Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, dus het moet zo mooi mogelijk! Terwijl voor de operatie maaktte het me niets uit, al kwamen ze er paars met groene stippeltjes uit, als ze maar kleiner waren. Dat heb ik ook heel duidelijk gezegd tegen mijn HA en bij de PC op mijn eerste consult. Ze bleven maar ''zeuren'' over de littekens en dat ik daar goed over na moest denken, terwijl ik alleen maar zoiets had van eraf met die handel!
Ben benieuwd wat je te horen krijgt over dat plekje. Sannuh schreef:Dankjewel allebei!
Jolijn, ik dacht dat jij de 13e moest?
Ook alvast heel veel succes en sterkte met de zenuwen in ieder geval!

. Ben heel blij voor jou dat je er blij mee bent. Geniet maar lekker van je dagje sauna binnenkort! Je zult je daar nu ook wel wat meer op je gemak voelen dan hiervoor denk ik.
. Nee hoor, geintje, maar ik schaam me er zeker niet meer voor, het houdt me nu niet meer tegen om naar de sauna of het zwembad te gaan. Wie weet, als het buikje een beetje weggetraind is, dat ik me zelfs in een bikini waag, dat wilde ik als klein meisje altijd zo graag!
Mijn vriend luisterd ook wel, maar dat blijft een man he?

. Vond ik wel heel erg fijn, want dat leek me het naarste moment. Lag ook helemaal te rillen en klappertanden op de tafel (van de zenuwen of van de kou?).
hihi. Ik heb ook mijn protheses meegekregen naar huis, want die waren niet gescheurd.
.
. Ik hoop het ook.
Hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen. Laat je maar lekker verwennen.
)
Hahaha....
Beterschap meis. 
.