. Geniet van de kraamweek!Ilse ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Het klinkt als een hele pittige bevalling! Wel ook heel vervelend van/voor je man dat hij is flauwgevallen. Geniet in elk geval lekker van jullie kraamweek!
Bloem, hier is Klaas nu 5,5 week, volgens de oei-ik-groei-app zou zijn eerste sprongetje moeten starten, maar dat is me nog niet echt opgevallen in gedrag, wel in het ontdekken met rondkijken. Het wegleggen is hier vooral wat lastiger omdat hij al twee dagen echt enorm last van krampjes heeft. Heel sneu!
Helpt het ook niet mee dat we een vrij druk weekend hebben gehad. Nienke is gisteren 2 jaar geworden
 dus we hadden zondag en gisteren groot feest, veel prikkels en mensen. Hebben het expres een beetje verspreid, maar ik kon aan beide kindjes merken dat het druk genoeg was voor ze. Vandaag daarom maar even lekker niets doen.                                                         

) de laatste loodjes van de zwangerschap heb ik als heel zwaar ervaren. Zowel fysiek als mentaal zat ik er al een langere tijd flink door en ik wilde graag dat het over was en we eindelijk onze knappe man konden ontmoeten. 

Er staat nog een werkplek en onze racefietsen en massagestoel maar voorlopig gaat ze toch bij ons slapen dus dat komt nog wel een keer. 

.
. Ik hoop echt dat je haar snel mag ontmoeten en van alle klachten af bent!                                                         
  17-9 bevallen