Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:05

Lieve Daphne, hier ook een stille meelezer (al vanaf je vorige topic) en ik wil je even een hart onder de riem steken. Heel fijn dat er al een datum is voor de operatie. Ik vind het echt heel knap hoe je je staande houdt.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:08

Begrijpelijk Daphne, telkens weer springen dezelfde mensen vol kritiek op je berichten. Terwijl het JOU overkomt en niet die toetsenbordridders. Ik las stilletjes mee maar ergerde me enorm aan die mensen.

Heel veel sterkte met alles dat je doormaakt! Ik hoop stiekem toch nog eens een (hele positieve) update te lezen van je.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:08

Respect dat je het nog zo lang hebt volgehouden in dit topic want echt wat weet iedereen het goed en wat kunnen velen het ook nog onaardig verwoorden.
Heel veel sterkte en hopelijk wil je ons af en toe op de hoogte houden hoe het met je gaat.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:15

Moderatoropmerking:
Het is op Bokt niet de bedoeling om eerdere topics of berichten van een TS bij een nieuw topic omhoog en bij de nieuwe discussie te halen
Laatst bijgewerkt door ynskek op 25-10-24 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:18

Daphne__ schreef:
Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte! :(:)

Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..

Helemaal begrijpelijk. Ik las inmiddels daarom ook alleen nog maar jouw berichten. Onvoorstelbaar dat het zo gelopen is.
Ik wens je heel veel sterkte en beterschap, een dikke knuffel en zet hem op. Ik hoop echt dat ze de oorzaak vinden en je verder kunnen helpen!

Luzerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:26

Lieve Daphne, ik begrijp je helemaal en las ook alleen je updates. Ik blijf aan je denken en duimen dat alles snel beter wordt. Liefs!

Oh, en ik heb enorme bewondering voor jouw kracht en doorzettingsvermogen!!

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:51

Daphne__ schreef:
Ben net zelfs gebeld dat ik 29 Oktober geopereerd word,

Sterkte!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:56

Luzerna schreef:
Lieve Daphne, ik begrijp je helemaal en las ook alleen je updates. Ik blijf aan je denken en duimen dat alles snel beter wordt. Liefs!

Oh, en ik heb enorme bewondering voor jouw kracht en doorzettingsvermogen!!

Hier sluit ik mij (als meelezer) bij aan!

Sterkte de 29ste en ik hoop dat je nog een keer wil vertellen hoe het gegaan is. Succes!

Winged

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 20:03

Ts: sterkte en succes de 29ste. Begrijpelijk dat je het topic laat voor wat het is. Hopelijk ben je snel terug in goede gezondheid en kun je zonder enige misselijkheid weer alles doen wat je wilt.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 20:04

Sterkte de 29e, en hoewel ik het idioot vind dat het nodig is snap ik volkomen dat je wat afstand neemt.

Een topic als dit zou wat energie en begrip moeten opleveren, níet kosten.

Ik hoop dat er een heldere oorzaak gevonden wordt, die relatief simpel op te lossen gaat zijn zonder enige vorm van blijvende klachten daarna.

Ik gun je dat enorm.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 20:09

Sterkte TS, heel jammer dat dit topic helaas niet zo prettig meer is om te volgen... Hopelijk ben je snel van je klachten af!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 20:36

Mss dat een mod gewoon al die berichten die OT zijn kan deleten. Want het is te gek voor woorden dat TS gewoon hier niet meer haar ei kwijt zou kunnen.

Ik wens je sterkte en wat top dat je een datum weet!! Je kan gaan nu gaan aftellen.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 20:46

:knuffel: sterkte Daphne! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel tot de 29ste.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 21:49

Daphne__ schreef:
Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte! :(:)

Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..

Had dit bericht over het hoofd gezien… TS, ik vind het oprecht begrijpelijk dat bepaalde reacties jouw situatie niet helpen, en snap ook dat dit wat met je doet, al helemaal omdat je je zo ontzettend ellendig voelt :knuffel: maar hoop toch dat je toch de mensen die het beste met je voor hebben, als je daar de behoefte aan hebt, toch nog eventueel op de hoogte wilt houden. Ik heb alles verder een beetje gevolgd en heb zo met je te doen, het zorgsysteem kan zo cru zijn.

Soms krijg je gewoon het gevoel dat alles wat jij ervaart en voelt tussen de oren zit omwille van hoe nonchalant er door een professional op word gereageerd. ;( Ik ken het maar al te goed, vooral vrouwen worden vaker niet serieus genomen en weer de deur gewezen of dat het word afgedaan als “neem maar een paracetamol en rust en je voelt je weer top”. Gelukkig geldt dit niet voor ieder ziekenhuis of zorg medewerker maar het is toch nog iets wat veel voorkomt… het ligt NIET aan jou! Het enige waar jij je nu zorgen om moet maken is je gezondheid, je hebt nu een fijn ziekenhuis die het wel serieus neemt, gelukkig *\o/* hopelijk zie ik nog berichten van jou voorbij komen wanneer je de energie er weer voor hebt, tot die tijd; heel veel sterkte en hopelijk komt er snel een eind aan deze klachten die je nu ervaart en ga je je weer gezond voelen :knuffel:

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 22:34

Daphne__ schreef:
Ik snap het helemaal hoor TS. Neem lekker alle rust die je nodig hebt, en daar hoort je privacy nemen ook bij (voor je mentale rust). Heel veel sterkte de komende tijd! Het ga je goed :(:) !

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 22:38

Wat fijn dat er nu een datum gepland staat. Sterkte met de periode tot de operatie en natuurlijk de operatie zelf.
Take care!

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 01:08

Daphne wat ontzettend naar de je het gevoel hebt je verhaal niet meer te kunnen doen door de zeurderige bokkers. Ik snap je helemaal, heb ook een aantal terugkerende bokkers die erg dominant zijn gezien en mij zelfs al irriteren, laat staan jou :(:)

Kan je de mensen die zo naar reageren niet ook als vijand (hoe heet dat hier ook alweer :)) ) toevoegen, dan kunnen ze jouw berichten en dit topic ook niet meer zien toch? Misschien heb jij dan toch nog je uitlaatklep maar ben je ook snel van de mensen af die negatief reageren? :-)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 08:19

Heb idd meerdere keren getemd in het topic. Mensen denken alleen maar aan zichzelf ipv wat hun berichten voor een impact hebben op een ander. En dat doen ze lekker veilig vanaf hun toetsenbord.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 08:48

Veel sterkte Daphne. Jammer dat dit topic je geen energie geeft. Las alleen jouw updates

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 08:50

sterkte met alles en hoop dat je je gauw beter voelt en als een bericht stuurt dit is dat het echt beter gaat

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 09:14

Sterkte Daphne, ook ik ben één van de stille meelezers en lees vanaf je vorige topic al mee. Ik snap heel goed dat je jezelf terug trekt uit dit topic en vind het ontzettend jammer dat dit niet langer een uitlaatklep kan zijn voor jou. Ik hoop dat ze snel vinden waar jouw klachten vandaan komen en dat je snel van je klachten af bent. Wat zal het voor jou slopend zijn, je al zo lang zo ellendig voelen.. Succes met je operatie, hopelijk gaat alles vanaf daar weer snel beter!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 09:28

Ik heb ook getemd om te vragen die reacties er gewoon uit weg te halen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:10

Hopelijk leest TS de laatste berichten nog wel ondanks dat ze zich terug getrokken heeft. Genoeg bokkers die wel meeleven en haar een hart onder de riem steken!
Ik ga duimen voor goede afloop de 29e en zou het ook fijn vinden als het je lukt een update te plaatsen dan. Ben zeer benieuwd hoe dit afloopt en wens je veel succes!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:19

Lieve Daphne, ik heb alles meegelezen en een paar keer gereageerd. En met verbazing een hoop reacties gelezen.
Echter denk ik wel dat iedereen het goed bedoelt en de nodige tips en ( onbedoelde ) adviezen wilde geven. Het niveau werd idd drammerig.
Ontzettend jammer dat je je niet meer welkom voelt in je eigen topic.
Ik wens je heel, heel veel sterkte! En hopelijk kunnen ze wat vinden waar je vlot aan geholpen kan worden zodat je weer kan aansterken en kan gaan genieten van het leven :knuffel:

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:39

Ook van mij heel veel sterkte gewenst, zal wel een opluchting zijn dat je nu in goede handen bent. Kan je eindelijk ontspannen en vertrouwen dat een team goede artsen het helemaal gaat uitzoeken.

Gek is dat hoe je kan meeleven met iemand die je alleen online kent hè. Ik zou het ook heel fijn vinden tzt te weten wat er nu scheelt. Maar respecteer en begrijp Daphnes keuze helemaal.