Heb nu een kom tomatensoep (vers gemaakt) aan staan, en een kapje spelt brood, allicht beter dan een buil chips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Hier is de weegschaal stom. nog steeds geen gram lichter haha. heel demotiverend. Wel dit weekend zon 27000 stappen gezet en netjes onder mn calorieëndoel gezeten.(zoals de hele week) baal wel een beetje dat er niets af is. Meestal de eerste weken vliegt het er af toch?
Es_ther schreef:We kunnen het!
Jullie hebben vast wel een goede tip voor mij!
Ik werk in de weekenden bij de Aldi, wat fysiek nog al zwaar is.
Dozen optillen en ik schap poefen, veel lopen, bukken, opstaan, heb ik in de pauze en na mn werk echt mega trek, maar dan heb ik ook echt de rest van de dag trek.
Hebben jullie iets wat goed vult, makkelijk mee te nemen is (heb vaak maar 15 minuten pauze) en waar ik geen mega voorbereiding voor heb.
Suusjepluus schreef:Hier gaat het ook makkelijker door bij te houden wat ik eet. Ik vul sochtends meteen mn ontbijt, lunch en avondeten in en een avondsnack omdat dat mijn moeilijkste moment is. Gek genoeg heb ik daardoor minder snaaihonger of houd ik me onbewust makkelijker in gedurende de dag. De avond blijft wel mijn valkuil. Gisteravond voor het eerst weer alleen op de bank na 3 weken vakantie en een bak vanillekwark en half bakje amandelen op. De schade valt gelukkig nog mee dus. Mede door hier mee te lezen, dus bedankt weer iedereen!