Wat een luchten. Hier regent het nog steeds maar ergste is geweest. Hocus heet officieel Hero of Equus op zijn paspoort maar wij kochten hem als Hocus Pocus. Past ook beter bij hem want het is absoluut geen held. Het is een schat maar we hebben de nodige hobbels gehad al. Hij is niet makkelijk met rijden maar nu na 6 jaar beginnen de kwartjes eindelijk te vallen.
Hahaha die naam ga ik onthouden Bootsie. Vrienden van ons hebben een lab genaamd Toby, dus dan wordt het Tobiny
Gave luchten, onheilspellend.
Bootsiebob
Geplaatst: 10-07-24 10:32
Haha leuk Jojoleinee. Wij hebben geregeld dat Woody mee mag het stadhuis in aanstaande maandag. Wanneer de trouwambtenaar het geen probleem vindt. Normaalgesproken mag dat niet.
Maar hij gaat er op zijn best uitzien, heb deze twee binnengekregen
Mooi plaatje Faringo. Hier geen blauwe lucht hoor. En een chique hond maandag, leuk. Mooie plaatjes van het slechte weer gisteren. Ik zag ook een hele mooie, hele dreigende wolk aan komen rollen, maar reed op de snelweg, dus heb geen foto's gemaakt.
Vanochtend tussen de buien door hardgelopen, vond het maar benauwd. Maar goed, ik heb weer beweging gehad
Bootsiebob
Geplaatst: 10-07-24 16:44
Hier in Eindhoven vanochtend harde regen, toen zonnig en heul benauwd, toen ging ik wandelen en weer even regen en wind en vervolgens weer zonnig
Ben de Strabrechtse Heide op geweest, een NS-wandeling van Geldrop naar Heeze. Was mooi, alleen is het onverharde wandelpad tevens fietspad en vandaag waren er vanwege de wind vermoedelijk minder fietsers dan gewoonlijk, maar ik vond ze nu al behoorlijk irritant. Wel heerlijk uitgewaaid
Heerlijke foto's Bootsiebob en Athelas. Jij had een mooie ree noordje.
gaucho
Geplaatst: 11-07-24 08:48
Ah wat schattig Noordje
Heerlijk weer vandaag, ik ben net van Deventer naar Apeldoorn gefietst.
Eelmo
Geplaatst: 11-07-24 16:26
Woodini de labracadabrador Geniet van je vakantie Boots, mooie wandelingen! Nog over kabouters gestruikeld?
Mooie zonnige foto's van iedereen, echt zomer! En die storm Hier is het meeste langs gewaaid, maar wat een wolken zeg.
De spinnen mogen jullie bij je houden trouwens Reekalfjes mogen altijd meer Wat leuk dat jullie ze van zo dichtbij hebben gezien Susan en Noordje! En jonge raven, ik ben zo jaloers!
En Pien en de Wielewalen! Dat klinkt als de titel van een geweldig kinderboek ofzo hahaha. Leuk Pien! Ik kwam laatst tijdens een vleerronde een kwartelkoning tegen! Wielewaal heb ik helaas nog nooit gezien of gehoord.
--
Ik heb de laatste week maar bar weinig gewandeld, mijn overuren-Jenga is een beetje in elkaar aan het storten dus ik probeer vooral mijn rust te pakken. Gelukkig zijn de meeste veldonderzoeken voorlopig klaar en kan ik nu echt rustig laatste dingen afronden voor de 4daagse en mijn vakantie.
Fysiek zou ik klaar moeten zijn voor de 4Daagse, mentaal begin ik hem steeds meer te knijpen nu overal in de stad podia en tribunes worden opgebouwd. Maar ik heb er ook enorm veel zin in, en de weersvoorspelling lijkt ook prima te zijn, iig niet te warm!
We hebben wel hele leuke camerabeelden van een familie steenmarter, maar ik weet niet of ik die zomaar kan/mag delen. En vanmorgen was ik nog op een kerkzolder voor een kerkuil (vind ik altijd fijn, als een dier doet wat hij volgens zijn naam moet doen ) waar ik geleerd heb dat ik misschien toch wel hoogtevrees heb
Deze week wel nog een kleine 80km afgelegd op de fiets voor vleermuiswerk. Prachtige zonsondergangen en opkomsten gezien, dat blijft toch bijzonder hoor. Al ben ik ook blij als ik straks weer gewoon 8u per nacht kan slapen haha. Voor nu zeg ik ook welterusten! Even bijtanken
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 11-07-24 16:51
Dat gaat Woodini vast knap staan
Verder wel half meegelezen maar hoofd zit vol, vakantie komt eraan en dat is leuk maar vind ik ook altijd stressvol alles opruimen en netjes inpakken, laatste boodschapjes halen en op werk alles netjes overdragen.