[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:10

Myryana schreef:
Lous schreef:
Gatver dat is echt gestoord, waarom? Daarnaast ik heb filmpjes op youtube gezien dat ze dat gewoon met een scalpel doen met veel bloed. Dus dan is het toch niet nodig te stretchen?

Gestoord kan/zou ik het niet noemen. Ik wil dit al heel lang en ik vind het mooi. De reden waarom ik mijn tongpiercing stretch is omdat het met splijten dan makkelijker is en de teruggroei dan ook veel minder is.

Ik ga verder nog mijn snakebites naar 2 of 3mm stretchen en mijn septum ga ik binnekort naar 2.5mm of 3mm gelijk stretchen.. moet even kijken wat het makkelijkst word voor mij.

Ik snap er echt het mooie en de lol niet van..maar goed ieder zijn mening. Bloos
Ik vind sowieso dat je er niet echt mooier op wordt met al die piercings,stretches ed. Scheve mond

Maar wilde vanmiddag dat filmpje van je zien, maar kon het niet openen omdat het verplaatst was. Verward

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:06

Vanny_ schreef:
Dus ik kan beter wel die druppels blijven gebruiken, maar dan alleen 's ochtends & 's avonds? En zo'n zoutbadje, hoevaak zou dat dan moeten, want is het niet zo dat het niet meer goed werkt als je dat elke dag doet?

Te veel schoonmaken is net zo slecht als te weinig. Dus MAXIMAAL 2x per dag, een zoutbadje of even snel onder de douche, en er verder gewoon niet aanzitten en lekker rustig laten genezen.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:16

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:42

Duhelo schreef:
heb je nu je stretch moeten uithalen?
eerlijk gezegd, ik sta zelf aan de kassa, en krijg vaak klanten over de vloer die gepierced zijn (vaak mensen die reptielen hebben)
en er zitten er soms bij met gestretchte oren, maar zonder juweel erin. ik vind het een mooier zicht met een juweeltje erin en die uitgelubberde lege gaten ...

alleen de klanten maakten soms eens een rare opmerking erover Huilen van het lachen maar de baas heeft niets gezegd dus hou ik de boel mooi in. Vind het ook smakelijker voor de klanten als ik MET juweeltje erin achter de kassa sta Huilen van het lachen haha

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:36

Ik heb een vraagje. Ik zou heel graag een neuspiercing willen. Nou wilde ik 'm vandaag dus laten schieten bij de juwelier waar ik voorheen ook al mijn oorbellen (3 paar) heb laten schieten, maar daar kreeg ik te horen dat het niet meer mocht vanwege de hygiëne. Aangezien ik een werkelijke fobie heb voor naalden, wil ik mijn neuspiercing toch echt laten schieten. Ik wist er alleen niets van dat het verboden was. Wat nu? Zijn er ook piercingsshops die neuspiercings schieten? Of is het echt verboden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:37

Ukkiee schreef:
Ik heb een vraagje. Ik zou heel graag een neuspiercing willen. Nou wilde ik 'm vandaag dus laten schieten bij de juwelier waar ik voorheen ook al mijn oorbellen (3 paar) heb laten schieten, maar daar kreeg ik te horen dat het niet meer mocht vanwege de hygiëne. Aangezien ik een werkelijke fobie heb voor naalden, wil ik mijn neuspiercing toch echt laten schieten. Ik wist er alleen niets van dat het verboden was. Wat nu? Zijn er ook piercingsshops die neuspiercings schieten? Of is het echt verboden?

Het is echt verboden en terecht ook. Lachen Geen piercingshop die er aan denkt om het te schieten. Knipoog Die zijn daar ook volledig tegen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:38

Maar dan moet ik 'm dus laten piercen? Met een naald??

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:40

Ik heb 4 jaar geleden mijn neuspiercing laten schieten in een echte piercingshop (Cantik)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:42

Ik heb een navel piercing. Zou heel graag een tong piercing willen maar mijn vriend en ouders vinden dat niet zo leuk dus doe ik het (nog lang) niet.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:42

ik heb mijn neuspiercing ook laten schieten, maar dat is niet helemaal goed gegaan.. ik heb nu een hele bult in mij neus...
Hij is er nu uit, en de bult is minder, maar de volgende keer laat ik hem piercen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:43

Ukkiee schreef:

piercings worden over het algemeen met een naald gezet ja Ja
De pijn valt echt super goed mee. Vertel je piercer gewoon dat je bang bent en dan houd die daar wel rekening mee Ja zo niet; andere piercer zoeken! Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:43

Ik heb nergens last van.Alleen als ik erg verkouden ben kan ie wel eens gevoelig worden door het vele snuiten.Maar ik heb niks nadeligs ondervonden ervan(gelukkig)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:53

pharagirlke schreef:
Ukkiee schreef:

piercings worden over het algemeen met een naald gezet ja Ja
De pijn valt echt super goed mee. Vertel je piercer gewoon dat je bang bent en dan houd die daar wel rekening mee Ja zo niet; andere piercer zoeken! Lachen

Dus het is niet dat het meer pijn doet dan het schieten? Want daar had ik eigenlijk nooit last van. Dan voelde ik niks. Ja, de knal, en het ging gloeien, maar verder ging alles prima.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:54

@ Ukkiee : Of je je neuspiercing laat piercen of schieten...hij blijft gemeen.Tenminste...dat is mijn ervaring.Hij staat bij mij op de 2e plaats van pijnlijkste piercing die ik heb laten zetten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 18:51

Lous schreef:
Myryana schreef:

Gestoord kan/zou ik het niet noemen. Ik wil dit al heel lang en ik vind het mooi. De reden waarom ik mijn tongpiercing stretch is omdat het met splijten dan makkelijker is en de teruggroei dan ook veel minder is.

Ik ga verder nog mijn snakebites naar 2 of 3mm stretchen en mijn septum ga ik binnekort naar 2.5mm of 3mm gelijk stretchen.. moet even kijken wat het makkelijkst word voor mij.

Ik snap er echt het mooie en de lol niet van..maar goed ieder zijn mening. Bloos
Ik vind sowieso dat je er niet echt mooier op wordt met al die piercings,stretches ed. Scheve mond

Maar wilde vanmiddag dat filmpje van je zien, maar kon het niet openen omdat het verplaatst was. Verward

sinds wanneer bepaal jij dat of iemand er mooier of minder mooi uit gaat zien met piercings? daar ben jij niet voor, hou je met jezelf bezig.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 18:53

mn MD is lief, maar volgens mij is me discje eraf aan het komen ROFL de piercer is open maar ben te moe, morgen ochtend moet ik mezelf echt ff een rotschop geven voordat hij zo in de plee ligt ROFL

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 18:59

Ukkiee schreef:
Dus het is niet dat het meer pijn doet dan het schieten? Want daar had ik eigenlijk nooit last van. Dan voelde ik niks. Ja, de knal, en het ging gloeien, maar verder ging alles prima.

nee, ik denk niet dat piercen meer pijn zal doen. Het is een minuutje en dan sta je je juweeltje te bewonderen Knipoog Heb ook nog maar net mijn eerste piercing laten zetten en achteraf bekeken viel het echt reuze mee! Lachen Was ook bang voor de pijn Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:08

valt ook heel erg mee hoor dames! en als het pijn doet is het alweer over als je auw! hebt gezegd (uitzonderingen nagelaten dan hihi)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:13

Lous schreef:
Gatver dat is echt gestoord

Uhm, waarom oordeel jij zo over anderen? Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb sinds kort een industrial erbij en ik wil nog een stuk of 10 gaten d'r bij in m'n oren... Heb links 4 piercings (in 5 gaten Lovers ) en rechts 2. Nouja eigenlijk niet echt want de onderste 2 bij elk oor zijn in m'n oorlel maar die ga ik een beetje stretchen en dan gaan ze wel meetellen... Schijnheilig

Ohh ik wil nog veel meer gaten in m'n oren... Hyper!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:14

ik vind dat mooi als mensen heel veel knopjes op een rij hebben Haha! ik wil nog me 3de erbij Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:17

Ik wil zelf nog heel veel maar ik heb de laatste 3 maanden 2x een kraakbeenpiercing laten zetten en ik wil 't ook niet te snel achter elkaar doen, want dat lijkt me ook weer niet goed. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:34

ik wil nog dolgraag 2 MD en een clithood maar ben nu officeel sloeber Huilen van het lachen (student) dus het blijft voorlopig even uit, maar denk dat de oorknopjes wel nog komen Haha!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:24

pharagirlke schreef:
Ukkiee schreef:

nee, ik denk niet dat piercen meer pijn zal doen. Het is een minuutje en dan sta je je juweeltje te bewonderen Knipoog Heb ook nog maar net mijn eerste piercing laten zetten en achteraf bekeken viel het echt reuze mee! Lachen Was ook bang voor de pijn Knipoog

Een minuut?!? Wat voor piercing heb jij dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:31

Een minuut is niet raar hoor. 'n piercing zet je letterlijk in 'n seconde.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:38

ik zou eerder verbaasd zijn als het minuten zou duren Nagelbijten / Gniffelen