Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ja, dit hebben ze goed aangepakt hier in de regio.
Moest ook wel, mijn mannis gisteren 50 km verderop geweest voor zijn booster.
Voor mensen zonder eigen vervoer is het lastig.
Ook de verloskundigen hebben alle zwangere dames uitgenodigd.
Nu maar hopen, dat er gevolg aan wordt gegeven.
Veel streng-gelovigen hier, die niet pro-vaccins zijn en ook boze burgers, die helemaal niets willen, wat de overheid adviseert
bigone schreef:Electra63 schreef:Ja, dit hebben ze goed aangepakt hier in de regio.
Moest ook wel, mijn mannis gisteren 50 km verderop geweest voor zijn booster.
Voor mensen zonder eigen vervoer is het lastig.
Ook de verloskundigen hebben alle zwangere dames uitgenodigd.
Nu maar hopen, dat er gevolg aan wordt gegeven.
Veel streng-gelovigen hier, die niet pro-vaccins zijn en ook boze burgers, die helemaal niets willen, wat de overheid adviseert
Des te belangrijker in zo’n omgeving om wel je prikken te halen.
Bellatrix schreef:Ik heb net een afspraak gemaakt via de site, ik mag zondag 9 jan om 10.45 in Veenendaal. Is 20 min met de auto.
Ashleytjuhh schreef:ik heb net een sms gekregen dat ik de afspraak mag maken wil ik hem online maken, staat er daar dat ik online geen afspraak kan makenNu sta ik in de wacht om te bellen* zucht*
luxx schreef:Heb hem er sinds gisteren ook inzitten, buiten spierpijn gevoel op en rond de plek waar ik geprikt ben geen last, erg blij mee. Ik heb moderna gekregen na twee keer Pfizer waar ik flink ziek van geweest ben
Electra63 schreef:Probeer eens te luisteren of te lezen naar de uitleg.
Zelfs hier op Bokt zijn al vaker berichten met uitleg geplaatst, zelfs in Jip- en Janneketaal.![]()
Dan hoef je niet straks weer onzin of leugentjes te plaatsen.
hahahatsjoe schreef:Electra63 schreef:Probeer eens te luisteren of te lezen naar de uitleg.
Zelfs hier op Bokt zijn al vaker berichten met uitleg geplaatst, zelfs in Jip- en Janneketaal.![]()
Diepe zucht... zou je dat niet eens op jezelf toepassen ? Lees hier af en toe weer eens wat en elke keer denk ik, hoe dan ? Denk je niet zelf na ofzo ? Succes met boosteren, over een half jaar of 9 maanden, al naar gelang het de regering belieft, kun je weer, sterkte ermee. Ik hoop echt dat de wetenschappers die zeggen dat omikron de deltavariant weg zal pesten en dat de boel dan uitdooft gelijk krijgen. Omikron is wel veel besmettelijker maar je wordt er veel minder ziek van.
P.S. Cornald Maas, 2 prikken en een booster en goed ziek. Vraag me serieus af waar een vaccin dan tegen beschermt. Tegen ziekenhuisopname wordt gezegd, maar daar zijn geen bewijzen van, het zijn enkel gevaccineerde mensen die ziek zijn geworden en zeggen pfoe zonder vaccin zouden we nog veel zieker zijn geworden. Dat is dus niet onderzocht dus dat weet je gewoon niet. Zoals ik al eerder zei, in mijn omgeving worden de gevaccineerden meer en erger ziek dan de ongevaccineerden. O ja, Carlos Marin van Il Divo, gevaccineerd met Janssen, trad 6 december op, werd 7 december ziek, 8 december ziekenhuis in en 19 december was hij dood, 53 jaar oud... Dus geef mij nu nog eens argumenten om een vaccin en een booster te nemen, die zijn er niet.
hahahatsjoe schreef:Electra63 schreef:Probeer eens te luisteren of te lezen naar de uitleg.
Diepe zucht... zou je dat niet eens op jezelf toepassen ? Lees hier af en toe weer eens wat en elke keer denk ik, hoe dan ? Denk je niet zelf na ofzo ? Succes met boosteren, over een half jaar of 9 maanden, al naar gelang het de regering belieft, kun je weer, sterkte ermee. Ik hoop echt dat de wetenschappers die zeggen dat omikron de deltavariant weg zal pesten en dat de boel dan uitdooft gelijk krijgen. Omikron is wel veel besmettelijker maar je wordt er veel minder ziek van.
P.S. Cornald Maas, 2 prikken en een booster en goed ziek. Vraag me serieus af waar een vaccin dan tegen beschermt. Tegen ziekenhuisopname wordt gezegd, maar daar zijn geen bewijzen van, het zijn enkel gevaccineerde mensen die ziek zijn geworden en zeggen pfoe zonder vaccin zouden we nog veel zieker zijn geworden. Dat is dus niet onderzocht dus dat weet je gewoon niet. Zoals ik al eerder zei, in mijn omgeving worden de gevaccineerden meer en erger ziek dan de ongevaccineerden. O ja, Carlos Marin van Il Divo, gevaccineerd met Janssen, trad 6 december op, werd 7 december ziek, 8 december ziekenhuis in en 19 december was hij dood, 53 jaar oud... Dus geef mij nu nog eens argumenten om een vaccin en een booster te nemen, die zijn er niet.
Zebrastreep schreef:Ik hoop eigenlijk wel dat ik met Pfizer geprikt ga wordenvindt het al spannend genoeg en hoor van moderna inderdaad meer dat mensen er jeuk van krijgen en zwellingen. Mijn werkgever haar lijf zwol ook wat op... bleek normaal te zijn maar voor mij zou dat een paniekaanval zijn hoor pff...