio schreef:Maar om nou 4 á 5 keer per week te gaan zwemmen.. Dan word je hartstikke breed, en dat zie ik niet zitten.
Dat van dat breed worden weet ik niet (ben al vrij breed gebouwd) maar wie redt het serieus om zo vaak in de week te sporten???
Het lukt mij naast het werk en de paarden maar net aan om 2 keer in de week tijd te maken (en voor die tweede keer moet ik dan nog flink zin maken ook) om iets aan sporten te doen.
Hoe doen jullie dat wat tijdsindeling betreft dan?
Vanaf dit weekend ook maar weer eens vaker de fiets pakken naar stal...goed voornemen maar eens in laten gaan.
.
Zo'n 20 minuten heen en 20 weer terug.Wendy schreef:. Ook woon ik nu dichter bij mijn werk en dat is een nadeeltje.
Yamcha schreef:Airborn schreef:Zien jullie paardrijden trouwens ook als sporten, of niet? Zo ja, hoe combineren jullie dat met hardlopen/fitnessen/andere sporten?
Om eerlijk te zijn..... niet echt. Paardrijden is voor mij relaxen, niet sporten.
Het lijkt me heel goed te combineren met fitness (schijnt wat minder goed te werken samen met hardlopen) maar ik heb begrepen dat je er wel je training op moet aanpassen