Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomiiiii schreef:Ik vind het al knap dat je aan hobby's toe kan komen hoor! Onderschat het allemaal niet en luister idd naar je lichaam. Dat je hoofd meer wilt herken ik heel goed maar zat er bij mij ook echt niet in. Ik weet nog dat ik de eerste paar weken (?) echt alleen maar heb liggen slapen en nog steeds áltijd moe was. Nog te moe om te koken zeg maar. Hou vooral die leidraad aan qua werk want je moet echt geen druk op jezelf leggen.Had je de bedrijfsarts nog gesproken betreft het bellen van je werk?
Biks2 schreef:@amber15, hoeveel prikkels je kunt hebben hangt ook af van gewenning. Zeker als je al een tijd thuis zit ben je steeds minder prikkels gewend. Je zou dit weer rustig aan moeten opbouwen. Wel met mate natuurlijk!
amber15 schreef:Zijn hier meer mensen met een overgevoeligheid voor prikkels sinds hun burnout? Het lijkt of mijn filter compleet verdwenen is.
Citaat:Het lijkt erger te worden, terwijl ik al drie jaar thuis zit. Twee jaar terug zat ik met gemak twee uur in de auto. Nu ben ik kapot na een kwartier. Een gesprek voeren, terwijl ik tussen twee gesprekspartners in zit trek ik niet. Ik zit er over te denken om de huisarts te vragen om een verwijzing voor klimmendaal oid. Ik heb ook ptss sinds een jaar of 12, waardoor het lastig is om erachter te komen wat wat veroorzaakt.
Citaat:Over twee maanden ga ik op vakantie naar Duitsland, zes uur in de auto. Ik zie daar behoorlijk tegenop. Vroeger vond ik het heerlijk om in de auto te zitten en een beetje uit het raam te kijken. Maar nu niet meer.
Janneke2 schreef:@ Amber, mbt reflex integratie heb ikeen serie testen gehad, van huppelen
tot kruipen
tot op 1 been staan
liggen, omrollen en wat al niet...
(Ik ben bij het inpp over de vloer geweest. Ik heb even een rondje goegel gedaan en stuitte op mensen die stellen dat het Moro reflex met 1 behandeling, zonder oefenen weg zou kunnen.
Misschien is dat waar, maar er werd geen wetenschappelijke onderbouwing gegeven - het inpp heeft dat wel. - Maar deze organisatie garandeert geen snel succes...)
Sandyislief schreef:Vraag mij soms ook wel af of restverschijnselen als slecht tegen onrust kunnen en snel overprikkeld raken ooit echt helemaal over gaan.. Heb daar nu al 2 jaar in meer of mindere mate last van.