Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:Ohh Cynthier wat een pech zeg! Komt Macula in je familie voor? Mijn oma had het ook. Wel heel fijn dat je galstenen en diabetes onder controle zijn momenteel, maar jeetje, jackpot zeg
Set_Elkol schreef:Ja ik voel me daar heel fijn bij wel! Merk dat ik de ene dag echt denk, ik hoop dat ze in week 39 komt want dan kan ik natuurlijk bevallen. En het volgende moment denk ik weer, ik hoop dat ik over tijd ga want dan hoef ik niet te bevallenmaar dat lijken me logische twijfels en gevoelens.
Set_Elkol schreef:Hier hetzelfde, vooral meer rondom de bevalling dan over de 'daad' zelf. Maar ook: geen schedelelectrode, geen interventies zonder overleg, navelstreng uit laten kloppen, graag weeën opvangen in bad of onder de douche, niet op mijn rug willen bevallen.
Bellex schreef:Misschien een goede om ook even aan baby te communiceren wat we als geboorteplan hebben, zodat deze zich er ook aan kan houdenzou handig zijn geweest als jouw kleine zich daaraan had gehouden 19Marjo90, communiceren wat er ging gebeuren hihi
Bellex schreef:Misschien een goede om ook even aan baby te communiceren wat we als geboorteplan hebben, zodat deze zich er ook aan kan houdenzou handig zijn geweest als jouw kleine zich daaraan had gehouden 19Marjo90, communiceren wat er ging gebeuren hihi