Thami schreef:Ik zag dat Time een triathlon heeft gedaan, hoe ging het??
Maandagavond thuis gekomen na 1596.7 km retourtje Tours
Ik heb een onwijs gezellig weekend gehad met mijn teammaatjes en coach .
Maar wat een pokke end rijden , en een drama qua verkeer bij Parijs
Vorige week woensdag in twee delen heen gereden met een overnachting in België .
Dan donderdag door , echter was het in Frankrijk ook een zondag , dus beredruk .
Het hotel lag aan de rand van het centrum , das was best okay .
Gelukkig met mogelijkheid tot parkeren .
Het evenemententerrein was op Parc des expositions de Tours - Grand Hall .
Alles overdekt ook de wisselzone , echt super georganiseerd .Met security en tassencontrole
bij de ingang .
Het zwemmen was in de rivier Le Cher , het fietsen door een fantastisch landschap , op een gegeven moment fietsten we recht op het kasteel van Doornroosje toe ,het Château d'Ussé .
Het loopparcours ging langs de rivier , door een park .Het was geen gemakkelijk parcours met
verschillende ondergronden , kinderkopjes , gravel , korte heuveltjes .
Om vervolgens indoor te finishen .
Hoe ging het ?
Het zwemmen was een drama , ik sprong in het water had het veel te warm met mijn wetsuit en kwam niet in mijn flow .Ik had het liefst mijn pak uitgetrokken , maar dat gaat natuurlijk niet .
Uiteindelijk zat ik denk ik niet ver van mijn cut off tijd af .Dit was far out mijn slechste tijd .
Fietsen ging wel okay , op de tweede helft was wel de energie wat weg en werd het wat zwaarder .
Maar toch rond de drie uur gefietst .Ik de wisselzone kon ik mijn plek voor de fiets niet zo snel vinden
Het lopen , tja dat zou zwaar worden , dat wist ik vooraf al .Met zo weinig hardloop kilometers in de laatste 2,5 maand was het overleven .Wandelen / joggen afwisselend .Gelukkig erg weinig last gehad van mijn knie .
Maar de medaille gehaald , en daar ging het me om . Want die was als eerste editie natuurlijk heel bijzonder .
Nu wat foto,s
Op mijn socials staan natuurlijk nog meer foto,s en filmpjes voor wie het leuk vind