Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben dr zelf wel tevreden over, ziet er altijd netjes en verzorgd uit en past bij al je outfits
__Shannon schreef:Mijn nagels zien er echt niet uit, ongelovelijk afgekloven en lelijk helaas, ik haat mijn nagels echtIk kán gewoon niet stoppen met nagelbijten, het lukt me gewoon echt niet hoe hard ik ook mn best doe
. Als ze wat langer zijn doe ik er zo'n wit randje op, en bn ik het zat dan knip ik ze af en lak ik ze donkerrood
.
Kit_for_ever schreef:__Shannon schreef:Mijn nagels zien er echt niet uit, ongelovelijk afgekloven en lelijk helaas, ik haat mijn nagels echtIk kán gewoon niet stoppen met nagelbijten, het lukt me gewoon echt niet hoe hard ik ook mn best doe
Je moet er juist níét je best voor doen! Het is een knop die om moet, en dat kan niks of niemand vóór jou doen! Opeens gaat de knop om en dan heb je de behoefte niet meer.
angelax schreef:ik ben ook nagelbijter en heb dus bijna geen nagels,
over gelnagels hoor ik wel meer dingen, maar hoe zit dat daarmee?
Moet zeggen dat ik nu al niet meer op mn (nep)nagels bijt. Voor mij dus ook een super idee
Mas schreef:Momenteel wordt ik niet blij van mijn nagels, ze zijn heel erg lang geworden,
maar ongelijk van vorm aan de boven kant... Heb een beetje te lang niet gevijld
Maar verder zijn ze nu gewoon netjes geveild en gelakt

Op m'n tenen trouwens vaak goud, of ook doorzichtig of roze. Lang worden ze nooit echt, maar wel een redelijk wit randje.
.