Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jester_ schreef:Is Do2 bij de kruidvat of Etos te koop? Of allebij?
ranna schreef:Tegen de zweetgeur is dit een heel goed middel.
Puur natuur, zonder chemische toevoegingen. Doodt direct de bacterieën die de zweetgeur veroorzaken.
http://shop.starremedies.nl/starremediespure.php
Verder geloof ik dat iedereen in strakke shirtjes last heeft van zweetplekken. Logisch ook, vaak is de stof synthetisch en ademt slecht. Ik hou er dan ook helemaal niet van zoiets te dragen. Ik draag liever iets dat wat ruimer zit, voelt gewoon beter.
Ik gebruik nu een x aantal jaren Pure en wil nooit meer iets anders. Echt geweldig spul.
moonfish13 schreef:ranna: Dat helpt bij mij echt niets.
Die heb ik ook geprobeerd.
ranna schreef:moonfish13 schreef:ranna: Dat helpt bij mij echt niets.
Die heb ik ook geprobeerd.
Mss niet tegen de hoeveelheid okselzweet maar het moet zeker tegen de geur werken omdat het de geurveroorzakende bacterie doodt.
Flutterby schreef:er staat alleen dat het neutraliseert, niets over doden
ranna schreef:Flutterby schreef:er staat alleen dat het neutraliseert, niets over doden
Wat denk je dat neutraliseren betekent
Steefjevos schreef:Een vriendin van mij had precies hetzelfde probleem. Zonder inspanning belachelijke hoeveelheid transpiratievocht.
Ze heeft een product van biotherm gebruikt, dat smeer je blijkbaar iets van elke 2 weken onder je oksels. Voor de zekerheid kun je dat ook vaker doen.
Het is wel vrij prijzig, ik geloof dat ze het had over 20 euro.
Ze is ontzettend blij met het resultaat, ze durft nu zelfs een shirt met lange mouwen in de kleur GRIJS aan. Iets wat ze sinds 4 jaar niet had gedurfd.
Als dit product al eerder was genoemd, sorry, ik had geen zin om nog alles door te gaan lezen.
Je kunt het volgens mij bij de Kruidvat kopen tussen de deo spullen. Het is een flesje wat in een doosje zit.