Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreth schreef:Nu ben ik zelf op onderzoek uitgegaan en vond dat je bij oa deze klachten baat kunt hebben bij het slikken van magnesium.
Vanaf de dag na de eerste keer inname van die magnesium zijn mijn klachten voor zeker 75% verbeterd! Nu dacht ik nog dat dit toeval was, maar mijn partner had ook zo'n last van zijn spieren en was dus ook gestart met die magnesiumpoeder en hijvroeg me of het kon dat hij al de dag na eerste keer gebruiken baat kon hebben van de magnesium, want hij was vrijwel klachtenvrij. Dus, denk dat het dan toch geen toeval is.
Misschien hebben meer mensen hier al baat gehad bij magnesiumpoeder? Ik ben er wel benieuwd naar.
Suzanne F. schreef:Margreth schreef:Nu ben ik zelf op onderzoek uitgegaan en vond dat je bij oa deze klachten baat kunt hebben bij het slikken van magnesium.
Vanaf de dag na de eerste keer inname van die magnesium zijn mijn klachten voor zeker 75% verbeterd! Nu dacht ik nog dat dit toeval was, maar mijn partner had ook zo'n last van zijn spieren en was dus ook gestart met die magnesiumpoeder en hijvroeg me of het kon dat hij al de dag na eerste keer gebruiken baat kon hebben van de magnesium, want hij was vrijwel klachtenvrij. Dus, denk dat het dan toch geen toeval is.
Misschien hebben meer mensen hier al baat gehad bij magnesiumpoeder? Ik ben er wel benieuwd naar.
Ja ik. Sinds ik magnesiumtabletten slik (magnesium, calcium, vit B complex) ben ik zo goed als klachtenvrij.
xkimmie schreef:Hallo,
Voor ons profielwerkstuk over fibromyalgie hebben wij een enquete gemaakt. Zouden jullie als je tijd hebt deze in kunnen vullen?
Alvast heel erg bedankt!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=56735