Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 11:56

Hier was het vandaag ook iedereen aangesloten bij deze huisartsenpraktijk van 18 tot 60 jaar mocht komen. Op leeftijd een tijdsvak.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:00

Ja, dit hebben ze goed aangepakt hier in de regio.
Moest ook wel, mijn mannis gisteren 50 km verderop geweest voor zijn booster.
Voor mensen zonder eigen vervoer is het lastig.
Ook de verloskundigen hebben alle zwangere dames uitgenodigd.

Nu maar hopen, dat er gevolg aan wordt gegeven.
Veel streng-gelovigen hier, die niet pro-vaccins zijn en ook boze burgers, die helemaal niets willen, wat de overheid adviseert ;)

MyWishMax

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:02

Ik hoop dat de jaartallen weer wat sneller gaan komende dagen. Gisteren 2 geloof ik?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:14

Wat fijn dat het zo snel kon! Ik kan me tot eind januari het niet permitteren om een paar dagen ziek te zijn. Dus eerder dan dat ga ik ook geen booster nemen. Maar denk ook niet dat ik veel eerder aan de beurt ben. :P

En ja je kan ook corona oplopen maar ik mag tot half februari waarschijnlijk al niet naar de uni dus ja. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:19

Ik heb net een afspraak gemaakt via de site, ik mag zondag 9 jan om 10.45 in Veenendaal. Is 20 min met de auto. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:23

Ik belde net voor mijn man en die kan zodalijk al :oo

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:25

ik heb net een sms gekregen dat ik de afspraak mag maken wil ik hem online maken, staat er daar dat ik online geen afspraak kan maken :+ Nu sta ik in de wacht om te bellen* zucht*

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:33

Electra63 schreef:

Veel streng-gelovigen hier, die niet pro-vaccins zijn en ook boze burgers, die helemaal niets willen, wat de overheid adviseert ;)

Des te belangrijker in zo’n omgeving om wel je prikken te halen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 12:33

bigone schreef:
Electra63 schreef:

Des te belangrijker in zo’n omgeving om wel je prikken te halen.

Ik heb hem vorige week al gehaald, via mijn werk.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 13:49

Bellatrix schreef:
Ik heb net een afspraak gemaakt via de site, ik mag zondag 9 jan om 10.45 in Veenendaal. Is 20 min met de auto. :D

Gezellig! Dan werk ik ook

Oeps ik zie nu dat het de week erop is. Voor de mensen omgeving Veenendaal die deze week een afspraak hebben,hebben ze wel grote kans om mij tegen te komen :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 13:59

Ja, volgende week zondag! Jij bent er dan dus niet?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:13

Heb hem er sinds gisteren ook inzitten, buiten spierpijn gevoel op en rond de plek waar ik geprikt ben geen last, erg blij mee. Ik heb moderna gekregen na twee keer Pfizer waar ik flink ziek van geweest ben

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:36

Ashleytjuhh schreef:
ik heb net een sms gekregen dat ik de afspraak mag maken wil ik hem online maken, staat er daar dat ik online geen afspraak kan maken :+ Nu sta ik in de wacht om te bellen* zucht*

Ik had ditzelfde probleem. Ik moest uiteindelijk gewoon een fictief jaartal invullen dat wel al aan de beurt was. Dan kan je en afspraak maken. De sms kan je dan bij het laten prikken gewoon laten zien als bewijs dat er wel al 'recht' op hebt :) .

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:37

Bellatrix schreef:
Ja, volgende week zondag! Jij bent er dan dus niet?

Ik heb m'n rooster voor volgende week nog niet dus dat weet ik nog niet helaas!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:38

luxx schreef:
Heb hem er sinds gisteren ook inzitten, buiten spierpijn gevoel op en rond de plek waar ik geprikt ben geen last, erg blij mee. Ik heb moderna gekregen na twee keer Pfizer waar ik flink ziek van geweest ben

Bij mij was het net andersom: Bijna geen last van Pfizer maar wel last van Moderna (booster). Ik was de dag erna behoorlijke grieperig en had een branderig gevoel in mijn mond. Gelukkig was ik de dag erop weer fit.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:43

Ik heb van Moderna ook meer last gehad dan van Janssen. Daar kreeg ik alleen jeuk van. Nu heb ik al een paar dagen hoofdpijn en ‘s nachts koortsig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:46

Ik hoop eigenlijk wel dat ik met Pfizer geprikt ga worden := vindt het al spannend genoeg en hoor van moderna inderdaad meer dat mensen er jeuk van krijgen en zwellingen. Mijn werkgever haar lijf zwol ook wat op... bleek normaal te zijn maar voor mij zou dat een paniekaanval zijn hoor pff...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 14:58

Boven de 45 is standaard Moderna volgens mij en pfizer voor de jongeren. In de grote prik centra tenminste.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:07

Mijn man is echt goed ziek van de booster van gisteren.
Pfizer heeft hij gehad.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:10

Electra63 schreef:
Probeer eens te luisteren of te lezen naar de uitleg.
Zelfs hier op Bokt zijn al vaker berichten met uitleg geplaatst, zelfs in Jip- en Janneketaal. ;)

Dan hoef je niet straks weer onzin of leugentjes te plaatsen. ;)

Diepe zucht... zou je dat niet eens op jezelf toepassen ? Lees hier af en toe weer eens wat en elke keer denk ik, hoe dan ? Denk je niet zelf na ofzo ? Succes met boosteren, over een half jaar of 9 maanden, al naar gelang het de regering belieft, kun je weer, sterkte ermee. Ik hoop echt dat de wetenschappers die zeggen dat omikron de deltavariant weg zal pesten en dat de boel dan uitdooft gelijk krijgen. Omikron is wel veel besmettelijker maar je wordt er veel minder ziek van.

P.S. Cornald Maas, 2 prikken en een booster en goed ziek. Vraag me serieus af waar een vaccin dan tegen beschermt. Tegen ziekenhuisopname wordt gezegd, maar daar zijn geen bewijzen van, het zijn enkel gevaccineerde mensen die ziek zijn geworden en zeggen pfoe zonder vaccin zouden we nog veel zieker zijn geworden. Dat is dus niet onderzocht dus dat weet je gewoon niet. Zoals ik al eerder zei, in mijn omgeving worden de gevaccineerden meer en erger ziek dan de ongevaccineerden. O ja, Carlos Marin van Il Divo, gevaccineerd met Janssen, trad 6 december op, werd 7 december ziek, 8 december ziekenhuis in en 19 december was hij dood, 53 jaar oud... Dus geef mij nu nog eens argumenten om een vaccin en een booster te nemen, die zijn er niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:16

Hatsjoe, hoe past Robin Fransman in jouw verhaal?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:18

enkel gevaccineerde mensen die ziek zijn geworden? waar heb je die info vandaan gehaald?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:19

hahahatsjoe schreef:
Electra63 schreef:
Zelfs hier op Bokt zijn al vaker berichten met uitleg geplaatst, zelfs in Jip- en Janneketaal. ;)

Diepe zucht... zou je dat niet eens op jezelf toepassen ? Lees hier af en toe weer eens wat en elke keer denk ik, hoe dan ? Denk je niet zelf na ofzo ? Succes met boosteren, over een half jaar of 9 maanden, al naar gelang het de regering belieft, kun je weer, sterkte ermee. Ik hoop echt dat de wetenschappers die zeggen dat omikron de deltavariant weg zal pesten en dat de boel dan uitdooft gelijk krijgen. Omikron is wel veel besmettelijker maar je wordt er veel minder ziek van.

P.S. Cornald Maas, 2 prikken en een booster en goed ziek. Vraag me serieus af waar een vaccin dan tegen beschermt. Tegen ziekenhuisopname wordt gezegd, maar daar zijn geen bewijzen van, het zijn enkel gevaccineerde mensen die ziek zijn geworden en zeggen pfoe zonder vaccin zouden we nog veel zieker zijn geworden. Dat is dus niet onderzocht dus dat weet je gewoon niet. Zoals ik al eerder zei, in mijn omgeving worden de gevaccineerden meer en erger ziek dan de ongevaccineerden. O ja, Carlos Marin van Il Divo, gevaccineerd met Janssen, trad 6 december op, werd 7 december ziek, 8 december ziekenhuis in en 19 december was hij dood, 53 jaar oud... Dus geef mij nu nog eens argumenten om een vaccin en een booster te nemen, die zijn er niet.

Volgens mij is hier al 4000x een plaatje getoond wat aangeeft wat de verhouding tussen gevaccineerden en ongevaccineerden op de ic is. Verder vind ik je reactie erg vermoeiend en ik denk dat niemand verder nog zin heeft om het nog een keer uit te gaan leggen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 15:20

hahahatsjoe schreef:
Electra63 schreef:

Ik ga niet in discussie met iemand die leugentjes vertelt. ;)

Jij trolt alleen maar en gaat niet één keer een normale discussie aan met iemand.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 16:10

Zebrastreep schreef:
Ik hoop eigenlijk wel dat ik met Pfizer geprikt ga worden := vindt het al spannend genoeg en hoor van moderna inderdaad meer dat mensen er jeuk van krijgen en zwellingen. Mijn werkgever haar lijf zwol ook wat op... bleek normaal te zijn maar voor mij zou dat een paniekaanval zijn hoor pff...

Dat heb ik ook.
Van pfizer geen last gehad, dus doe mij die maar. Scheelt stress enzo