Dames met spierballen (krachttraining)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:04

Nog niet binnen getraind, ik ga vrijdag! <3
Gisteren laatste buiten training gehad

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:05

*\%/* Reserveren nog steeds niet nodig!!!
Morgen weer!

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:09

Vandaag weer binnen getraind.
Kon op zich redelijk trainen buiten hoor.
Maar wel fijn om weer eens een legpress te doen.

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:11

Afgelopen paar weken wel al lekker buiten getraind. Nu paar dagen in Zuid Limburg aan wandelen, das een workout voor je benen ook *D

Afhankelijk hoe m’n benen voelen dit weekend ga ik of dan trainen of anders komende maandag.

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:35

Wij hadden de afgelopen 3 maanden wel een tent, maar ben blij dat we weer naar binnen konden. :D

Motivatie was weg en er moet echt weer 5 kg af. Vooral mijn buik -O-
Laatst bijgewerkt door Lous op 19-05-21 21:37, in het totaal 3 keer bewerkt

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 21:36

*\%/*

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 22:09

Haha hier zijn de sportscholen alweer 5 weken open maar wat fijn dat jullie ook weer kunnen!

kosseh

Berichten: 2633
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 22:46

Geen idee of ik hier al gereageerd heb, of alleen meegelezen. :P
Anders bij deze, hoi ik meld me ook hier :)

Ik heb ook weer gesport vandaag. Heerlijk! Ook de eerste dag na een operatie dat ik weer mocht hardlopen (op een loopband), na 14 weken totaal niet sporten. Niet te lang, max 1 minuut en dan weer minuut wandelen. Totaal max 10 min.
Maar dat mocht de pret niet drukken. Was zo fijn **\O/**

Daarnaast ook nog kracht gedaan. Rustig aan, veel minder gewicht dan voor de sluiting en vooral op techniek letten.

Morgen weer. Denk dat ik dan voor rug,buik en schouders ga. Even m'n enkel rust geven.

L_Flo
Berichten: 151
Geregistreerd: 14-06-14

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:14

Volgensmij heb ik ook alleen meegelezen :o ik meld me ook graag
Ik ben gister ook weer geweest! Vanwege hypermobiel altijd extra rustig beginnen, maar toch flink spierpijn nu ~~}>
Eten jullie op sportdagen meer? Wil eigenlijk niet afvallen (nu 58kg bij 1.70) maar bulken nu voor de zomer is ook niet m’n ding. Moet weer even balans krijgen in hoeveel ik moet eten.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:15

Ik heb gisteren wel meer gegeten toen ik weer gesport had. Maar moet wel zeggen dat ik echt een slechte conditie heb dus het had best wel impact.

Maar gisteren dus lekker gesport en morgen mag ik weer. Kan niet wachten tot ik weer op mijn oude "kracht" zit. :):)

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:27

Ik eet gewoon hetzelfde, tenzij ik echt merkbaar meer honger heb. Ik probeer ook na trainen wel iets te eten, maar dat plan ik gewoon zo in.

Sem_
Berichten: 7776
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:28

Ik eet ook hetzelfde, neem meestal nog wel een shake voor wat extra proteïne. Ik heb juist vaak veel minder honger op dagen dat ik eet, dat is soms lastig.

Succes en veel plezier voor iedereen die vandaag gaat trainen!

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:30

Ik merk vooral dat als ik 2/3 uur weg ben van huis om te trainen, ik in die tijd niet kan snaaien en daarom dus inderdaad juist minder eet :') Maar goed, ik let sowieso niet zo heel streng op mijn eten.

Misschien dat ik iets af wil vallen voor mijn volgende wedstrijd, maar tegelijkertijd ook geen zin om dan moeite te moeten doen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33926
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:31

Ja ik merkte echt dat ik veel honger had. Maar moet ook zeggen dat mijn hersenschudding weer op kwam na het sporten en dat kost ook veel energie. Dus dacht ik luister maar gewoon en eet een extra broodje oid. :P

Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 10:47

Ik probeer nog wel iets meer eiwitten te eten op een dag dat ik sport, soms door extra eiwitshake maar vaak ook gewoon binnen mijn maaltijden. Verder niet echt meer eten, tenzij ik echt honger heb.

Hier vanavond weer voor het eerst binnen :D .

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:02

Ik pak ook een eiwit shake :j
Echt extra eten liever niet, moet juist vet kwijt

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 13:43

Ik heb me ingeschreven voor een wedstrijd 22 augustus :D Een gewichtsklasse hoger dan vorige keren :+ Ik vind het denk ik wel even prima, misschien val ik in de tussentijd nog af, maar ik denk eigenlijk dat ik op dit gewicht sterker ben en dat vind ik belangrijker. Heb dan ook minder stress met de week van tevoren nog op gewicht moeten komen en zo.

Ik hoop heel erg me deze keer te plaatsen voor Nationals, maar dan moet ik nog wel even hard aan de bak, qualifying total voor mijn gewichtsklasse dit jaar is 352.5kg :=

Tova

Berichten: 1034
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 14:00

Ik heb gisteren en vandaag weer getraind. Wat heb ik het gemist.

Wat gaaf zo'n wedstrijd Eugoly!

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 16:02

Ik ga zaterdag voor het eerst weer. Ben heel benieuwd hoe het gaat, heb al 1,5 maand überhaupt niet getraind.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 17:10

Ik had echt bijna de hele 5 maanden niks gedaan, en het viel me echt niet tegen...

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 21:40

Tof Eugoly! Lekker gaan bouwen dus en hopen dat niet alles weer op slot gaat, zou zonde zijn.

Ik heb ondertussen 2 gyms waar ik train, ik ben vanavond bij de ‘commerciele’ geweest waar het opvallend rustig was. Ik voelde me niet top dus meer upper body focused getraind, ik piepte alleen enorm omdat ik nieuwe schoenen aan had :+ Spierpijn is na woensdag wel goed aanwezig.

Afbeelding

Ik ben al een paar weken weer aan het trainen (buiten) bij de krachtgym waar ik ook train. Het was soms wel echt af zien met die stormbuien recent, ik heb echt hagel, regen, alles wel gehad denk ik, haha.

Castilja

Berichten: 2517
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 15:15

Ik heb eergisteren voor het eerst mijn armen en schouders weer getraind; kon mijn mascaraborsteltje niet eens richting mijn ogen krijgen na de training :') :')

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:30

Ik vind trainen op zondag dus echt niks :+ Op de een of andere manier zijn er dan andere mensen of zo, vandaag gebruikten er 2 mannen de kabelmachine achter de bench die ik gebruikte, ik ergerde me al omdat ze heel hard stonden te praten, te schreeuwen ongeveer. En echt de hele tijd onwijs in m'n aura en in de weg, moest voor elke set vragen of ze aan de kant wilden gaan.

Afbeelding

Op een gegeven moment stond hij zo, dus echt gewoon volledig OP de bench? :') M'n vriend kwam na een tijdje naar beneden en ergerde zich ook kapot, zei ook meteen dat ze dat bij een man waarschijnlijk niet gedaan zouden hebben. Zo irritant. Maar goed, verder wel lekker getraind :+

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:41

Eulogy schreef:
Ik vind trainen op zondag dus echt niks :+ Op de een of andere manier zijn er dan andere mensen of zo, vandaag gebruikten er 2 mannen de kabelmachine achter de bench die ik gebruikte, ik ergerde me al omdat ze heel hard stonden te praten, te schreeuwen ongeveer. En echt de hele tijd onwijs in m'n aura en in de weg, moest voor elke set vragen of ze aan de kant wilden gaan.

[ [url=m/dMI3ff.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op een gegeven moment stond hij zo, dus echt gewoon volledig OP de bench? :') M'n vriend kwam na een tijdje naar beneden en ergerde zich ook kapot, zei ook meteen dat ze dat bij een man waarschijnlijk niet gedaan zouden hebben. Zo irritant. Maar goed, verder wel lekker getraind :+


Hé wat irritant zeg... Super vervelend lijkt me dat.

Mijn eerste training ging heel goed, full body gedaan en ik kon steeds twee oefeningen samen doen want het was rustig genoeg. Wel gelijk na de training helemaal stijf, en super veel spierpijn gelijk na een paar uur. Vandaag rust en morgen weer, maar dan doe ik toch wat rustiger aan.

Afbeelding

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:45

Ugh Eulogy |o

Ik morgen mijn eerste binnentraining. Had zo’n 45 km door heuvelland gewandeld met paar pittige wandelingen. Dus lekker niks gedaan van weekend. Morgenochtend eens hier binnen kijken en gewoon ritme weer oppakken.