Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
m9ara schreef:@IMAY, Oei altijd vervelend dat ontstippenAls je zo'n eind gefietst hebt kan een bbq weinig kwaad denk ik! Dat lijkt me echt een groot voordeel van een racefiets (ik twijfel ondertussen nog steeds of ik er een aan zal schaffen..). Als je de halve zalmmoot hebt genomen denk ik dat je kcal wel accuraat zijn hoor! Zalm is rijk aan kcal, maar gelukkig geen 700 per 150 gram
Dilan93 schreef:oh dat is een betere regeling
Ik heb gisteren Yummygumms besteld, vega multivitamines. Ben de laatste dagen echt enorm moe. Afgelopen nacht heel veel geslapen, maar ngo steeds moe
Dus wellicht een tekort ergens in.
m9ara schreef:@Leonie, Oh wauw jouw werk lijkt me echt geweldig zeg! Hoe ben je er terecht gekomen?
@Dilan, Vervelend dat je je zo moe voelt.. Een keer laten testen is denk ik helemaal geen slecht idee.
@Maanlicht, Je hebt gelijk hoor! Alleen weet ik van mezelf dat ik in het weekend echt flink kan cheaten. Een lekkere fles wijn en een kaasplankje en de 3000 kcal per dag is al snel in zichtDaar geniet ik ook wel echt van dus dat wil ik liever niet opgeven. Met 1800 kcal per week denk ik dus gemiddeld genomen rond onderhoud uit te komen. Als ik eens een weekend gewoon netjes eet moet ik er inderdaad aan denken mijn kcal per week wat te verhogen!
Ik herken het schommelen in hongergevoel super erg! Bij mij is het, vermoed ik, wel echt hormoongestuurd. Ik heb het geaccepteerd en probeer er rekening mee te houden door in die periode wat meer kleinere eetmomenten in te plannen en voor kcalarme maar goed vullende producten te kiezen. Het is super vervelend, maar ik denk dat er helaas weinig invloed op uit te oefenen is.
Overigens neem ik alleen glutamine, voornamelijk voor mijn darmen. Maar wil me ook wel eens preventief laten testen op tekorten.
@Lis_Ol, Oh zo herkenbaar, bezorgde oudersJe hebt in ieder geval wel eer van je werk dat het ze zo goed opvalt! En chocolade pinda's, zo lekker