Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Kinke schreef:nou kun je honderdduizend keer hier typen dat nog meer geld naar de zorg niet automatisch betekent dat je ook genoeg personeel hebt voor meer IC bedden (en hoeveel meer moeten dat zijn dan?. Maar dat gaat loriene niet lezen
Dat is dus het probleem en ze hadden daar geld in moeten stoppen en niet in 5000 of weet ik veel hoeveel BOA's. Maar daar is niets aan gedaan. Ondertussen zijn er veel mensen uit de zorg gegaan (snap ik wel) en zijn er geen nieuwe mensen bij gekomen, noch is er iets aan gedaan om nieuwe mensen te werven. En dus moet de zorg ontlast worden voor een virus waar meer dan 98% van de mensen weinig tot geen last van heeft en moet de groep die zich niet wil of kan vaccineren het ontgelden. Mensen uitsluiten en demoniseren omdat de zorg ontlast moet worden in plaats van geld in de zorg te pompen. Maar nee hoor, er gaat nog verder bezuinigd worden op de zorg, zie de plannen van Hugootje.
Maar het zal straks wel blijken dat de groep ongevaccineerden niet het probleem is. Die groep mag nu alleen negatief getest ergens heen dus zij vormen geen gevaar, maar de gevaccineerden die nog steeds overal heen mogen terwijl zij positief getest zijn / die niet getest hoeven worden. Zie het al voor me straks met 2G gaan de cijfers omlaag dus hoera het werkt. Nou nee, de cijfers gaan omlaag omdat er nog maar weinig getest wordt want de ongevaccineerden testen niet meer. De ongevaccineerden moeten beschermd worden nu. Tuurlijk... het is allemaal te bezopen voor woorden.
Ibbel schreef:Elisa2 schreef:Daarom is het belangrijk om je zelf te verdiepen, dus lees alle artikelen..beide kanten op. Niet alleen waarvan jij denkt dat de waarheid is.
Deed iedereen dat maar. Maar de 'in mijn lijf geen naald' brigade leest juist alleen maar wat zijn/haar straatje past (het is gif, de overheid liegt en bedriegt, etc).
En dan wordt de groep mensen die wetenschap gewoon op waarde kunnen schatten afgeschildert als: je leest beide kanten niet. Néé! Omdat die andere kant - na lezen ervan! - BS blijkt te zijn.
hahahatsjoe schreef:elke discussie wordt daardoor doodgeslagen.
bigone schreef:Ibbel schreef:Oh, jij gelooft dat een wormmiddel werkt. OK.
Laat maar, mensen die hierin geloven hebben niet alleen een splinter in het oog maar een complete muur voor hun hersens.
Cer schreef:hahahatsjoe schreef:elke discussie wordt daardoor doodgeslagen.
Nee, de discussie wordt doodgeslagen door mensen zoals jíj die bijvoorbeeld de post van Mizora, die ze volgens mij voor de 5e keer plaatst, waar ze héél veel werk in gestoken heb, COMPLEET negeren..
Dát is het doodslaan van de discussie... echt... ik ben zo klaar met dat gepiep
hetzelfde als de post over Ivermectine.. doe even gewoon.
Ja , en ik sla de discussie nu dood, er is namelijk geen discussie, er is slechts gewauwel vanaf 1 kant... hou toch op gewoon...
hahahatsjoe schreef:Even voor jullie duidelijkheid, ivermectine wordt in pilvorm ook aan mensen verstrekt... Alleen dan niet voor corona. Maar het werkt wel, als jullie je zouden inlezen zou je dat weten. En wat is het voor onzin dat huisartsen een boete krijgen als ze ivermectine voorschrijven voor corona ? Vraag je eens af waarom dat zo is.
hahahatsjoe schreef:bigone schreef:
Laat maar, mensen die hierin geloven hebben niet alleen een splinter in het oog maar een complete muur voor hun hersens.
Even voor jullie duidelijkheid, ivermectine wordt in pilvorm ook aan mensen verstrekt... Alleen dan niet voor corona. Maar het werkt wel, als jullie je zouden inlezen zou je dat weten. En wat is het voor onzin dat huisartsen een boete krijgen als ze ivermectine voorschrijven voor corona ? Vraag je eens af waarom dat zo is.
hahahatsjoe schreef:Even voor jullie duidelijkheid, ivermectine wordt in pilvorm ook aan mensen verstrekt... Alleen dan niet voor corona. Maar het werkt wel, als jullie je zouden inlezen zou je dat weten. En wat is het voor onzin dat huisartsen een boete krijgen als ze ivermectine voorschrijven voor corona ? Vraag je eens af waarom dat zo is.
hahahatsjoe schreef:OK Cer, jij weet alles en je hebt helemaal gelijk, NOT !
Cer schreef:hahahatsjoe schreef:OK Cer, jij weet alles en je hebt helemaal gelijk, NOT !
Je slaat de discussie dood, daar heb ik ZEKER gelijk in![]()
Want je gaat helemaal nergens op in. Niet op de post over BOA's (wat ik gewoon genant vind, gezien de tijd die ervoor genomen is om JOUW vraag te beantwoorden) en niet op Ivermectine..
Dan is het verhaal toch gewoon klaar? Zo simpel is het..
hahahatsjoe schreef:Mooi, topic gesloten ! En gaan jullie door: succes met discussieren zonder tegengeluid. Blijf het jammer vinden dat al die mensen die constant het voortouw voeren in coronatopics niet de moeite nemen om verder te kijken dan hun neus lang is. En nee, ik ben geen antivaxxer, ik neem alleen dit vaccin niet.
Cer schreef:hahahatsjoe schreef:Mooi, topic gesloten ! En gaan jullie door: succes met discussieren zonder tegengeluid. Blijf het jammer vinden dat al die mensen die constant het voortouw voeren in coronatopics niet de moeite nemen om verder te kijken dan hun neus lang is. En nee, ik ben geen antivaxxer, ik neem alleen dit vaccin niet.
Geef dan normaal antwoord op de post over de BOA's joh? Als je dit zo slim kan opschrijven?
Toe dan ..?
hahahatsjoe schreef:Mooi, topic gesloten ! En gaan jullie door: succes met discussieren zonder tegengeluid. Blijf het jammer vinden dat al die mensen die constant het voortouw voeren in coronatopics niet de moeite nemen om verder te kijken dan hun neus lang is. En nee, ik ben geen antivaxxer, ik neem alleen dit vaccin niet.
Cer schreef:hahahatsjoe schreef:zin, jullie zijn ziende blind, iedereen die anders denkt wordt afgemaakt.
Gatver echt, dat stelselmatig geen antwoord geven.. ik vind dat echt zo kinderachtig..
En zo minachtend ook... brrrr
996981 schreef:Wat dat betreft zou deze forumgebruiker heel goed in onze huidige regering passen....
Mizora schreef:Dit dus!hahahatsjoe schreef:Mooi, topic gesloten ! En gaan jullie door: succes met discussieren zonder tegengeluid. Blijf het jammer vinden dat al die mensen die constant het voortouw voeren in coronatopics niet de moeite nemen om verder te kijken dan hun neus lang is. En nee, ik ben geen antivaxxer, ik neem alleen dit vaccin niet.
Je hebt het over verder discussieren zonder tegengeluid. Maar geef dan eens een met feiten onderbouwd tegengeluid. Ik wil dolgraag discussieren met een goed tegengeluid. Het laat je namelijk dingen vanuit allerlei invalshoeken bekijken en misschien ook je mening (al dan niet gedeeltelijk) bijstellen. En ja, door discussies op bokt heb ik in het verleden mijn mening bijgesteld. Danwel direct door wat er (onderbouwd!) geschreven is, danwel doordat ik met het opzoeken van onderbouwing van mijn standpunt argumenten tegen kwam tegen mijn standpunt die ik sterker vond.
Dat doe ik ook graag over covid19-gerelateerde zaken. Maar dan moet dat onderbouwde tegengeluid er wel zijn.
Cer schreef:996981 schreef:Wat dat betreft zou deze forumgebruiker heel goed in onze huidige regering passen....
Ik luister momenteel naar het .. euh, informatieve ronde tafelgesprek (hoe heet dat ookalweer) van VDissel en wat kamerleden..
maar inderdaad, de helft van de kamerleden wil t gewoon niet snappen, houden zich niet aan de tijden en de vragen... heel vermoeiend