het condoom

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: het condoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:15

Anthea schreef:
xDramaQueen schreef:
misschien even lezen? dat herhaal ik ook en zeg ik, maar mensen blijven roepen dat als je maagd ben dat je dan gelijk geen soa's kan hebben maar dat is fout.

Ook lekker aardig zo, 'waar heb jij op school gezeten Huilen van het lachen ' Rolleyes

ik weet niet hoor maar ik heb het in groep 8 voor het eerst gekregen, en in de eerste 2de en 3de nogmaals. élke school geeft daar voorlichting over, alhoewel ik daar nu ernstig aan begin te twijfelen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:15

Denihy schreef:
pinuts schreef:
denihy: je vriend verdraagt geen condooms? Goede smoes:)

Hij krijgt dus wel degelijk uitslag Lachen

Dan zal er vast wel een condoom zijn waar hij geen uitslag van krijgt... Even zoeken en dan vind je het wel Lachen.

Wat dacht iedereen van geen seks om soa's tegen te gaan Haha!.

Doenjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:16

Ik heb er nooit voorlichting over gehad, en heb toch mijn havo en HBO afgerond.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:18

Doenjah schreef:

dat vind ik echt heel raar en heel heel erg slecht

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:19

lindake schreef:
Denihy schreef:

Hij krijgt dus wel degelijk uitslag Lachen

Dan zal er vast wel een condoom zijn waar hij geen uitslag van krijgt... Even zoeken en dan vind je het wel Lachen.

Wat dacht iedereen van geen seks om soa's tegen te gaan Haha!.

Verdrietig
slecht idee Haha!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:21

xDramaQueen schreef:
Verdrietig
slecht idee Haha!

Haha... zo verslaafd Haha!

xDramaQueen schreef:
Doenjah schreef:

dat vind ik echt heel raar en heel heel erg slecht

Bij ons werd er zelfs al wat gezegd in het lager onderwijs (12 jaar). Ja.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:22

jep jep bij mij ook, begon bij groep 8 (11/12) en heb het in drie klassen daarna ook gehad Ja
groep 8 was geen succes, we kregen een condoom en een banaan met rode wangen hadden we de grootste lol maar t ging om t idee.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:23

xDramaQueen schreef:
jep jep bij mij ook, begon bij groep 8 (11/12) en heb het in drie klassen daarna ook gehad Ja
groep 8 was geen succes, we kregen een condoom en een banaan met rode wangen hadden we de grootste lol maar t ging om t idee.

ROFL

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:25

Citaat:
zou echt een giller zijn als je een soa kan krijgen terwijl je alle 2 nog maagd bent en alle 2 ook geen soa heft krijg je dan een soa door de wrijving ofzo....? Huilen van het lachen ROFL
als je alle 2 nog maafgd bent en ook geen soa hebt kun je die ook niet van elkaar krijgen

Volgensmij kan dat wel als je bijvoorbeeld een wondje hebt en je komt in contact met iemand die een soa heeft en ook bloed en je bloed komt samen..
of bijvoorbeeld prikken van drugsverslaafden met bloed erop, als ze die in je prikken.
Daarom is de politie ook vaak niet zo happig op daklozen, die dreigen vaak met prikken.
Laatst bijgewerkt door DebGizmo op 15-12-08 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:26

een koortslip is ook een soort soa

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:26

wij kregen ergens op de middelbare school bij maatschappijleer een video te zien. Was echt onsmakelijk Haha! .
Verder hebben mn vriend en ik beide serieus een test gedaan, om vervolgens dat " ding" weg te kunnen gooien.

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:27

xDramaQueen schreef:

haha Clown

maar tegenwoordig zijn ze er soms ook wel erg vroeg bij met de sex poeh!
Die hebben al sex op de leeftijd dat ik nog niet eens aan jongens dacht Cool

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:27

DebGizmo schreef:
Citaat:
zou echt een giller zijn als je een soa kan krijgen terwijl je alle 2 nog maagd bent en alle 2 ook geen soa heft krijg je dan een soa door de wrijving ofzo....? Huilen van het lachen ROFL
als je alle 2 nog maafgd bent en ook geen soa hebt kun je die ook niet van elkaar krijgen

Volgensmij kan dat wel als je bijvoorbeeld een wondje hebt en je komt in contact met iemand die een soa heeft en ook bloed en je bloed komt samen..

of zit ik nu met iets anders in mijn hoofd?

Met HIV/AIDS is dat inderdaad zo Lachen. Met de andere soa's weet ik het niet Lachen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:29

_janet_ schreef:

vaginale afscheiding ook, en dat heeft bijna iedere vrouw.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:32

xDramaQueen schreef:
_janet_ schreef:

vaginale afscheiding ook, en dat heeft bijna iedere vrouw.

In een vaginale afscheiding hoeft er toch geen SOA te schuilen... Het kan uiteraard wel Lachen. Maar een vaginale afscheiding is op zich geen SOA...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:37

ik weet niet precies hoe het zat maar zal het vanavond even opzoeken, afscheiding (ook bij mannen) zou ook een soort soa zijn.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:39

Vaginale afscheiding een soa? Teveel of anders dan normaal zul je zeker bedoelen?

En idd voor de zoveelste maal, een soa is in veel gevallen niet enkel via seksueel contact overdraagbaar. Bloed, naalden, geboorte,...kan allemaal. En je moet het niet onmiddellijk te weten komen dat je het hebt, het kan zelfs meer dan 10 jaar duren. Een maagd kan dus theoretisch een SOA bij zich dragen zonder dat hij/zij het weet. De allerenigste manier om er zeker van te zijn als je SOA-vrij bent-zelfs al ben je maagd-is een test. Heb je alletwee die test, dan kan je pas spreken over-redelijk goed-veilig vrijen zonder condoom.

Vind het ook ontzettend triest dat je op zoveel scholen zo weinig voorlichting krijgt, zie vaak de gekste vragen en beweringen voorbijkomen als het over seks gaat, die zeker ingeperkt zouden worden als er eens fatsoenlijke en op regelmatige basis les over gegeven werd (als in: bij de eerste keer kan je niet zwanger geraken en als je je na het vrijen goed uitwast beneden dan kan je ook niet zwanger zijn Verdrietig ) .

Ik heb les gehad in het 5de leerjaar(groep 7 bij jullie), 6de meende ik ook, het tweede middelbaar (14jaar), het 4de (16) en het 6de (18)(waarbij specifiek over soa's en met een aidspatient).

Raudkas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:41

ja klopt, maar dan niet de 'normale' afscheiding die vrouwen hebben. als mannen afscheiding hebben, dan is het meestal een soa,, (jaja,,heb eergister biologie proefwerk gehad over seksualiteit Knipoog )

Denihy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:26

Ja die bestaan maar zijn wel 3x zo duur als een gewoon normaal condoom!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:59

xKatleentjex schreef:
Vaginale afscheiding een soa? Teveel of anders dan normaal zul je zeker bedoelen?

En idd voor de zoveelste maal, een soa is in veel gevallen niet enkel via seksueel contact overdraagbaar. Bloed, naalden, geboorte,...kan allemaal. En je moet het niet onmiddellijk te weten komen dat je het hebt, het kan zelfs meer dan 10 jaar duren. Een maagd kan dus theoretisch een SOA bij zich dragen zonder dat hij/zij het weet. De allerenigste manier om er zeker van te zijn als je SOA-vrij bent-zelfs al ben je maagd-is een test. Heb je alletwee die test, dan kan je pas spreken over-redelijk goed-veilig vrijen zonder condoom.

Vind het ook ontzettend triest dat je op zoveel scholen zo weinig voorlichting krijgt, zie vaak de gekste vragen en beweringen voorbijkomen als het over seks gaat, die zeker ingeperkt zouden worden als er eens fatsoenlijke en op regelmatige basis les over gegeven werd (als in: bij de eerste keer kan je niet zwanger geraken en als je je na het vrijen goed uitwast beneden dan kan je ook niet zwanger zijn Verdrietig ) .

Ik heb les gehad in het 5de leerjaar(groep 7 bij jullie), 6de meende ik ook, het tweede middelbaar (14jaar), het 4de (16) en het 6de (18)(waarbij specifiek over soa's en met een aidspatient).

Moet je eens in de Girlz lezen die vragen van die meiden, is gewoon zielig Ach gut zou ze dan ook vanalles willen leren.

en over dat vocht net wat raudkas zegt Ja weet wel dat er afscheiding bij vrouwen en mannen kwam.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:01

denihy: idd, dan liever een soa. Maar nee, ik weet niet of jullie allebei een test hebben gedaan etc.. Maar als je elkaar nog niet lang kent, dan lijkt me dat je liever extra betaald, dan een soa krijgt.. Maar dat lijkt me duidelijk

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:02

xDramaQueen schreef:
Moet je eens in de Girlz lezen die vragen van die meiden, is gewoon zielig Ach gut zou ze dan ook vanalles willen leren.

en over dat vocht net wat raudkas zegt Ja weet wel dat er afscheiding bij vrouwen en mannen kwam.

'Lieve Tina.
Wordt ik zwanger als ik het sperma van mijn vriend doorslik?
Liefs,Doortje'

ROFL

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:08

Ik ben vanaf mijn 15e aan de pil en heb nooit een condoom gebruikt tijdens de seks. Ja, 2 keer voor de gein, om te zien hoe dat was. Nou en er was duidelijk verschil Vork Zonder condoom vind ik het in ieder geval véél fijner. Dat is de grootste reden dat ik seks heb zonder condoom.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:24

lijkt wel alsof je er trots op bent! En dan had je seks terwijl je niet echt zeker wist of je partner een soa had?

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:33

Nou, trots kan ik het niet noemen. Ik heb er geen problemen mee dat ik het nooit met condoom gedaan heb nee. Ik wist niet zeker of mijn partner een soa had ja of nee, ik heb het hem wel gevraagd en hij had geen lichamelijk klachten o.i.d. De één zal het dom en onverantwoord vinden, de ander zal er geen problemen mee hebben. Heb na anderhalf jaar nog steeds geen last van schimmeltjes of jeukjes, dus dat zal wel goed zitten Knipoog