Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CielitoLindo schreef:Het klinkt ook wel als iets logisch, wie gaat er proberen of je op zaterdagavond Equishine in je haar kan spuiten![]()
Maak je de blits in de discotheek
CielitoLindo schreef:Moirsa schreef:Ik ben ook idd druk opzoek naar echte kohl maar ik weet nog steeds niet waar je dat moet kopen.
Maar ik vind het wel mooi om mijn ogen donker op te maken dus voor mij is het overdag en 's avonds
Echte kohl kan je kopen op de zwarte markt in beverwijk (daar kocht mijn oma het altijd) een potje met een stokje erbij en in het potje zat echt zwarte losse kohlpoeder
Lara_Silver schreef:CielitoLindo schreef:Het klinkt ook wel als iets logisch, wie gaat er proberen of je op zaterdagavond Equishine in je haar kan spuiten![]()
Dat durf ik niet.
Lara_Silver schreef:CielitoLindo schreef:Het klinkt ook wel als iets logisch, wie gaat er proberen of je op zaterdagavond Equishine in je haar kan spuiten![]()
Dat durf ik niet.
Dat durf ik niet.
SmeeJ schreef:Dat is geen herbal hoor
madeliefw schreef:SmeeJ schreef:Dat is geen herbal hoor
jawel hoor. Ze hebben bij de action sowieso dat soort dingen. Dove dagcreme super goedkoop, kotex tampons ook heel goedkoop.
Corelli schreef:Tweede hands in de zin dat het al gebruikt is door iemand anders? Dat is niet verstandig toch! kan je allerlei ontstekingen aan bijv. je ogen van krijgen! Ik zou het nooit doen in ieder geval..
Britje: okee, weer wat geleerd over de milk dan
CielitoLindo schreef:Corelli schreef:Tweede hands in de zin dat het al gebruikt is door iemand anders? Dat is niet verstandig toch! kan je allerlei ontstekingen aan bijv. je ogen van krijgen! Ik zou het nooit doen in ieder geval..
Britje: okee, weer wat geleerd over de milk dan
Het is niet of nauwelijks gebruikt, daarbij kan je best van bijvoorbeeld een potlood de punt afbreken en er een nieuwe punt aan slijpen, ik zal eens kijken.. In dat topic van dat meisje is het volgens mij ook al eens gebruikt en daar is ook interesse.
Ik weet niet precies wat ik allemaal heb liggen maar ik heb genoeg wat ik nooit gebruik
SmeeJ schreef:Wij hebben ze hier ook, en is van een ander merk.
Ziet er hetzelfde uit.