Sting schreef:Nicje87 schreef:Ik heb hetzelfde idee als Sting. Alleen vertelde een vriendin dat een cosleeper aan eisen moet voldoen ivm de kraamzorg en dat het kindje met geen mogelijkheid je bed in kan rollen. Ik moet mij daar nog even in verdiepen. .
Mocht je iets vinden hierover, wil je het dan laten weten? Denk voor meer mensen handig!
Ik zit nu op iets meer dan 20 weken en heb het volgende via marktplaats: box, ledikant, ledikantbeddengoed, kruiken, kleding, kledinghangers, cosleeper. Dus ja, marktplaats is favoriet! Fijn dat er hier meer mensen zijn die tweedehands prima vinden, in onze omgeving worden wij soms raar aangekeken...
Veel plezier op Ameland Mriek!
Wij willen niemand bij de bevalling, behalve onszelf, kraamzorg en verloskundige. Al die mensen... Heb wel nog gedacht over m'n moeder, maar toch niet gedaan.
@freekie: wat verdrietig, sterkte
Haha hier hetzelfde! Worden ook altijd beetje raar aangekeken met al die tweedehands spullen. Maar hoe heerlijk is het als je een goede deal vind

Fijn Jenkins, een goede echo!
Mijn moeder is kraamverzorgerster en we denken er wel aan om mijn moeder te vragen om te kramen. Dat wil ze ook zeker wel. Alleen hebben we geen groot huis en ik wil het liefste wel ‘s avonds met z’n drietjes zijn. Dus daar moeten we het nog even over hebben. Bij de bevalling wil ik alleen mijn man en de verloskundige bij en O wacht, de kraamverzorgster... Hmm als dat mijn moeder is heb ik daar ook nog niet over nagedacht…