Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphne__ schreef:Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte!![]()
Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
Luzerna schreef:Lieve Daphne, ik begrijp je helemaal en las ook alleen je updates. Ik blijf aan je denken en duimen dat alles snel beter wordt. Liefs!
Oh, en ik heb enorme bewondering voor jouw kracht en doorzettingsvermogen!!
sterkte Daphne! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel tot de 29ste. Daphne__ schreef:Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte!![]()
Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
maar hoop toch dat je toch de mensen die het beste met je voor hebben, als je daar de behoefte aan hebt, toch nog eventueel op de hoogte wilt houden. Ik heb alles verder een beetje gevolgd en heb zo met je te doen, het zorgsysteem kan zo cru zijn.
Ik ken het maar al te goed, vooral vrouwen worden vaker niet serieus genomen en weer de deur gewezen of dat het word afgedaan als “neem maar een paracetamol en rust en je voelt je weer top”. Gelukkig geldt dit niet voor ieder ziekenhuis of zorg medewerker maar het is toch nog iets wat veel voorkomt… het ligt NIET aan jou! Het enige waar jij je nu zorgen om moet maken is je gezondheid, je hebt nu een fijn ziekenhuis die het wel serieus neemt, gelukkig
hopelijk zie ik nog berichten van jou voorbij komen wanneer je de energie er weer voor hebt, tot die tijd; heel veel sterkte en hopelijk komt er snel een eind aan deze klachten die je nu ervaart en ga je je weer gezond voelen
Daphne__ schreef:Ik snap het helemaal hoor TS. Neem lekker alle rust die je nodig hebt, en daar hoort je privacy nemen ook bij (voor je mentale rust). Heel veel sterkte de komende tijd! Het ga je goedBedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
! 
) toevoegen, dan kunnen ze jouw berichten en dit topic ook niet meer zien toch? Misschien heb jij dan toch nog je uitlaatklep maar ben je ook snel van de mensen af die negatief reageren?