Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Ghe ghe, over dat pijn doen tijdens het zetten....
Bij mij zei de piercer tijdens het zetten van mn navel piercing... "Zo, en nu ga je een hele gemene, felle en pijnlijke steek voelen"
Ik had echt zoiets van "huh"????? Zoiets ZEG je toch niet??? Gelukkig ben ik wel wat gewend en deed het ook niet zeer, maar ik vond het wel een typische opmerking eigenlijk....
Marloes__ schreef:Barmat schreef:Ghe ghe, over dat pijn doen tijdens het zetten....
Bij mij zei de piercer tijdens het zetten van mn navel piercing... "Zo, en nu ga je een hele gemene, felle en pijnlijke steek voelen"
Ik had echt zoiets van "huh"????? Zoiets ZEG je toch niet??? Gelukkig ben ik wel wat gewend en deed het ook niet zeer, maar ik vond het wel een typische opmerking eigenlijk....
Hahaha, tja wat moet hij dan zeggen. 'Dit wordt het fijnste gevoel dat je ooit gevoelt hebt'?
Barmat schreef:Ja zoiets... gewoon in de trant van "je voelt nu een prik van de naald, dat duurt maar even" ofzoiets... Niet mensen onnodig bang maken.
Enne... dat kun je ook zelf bedenken natuurlijk, dat het niet het allerfijnste is wat je kunt voelenAlhoewel ik mijn navelpiercing zetten absoluut niet als pijnlijk heb ervaren! Het heelproces daarna vond ik een stuk vervelender eigenlijk.
Anthea schreef:Ik vind het net té.. Is ie niet zwaaaaar?
Hoe ging dat genezen bij jou dan Barmat? (Ik moet echt heel erg aan bier denken bij je naam?) Ik wil ook een navelpiercing, ineens, voor de lol ofzo.
Anthea schreef:Als iemand dat weet over de wetten/regels van BE, wil ik het graag weten.
Ik heb een site gezien van een piercingshop waar ze een surface alleen maar willen zetten met titanium, kan iemand dit uitleggen? Dacht altijd dat titanium slechter was..
marlies85 schreef:ik geloof dat het Jakary is die ook een MD heeft laten zetten, maar elbeauty heeft hem op haar booby