Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjapaz schreef:Ik ga als deze strip af is tijdelijk stoppen, kijken of het verrandering brengtMijn vriend vond het een erg goed idee in elk geval
en omdat we toch vaak al condoom gebruiken, maakt dat niet zo uit als we dat dan nu altijd doen.
Denken jullie dat 2 maanden lang genoeg is om uit te proberen? Ik ben wel eens eerder tijdelijk gestopt toen mijn vriend 4 maanden voor stage in het buitenland was, ik had gelijk een regelmatige menstruatie en dergelijke.
Als het dus wel wat uitmaakt, ga ik dan weer op zoek naar een andere oplossing, en anders gewoon weer de pil nog!
Nagyl schreef:de mannenpil moet gewoon NU op de markt komen
Tooske schreef:Ik heb ook die Stediril waar sommige over praten kan eigenlijk niet zeggen dat ik ergens last van heb.
Zou eigenlijk niet zonder de pil kunnen vooral omdat, ik anders zo'n last heb als ik ongesteld ben 3 dagen vreselijke krampen elke maand nou dan maar een zooi hormonen helaas...
Petulan schreef:Mijn zorgverzekeraar (VGZ) heeft ook een 'nieuwe' pil genomen ter vergoeding. Ik had dus ook eerst Microgynon 30, maar slik nu Stediril. Nog helemaal nergens last van gehad, en wat ik heb kunnen vinden op Internet hebben weinig mensen last van deze pil!!