Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte!![]()
Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
Luzerna schreef:Lieve Daphne, ik begrijp je helemaal en las ook alleen je updates. Ik blijf aan je denken en duimen dat alles snel beter wordt. Liefs!
Oh, en ik heb enorme bewondering voor jouw kracht en doorzettingsvermogen!!
Daphne__ schreef:Ineke2: Jij dan die dag ook veel sterkte!![]()
Bedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..
Daphne__ schreef:Ik snap het helemaal hoor TS. Neem lekker alle rust die je nodig hebt, en daar hoort je privacy nemen ook bij (voor je mentale rust). Heel veel sterkte de komende tijd! Het ga je goedBedankt voor het meedenken en de lieve berichten de afgelopen tijd in dit topic. Ik denk dat het tijd is dit topic te laten rusten, voor mij voelt het niet meer fijn iig. Dat er vragen gesteld worden etc, helemaal prima, maar ondertussen word alles wat ik zeg uitvergroot om moeilijk over te doen..