Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:jacqii schreef:Mn vriendin zit in een rolstoel vanwege navelpiercing!! Ik weet niet precies hoe het zit maar haar zenuwen vallen haar imumsiesteem aan en de doktor;s zeggen dat het komt door haar piercing ze zit nu in een rolstoel en ze kan ook nog blind en doof worden maar dat is ze nu nog niet! ik wil mensen niet bang maken maar ik moet er wel vaak aan denken vrijdag zet een vriendin van mij een navelpiercing en dan vind ik het toch wel eng ookal wil ik hem zelf ook zo graag!
Als jij er nou zo een zet en het loopt slecht af met jou zou ik heel fijn vinden
Want je bent zon schijt wijf! GADVER
MissDonna schreef:jacqii schreef:Mn vriendin zit in een rolstoel vanwege navelpiercing!! Ik weet niet precies hoe het zit maar haar zenuwen vallen haar imumsiesteem aan en de doktor;s zeggen dat het komt door haar piercing ze zit nu in een rolstoel en ze kan ook nog blind en doof worden maar dat is ze nu nog niet! ik wil mensen niet bang maken maar ik moet er wel vaak aan denken vrijdag zet een vriendin van mij een navelpiercing en dan vind ik het toch wel eng ookal wil ik hem zelf ook zo graag!
Als jij er nou zo een zet en het loopt slecht af met jou zou ik heel fijn vinden
aukje91 schreef:Sence schreef:Ik vertelde gisteren dat ik er dus over na zat te denken om een tongpiercing in groningen te laten zetten, nou ik heb het gedaan. Al mijn moed bij elkaar gehaalt, en ben er voor gegaan. Het voelde natuurlijk niet lekker, maar navelpiercing vond ik pijnlijker. Alleen, nu zit het onderste balletje een beetje tegen mijn tongriem, dat voelt best vervelend. En ik heb sinds gisteravond voordat ik 'm had laten zetten, alleen maar 2 stukjes drop gegeten (op gezogen) en mini opgepropt stukje brood. Wat kan ik wél eten? Iemand tips? En ik heb vannacht ongelovelijk liggen kwijlen, hahaha. Ze hadden mijne trouwens niet met een tang gedaan. Hij pakte mijn tong gewoon beet met een droog stukje toiletpapier (zoiets), en prikte 'm er toen doorheen. Iedereen, kom op met die tips! En hoe moet ik het schoonhouden?
Heey ik heb sinds zaterdag ook een tongpiercing (ik laat hem btw over 2 weken overnieuw zetten, omdat hij scheef zit aan de bovenkant). Ik kan nu alweer aardig normaal eten. De afgelopen dagen heb ik veel toetjes en appelmoes gegeten. Soep met brood ging ook goed, het brood vult je en is goed te eten omdat het zacht wordt door de soep. Dat kwijlen had ik ook haha, heb ik nu geen last meer van.
Ik heb daar in de shop een chloorhexidine mondspoeling gekocht, waar ik 5x per dag m'n mond moet spoelen. Hebben ze niks over de naverzorging verteld bij jou?
twis_shets schreef:JaJa foto's van mn tongpiercing moet ik nog even maken, zodra ik die heb zal ik ze hier plaatsen;)
Bij mij is de tonpiercing wel met tang gezet. Ik ben bij Spike in Zwolle geweest. Vond erg fijne piercer. Hij vertelde alles goed wat hij ging doen. Alles ging steriel, zelf de tang haalde ie nog uit zo'n verpakking. Tongpiercing uit verpakking en spoot ie eerst nog in met ontsmettings spul. Over de nazorg heeft hij ook goed vertelt. 2Week niet zoene/pijpen/beffenhaha klonk wel grappig. Niet te veel met mijn vinger aanzitten. Veel ijsjes eten. En na elke grote maaltijd spoelen. Ik moest van hem gewoon keukenzout oplossen in lauwwater en daar mee spoelen.
Ik had gister wel last ervan had een dikke tong en voelde eigelijk als spierpijn. Maar niet dat ik aan het huilen was van de pijn. Zoals het er nu voorstaat nog een dikke tongmaar minder pijn.
xDramaQueen schreef:zónder tang? waar ben jij inhemelsnaam geweest, gooi die zaak dichtmaar goed yoghurt en dat soort dingen :J
Sence schreef:Maar hij heeft niet verteld hoe ik het 't beste kan reinigen enzo. Maar goed, ik herinner me er sowieso niet veel van. Ik was stom verbaasd dat ik het echt had gedaan, haha. Dus iemand tips hoe je het beste kan reinigen en schoon houden? Ik drink nu gewoon elke keer water als ik wat heb gegeten (wat maar kleine propjes brood zijn:P). En hij zei ook dat ik gewoon alcohol mocht drinken en roken. Zoenen etc. mocht niet...
Citaat:Ik heb 'm donderdag laten zetten. Gistermiddag had ik niet zoveel last, maar 's avonds kreeg ik weer wat last. Had ook een ijsje gegeten, en toen die op was, voelde het weer vervelend. Ik moet zeggen dat ie vandaag wat beter voelt. Heb bijna een heel broodje op, vraag me niet hoelang ik er over heb gedaan, haha. Is dat niet ontzettend goor, met zout water je mond spoelen? En doet het ook pijn?
MissDonna schreef:Pardon?Als jij er nou zo een zet en het loopt slecht af met jou zou ik heel fijn vinden
nils schreef:chloorhixdine is volgens mij niet goed voor een piercing maar iedereen heeft daar een eigen mening over.....