[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannuh

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:37

Dankjewel allebei!

Jolijn, ik dacht dat jij de 13e moest?
Ook alvast heel veel succes en sterkte met de zenuwen in ieder geval!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 20:46

Overmorgen al Sannuh? Spannend zeg, heel veel succes!

Robijntjah, ik heb een blauw-wit geblokte Haha!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 21:06

Ja overmorgen al! Snel he! Dankjewel Lachen

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 23:44

Ik hoop dat het jou net zo vergaat als mij, ik heb er alleen maar spijt van dat ik het niet veel eerder heb gedaan, ik zou het zo weer doen! Zal aan je denken woensdag Ach gut

Vandaag begonnen met werken (ben dierenartsassistente, werk met de dieren zit er dus nog niet in, dus ben voorlopig de baliemiep) Ben na een half dagje wel doodmoe.
Mijn borsten worden nu wat soepeler en dat trekt iets meer, maar verder nog steeds nergens last van. Onder mijn linkerborst zit een plekje, waar de hechting zat, wat niet helemaal mooi lijkt. De andere hechtplekjes zijn wel al mooi geheeld. Deze blijft een beetje achter. Ik heb geen koorst ofzo en het doet geen zeer, maar ik ga er toch even naar laten kijken woensdag. Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben nu wel een beetje trots op mijn nieuwe boobs Bloos , dus het moet zo mooi mogelijk! Terwijl voor de operatie maaktte het me niets uit, al kwamen ze er paars met groene stippeltjes uit, als ze maar kleiner waren. Dat heb ik ook heel duidelijk gezegd tegen mijn HA en bij de PC op mijn eerste consult. Ze bleven maar ''zeuren'' over de littekens en dat ik daar goed over na moest denken, terwijl ik alleen maar zoiets had van eraf met die handel!

Ik heb van mijn zusje een dagje sauna kadoo gekregen, daar heb ik nu al zin in. Natuurlijk duurt dat nog wel eventjes, dus om mezelf alvast een beetje te verwennen ga ik morgen mezelf eens een avondje opsluiten in de badkamer, beetje scrubben, gezichtsmaskertje, lekker crempje....

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 10:00

Harstikke mooi toch dat je zo trots bent? Lachen Ben benieuwd wat je te horen krijgt over dat plekje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 11:31

Sannuh schreef:
Dankjewel allebei!

Jolijn, ik dacht dat jij de 13e moest?
Ook alvast heel veel succes en sterkte met de zenuwen in ieder geval!

Nee, de 19e! Er zit nu wel 1 voordeel aan Clown
Hoef pas 5 november naar de tandarts om mijn gaatjes te laten vullen omdat ik eerder niet kan ROFL

MissJ: Volgens mij heb ik getwijfeld tussen die ik nu heb, en die in het wit met roze!

Clovertje: Goed van je dat je gewoon ff teruggaat, gewoon het zekere voor het onzekere nemen!
Fijn om goede berichten te horen Ja

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:27

Dankjewel Clovertje Lachen. Ben heel blij voor jou dat je er blij mee bent. Geniet maar lekker van je dagje sauna binnenkort! Je zult je daar nu ook wel wat meer op je gemak voelen dan hiervoor denk ik.

Haha Jolijn, dat is alleen maar afstel, gaatjes vullen moet je uiteindelijk toch Knipoog

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:19

Sannuh, ik heb nu gewoon echt zin om mijn borsten te laten zien Bloos . Nee hoor, geintje, maar ik schaam me er zeker niet meer voor, het houdt me nu niet meer tegen om naar de sauna of het zwembad te gaan. Wie weet, als het buikje een beetje weggetraind is, dat ik me zelfs in een bikini waag, dat wilde ik als klein meisje altijd zo graag!

Vandaag heb ik voor het eerst een blouse gekocht die daadwerkelijk ook echt mijn maat is. Anders kocht ik ze een maat te groot zodat de knoopjes tenminste een klein beetje dicht konden, dan maakte mijn moeder de blouse helemaal dicht zodat de knoopjes niet meer kierde. Nu kon de blouse gewoon dicht! Ik heb ook gewoon in de winkel gepast (deed ik nooit, ik pastte altijd thuis en als het niet goed was, ging ik gewoon weer terug naar de winkel) Ik ben helemaal blij!

Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan wat ik allemaal deed of juist niet deed vanwege mijn grote borsten. Die operatie heeft mijn leven nu al zo positief veranderd en mezelf geestelijk ook, ik heb zoveel meer zelfvertrouwen, en mijn humeur kan gewoon niet stuk!

Ik hoop zo voor iedereen die nog moet dat het voor hen net zo positief uitpakt als voor mij!

En ik ben blij met dit topic, daar kan je zo fijn je verhaal kwijt. Go jij! Go jij! Mijn vriend luisterd ook wel, maar dat blijft een man he?
Dit topic en alle positieve reacties heeft me ook uiteindelijk ook over de streep getrokken om de stap te zetten. Dus dikke pluim voor bokt en de meiden van dit topic! Afgod

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:18

Super Clovertje!

Kan me voorstellen dat het je leven op een heel positieve manier beinvloed.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:49

Clovertje, wat jij zegt herken ik heel erg! Dat had ik ook echt heel erg. Ik kreeg echt zo'n boost ook wat betreft mijn zelfvertrouwen. Psychisch ben ik toen echt met sprongen vooruit gegaan.
Helaas was ik nog geen 16 dus nog niet uitgegroeid, maar ook nu (met ook nog eens wat extra kilo's, helaas helaas) ben ik er nog super blij mee en ondanks de littekens ontzettend trots op mijn borsten). Mijn stukje vrouwelijkheid waar ik echt voor uit durf te komen. Lachen
Geniet er maar lekker van hoor!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:42

Nou daar ben ik dan weer.

De operatie gisteren is goed gegaan. Valt me wel nogal tegen hoeveel pijn ik heb, maar heb gelukkig sterke pillen en een heel lief vriendje en lieve moeder die voor me zorgen. Ik kan zelf namelijk nog bijna niks. Voelde me gister ook niet helemaal lekker door de narcose, maar dat is nu gelukkig over.

Toen we in het ziekenhuis kwamen om half 1 kreeg ik gelijk te horen van mijn moeder (die werkt daar) dat het een uur uitliep. Zou eigenlijk nog tot 3 uur moeten wachten, maar opeens liep het programma toch niet zo heel erg meer uit en moest ik me snel gaan omkleden en in bed gaan liggen en werd ik rond kwart over 2/half 3 naar de ok gereden.
Iedereen daar op de afdeling was echt superlief voor me en ze hebben er alles aan gedaan om me me op mn gemak te laten voelen.
Zo mocht bijvoorbeeld mijn moeder mee de ok in totdat ik sliep, terwijl dat normaal gesproken alleen bij kinderen mag en je er een verklaring voor moet tekenen Haha!. Vond ik wel heel erg fijn, want dat leek me het naarste moment. Lag ook helemaal te rillen en klappertanden op de tafel (van de zenuwen of van de kou?).
Toen ik bijkwam had ik wel veel pijn, maar ik was wel gelijk wakker en kon weer naar de afdeling. De zusters op de verkoeverkamer zeiden dat ik de wakkerste was van die dag en dat ze alleen nog maar duffe konijnen hadden gehad Haha! hihi. Ik heb ook mijn protheses meegekregen naar huis, want die waren niet gescheurd.
Vanavond of morgen mogen de drains eruit en dan mag ook het verband eraf en kan ik zien hoe het eruit ziet. Nu op het eerste gezicht zie ik er heel plat uit, maar dat is gewoon een kwestie van wennen denk ik.
Heb in ieder geval nog geen moment spijt gehad, het enige vervelende is dat ik bijna niks kan en alles pijn doet, maar ik lig nu lekker in bedje met mijn laptopje en dvd's van sex and the city dus dat komt wel goed Lachen.
Rond half 2 komt mn vriend weer terug van zijn werk waar ie nu vergadering heeft.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:46

Mooi zo meid! Ik hoop dat je nu eindelijk van al het gedoe af bent! Beterschap!!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:50

Dankjewel Lachen. Ik hoop het ook.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 08:52

@Sannuh: vervelend dat je zoveel pijn hebt Ach gut Hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen. Laat je maar lekker verwennen.
Jij mocht dus al naar huis met de drains er nog in? Vind je dat niet eng?

Ik heb me natuurlijk weer druk lopen maken om niets, dat plekje duurde gewoon wat langer en ik moet geduld hebben. Verder zag het er supernetjes uit zei de dokter (mijn eigen vrouwelijke PC had een spoedgeval, ik had nu een hele knappe jonge vent Haha! )

Ik mag zelfs al wat gaan sporten, niet te veel actie waarbij het gaat wiebelen, maar wel dingen zoals buikspieroefeningen.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:27

Clovertje, ik ben in een privékliniek geopereerd toendertijd en ben ook gewoon naar huis gegaan met drains. Niet eng, maar wel irritant. Hahaha... gelukkig zat ik toen in mijn 'skaterkleren'-periode, dus die grote broeken en truien kwamen goed uit, want zo zag je die drains niet en kon ik die dingen in mijn kontzakken stoppen Haha! Hahaha....

Sanne, balen dat je zoveel pijn hebt, maar wel goed dat het goed is gegaan. Laat je idd maar lekker verwennen. Lachen Beterschap meis.

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:28

Nee vind ik niet echt eng. Hoef ook niet terug naar het ziekenhuis om ze eruit te laten halen, dat doet mijn moeder gewoon, die is ok-assistente en verpleegster. De plastisch chirurg heeft zelf tegen haar gezegd dat zij het gewoon mocht doen, dus dat zal dan wel goed zijn Haha!.

Lijkt me wel heel pijnlijk die drains verwijderen of niet?

Sannuh

Dankjewel Ilona Lachen

Polivy

Ja, samen met het plakverband eraf halen vond ik het het pijnlijkste. Vond het echt een heel naar gevoel. Gelukkig duurt het niet al te lang en was ik daarna alleen maar blij dat ze er uit waren Haha!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:33

Brr ja lijkt me ook wel heel pijnlijk. Al zal ik wel blij zijn als die dingen eruit zijn, want de rechtse zit volgens mij tegen een zenuw aan en dat trekt helemaal door in mijn rug Boos!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 09:34

Oeh, dat is niet goed hoor. Als dat zo blijft zou ik wel even terug gaan!
Trouwens, hoe lang moet je nog die drains?

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:07

Ze mogen er vanavond uit. Tenzij er vandaag nog veel uit komt maar dat denk ik niet.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:09

O, dat is wel fijn.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 11:05

Drains eruithalen was inderdaad even vervelend, maar het is zo voorbij en daarna voelde ik me al weer stukken fijner, zonder die dingen!

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:14

oke, het zal wel meevallen hoop ik.
Bleh ben al dat in bed liggen nu al zat en voel me een beetje een opgeblazen koe.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:18

Ik was het ook zooo zat na 1 dag, dat liggen. Gelukkig had ik vanaf dag 2 geen last meer.
Ben toen ook gewoon op de bank gaan liggen.