[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stephanie09

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:44

het lijkt mij ook veel fijner omdat je dan niet het risico hebt dat als je het pierct met cs en dan komt dat je er allergisch voor bent dat je dan weer moet verwisselen of eruit halen want je zit dan nog in de zone van dat het begint te helen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:56

Ghe ghe, over dat pijn doen tijdens het zetten....

Bij mij zei de piercer tijdens het zetten van mn navel piercing... "Zo, en nu ga je een hele gemene, felle en pijnlijke steek voelen"

Ik had echt zoiets van "huh"????? Zoiets ZEG je toch niet??? Gelukkig ben ik wel wat gewend en deed het ook niet zeer, maar ik vond het wel een typische opmerking eigenlijk.... Clown

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:13

Ik vind niet dat een piercer dat kan zeggen eigenlijk..
Als ie dat tegen mij gezegd zou hebben zou ik echt gek zijn geworden! Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 17:19

Toen ik m'n conch liet piercen zei de piercer dat het een erg gemene prik was...maar daar had ik me al op voorbereid.Heeft ie die naalk er door gejast en zeg ik dat het best wel een heftig gevoel is....verschijnt er een brede grijns op z'n gezicht....

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:18

Barmat schreef:

Bij mij zei de piercer tijdens het zetten van mn navel piercing... "Zo, en nu ga je een hele gemene, felle en pijnlijke steek voelen"

Ik had echt zoiets van "huh"????? Zoiets ZEG je toch niet??? Gelukkig ben ik wel wat gewend en deed het ook niet zeer, maar ik vond het wel een typische opmerking eigenlijk.... Clown

Hahaha, tja wat moet hij dan zeggen. 'Dit wordt het fijnste gevoel dat je ooit gevoelt hebt'? Huilen van het lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:27

Marloes__ schreef:
Barmat schreef:

Hahaha, tja wat moet hij dan zeggen. 'Dit wordt het fijnste gevoel dat je ooit gevoelt hebt'? Huilen van het lachen

Nee maar hij zou het in ieder geval anders kunnen brengen..
Van ja het doet wel even pijn, maar het valt allemaal wel mee ofzo Tong uitsteken

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:56

Zoals belooft een foto van mijn glass earweights (er zit een zwarte olie in die op water drijft.. dus het beweegt Haha!)

Afbeelding

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:56

Ja zoiets... gewoon in de trant van "je voelt nu een prik van de naald, dat duurt maar even" ofzoiets... Niet mensen onnodig bang maken.

Enne... dat kun je ook zelf bedenken natuurlijk, dat het niet het allerfijnste is wat je kunt voelen Tong uitsteken Alhoewel ik mijn navelpiercing zetten absoluut niet als pijnlijk heb ervaren! Het heelproces daarna vond ik een stuk vervelender eigenlijk.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 18:57

Wow Myryana wat mooi! Ja

Maar was het niet enorm wennen, dat gebungel Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:00

Barmat schreef:
Ja zoiets... gewoon in de trant van "je voelt nu een prik van de naald, dat duurt maar even" ofzoiets... Niet mensen onnodig bang maken.

Enne... dat kun je ook zelf bedenken natuurlijk, dat het niet het allerfijnste is wat je kunt voelen Tong uitsteken Alhoewel ik mijn navelpiercing zetten absoluut niet als pijnlijk heb ervaren! Het heelproces daarna vond ik een stuk vervelender eigenlijk.

Ja inderdaad..
Ik zou dan in ieder geval meteen niet meer willen Tong uitsteken

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:01

Haha ja ik moet er nog wel aan wennen, voel wel dus dat er iets aan hangt maar het is niet vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:03

Ik vind het net té.. Is ie niet zwaaaaar?
Hoe ging dat genezen bij jou dan Barmat? (Ik moet echt heel erg aan bier denken bij je naam? Clown ) Ik wil ook een navelpiercing, ineens, voor de lol ofzo. Huilen van het lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:04

Even een domme vraag misschien... maar slaap je er ook mee? Of doe je dan plugs in of helemaal niets? Ik kan me voorstellen dat het niet fijn slapen is als je er op gaat liggen op je zij

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:08

Haha.. met deze ga ik niet slapen hoor! Daar zijn ze veels te kostbaar voor.

Ik slaap met tunnels in want dat is veel fijner..

Anthea, zwaar is het niet.. ze wegen ong 10gram.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:11

Poeh persoonlijk vind ik dat nou helemaal niks Haha! Ik heb zoiezo niets met stretchen, brr...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 19:17

Ik vind stretchen ook maar niks Tong uitsteken
Maar bij sommige mensen vind ik het wel mooi staan Lachen

Die dingen (sorry weet niet hoe ik ze moet noemen Bloos ) van Myryana vind ik ook niet zo mooi.. Maar ik hou daar sowieso allemaal niet zo van Tong uitsteken Bloos
Maar als ze het zelf maar mooi vindt Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:20

Anthea schreef:
Ik vind het net té.. Is ie niet zwaaaaar?
Hoe ging dat genezen bij jou dan Barmat? (Ik moet echt heel erg aan bier denken bij je naam? Clown ) Ik wil ook een navelpiercing, ineens, voor de lol ofzo. Huilen van het lachen

Nou, toen was mn navel echt een no-go gebied, heel gevoelig, dik, rood. Ik heb ook een diepe navel en het schoonhouden en verzorgen was best intensief dan... het heeft bij mij toch wel een half jaar geduurd voor ik echt zoiets had van "ja, nu is het mooi" Lachen

Ik heb hem trouwens ook zomaar laten zetten, toen ik me verveelde Tong uitsteken Geen spijt van overigens. Nu wil ik nog een Industrial en een tragus Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:00

Bereid je maar voor op die industrial dan, dat is ook een hel. Was/is het voor mij iig. Huilen van het lachen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:22

Allebei mijn piercings zijn van titanium..
Maar nu heb ik een vraagje.
Ik wilde eerst drie navelpiercings; maar ben bang dat ik niet de geschikte navel ervoor heb.
Nu wil ik een of meerdere MD's laten zetten.
Maar wat is nou het gevaar/risico ervan? Groeien ze snel uit? Of is dat alleen op bepaalde plaatsen? Is het laten zetten ervan echt heel erg pijnlijk? En hoelang duurt het genezen? Kun je de bolletjes ervan ook wisselen? Of zitten die echt vast aan het staafje?
Op de plek waar je een sternum kunt laten zetten, groeit ie (dus de MD's) toch wel snel uit? Of was het nou juist de sternum die snel uitgroeit? Clown

Ik kwam een paar dagen of een weekje terug iemand hier (of in het andere piercingtopic op de HK) tegen die een MD in de borst had. Weet iemand nog wie dat was? Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:30

De sternum groeit sneller uit dan een MD.
Jij bedoeld ElBeauty (correct me if i'm wrong.) denk ik.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:40

Het was idd elbeauty! Ja Bedankt! Zal haar eens pm'en!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:41

ik geloof dat het Jakary is die ook een MD heeft laten zetten, maar elbeauty heeft hem op haar booby

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:44

Anthea schreef:
Als iemand dat weet over de wetten/regels van BE, wil ik het graag weten.

Ik heb een site gezien van een piercingshop waar ze een surface alleen maar willen zetten met titanium, kan iemand dit uitleggen? Dacht altijd dat titanium slechter was..

Je bedoelt een surface anchor? Das toch een MD? Bloos

Is dit dus zo'n ding wat bij een Micro Dermal onder je huid gaat? http://www.99centbodyjewelry.com/products/a11th1.jpg

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:45

marlies85 schreef:
ik geloof dat het Jakary is die ook een MD heeft laten zetten, maar elbeauty heeft hem op haar booby

Weet je toevallig waar Jakary hem heeft? Bloos Kan ik haar ook eens pm'en.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 21:47

ja, dat weet ik nog wel, erg aparte plaats wel.tussen je sleutelbenen zit een kuiltje, en daar zit ie