Meer foto's

Maar; Als ik jou was zou ik je haar nog een stukje laten groeien, en dan zo'n staart in je haar doen, wat een beetje "afzakt".
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerbenfroh schreef:Hee dat is wat ik heb ja {zie hierboven}
Joleen schreef:Een vraagje he, kan dit kapsel nog, of is dat tegenwoordig helemaal uit? Ik kan er geen foto van vinden dus ik probeer het maar even uit te leggen. Ik wil de bovenkant blond en de onderkant bruin. Ik bedoel de niet de punten bruin, maar het haar dat het dichts bij mijn hoofdhuid is... :S Je ziet dan door het blond het bruine heen. Mhh, klinkt nogal raar...![]()
Als iemand snapt wat ik bedoel, kan dat nog, of is het helemaal uit? En heeft iemand er wel een foto van? Dan snappen de anderen misschien ook wat ik bedoel
Lientje schreef:Gerbenfroh schreef:Hee dat is wat ik heb ja {zie hierboven}
haha je hebt gelijk, het lijkt er wel erg hard op, vind je haar erg mooi trouwens, als het zo mooi word bij mij dan ben ik zeer tevreden.
Sannuh schreef:
Hoorde laatst ergens op tv (bij looking good ofzo) dat donker en blond in 1 kapsel zeg maarecht niet meer kan nu.
Gerbenfroh schreef:HIER BEN IK DAN
Die webcam hier is niet goed haha jelle haha naja laatmaar maar ehm naja soort van idee hoe t zit?
Oja ik heb n trui van m aan
marloe schreef:Ik wil eindelijk eens een nieuw kapsel! Maar het is altijd van, zou je dat wel doen? Dadelijk krult de pony helemaal op enz.(Dat zegt de kapper dan, dus dan maar weer saaie lichte laagjes...)
Maar weet iemand niet iets voor mijn haar? (Krullen, pluizig...) Heb wel een foto, maar dat is dus als ik gedouched heb.. Ander is het helemaal rampzalig!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PJ73TOZQ[/img]
*Foto van een tijd geleden.(Maar m'n haar zit toch altijd hetzelfde.
)
Ik vind dit zo saai, wil eens wat nieuws.
Gerbenfroh schreef:Eeeh. Omdat ik 'm een kusje geef?