Ik ga zometeen mijn 'eerste' Zweedse rondje maken en m'n nieuwe buurt ontdekken. We hebben een strakblauwe dag vandaag, dus dat moet goed komen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piekosjj schreef:Wat een mooie tattoosIk wil ook nog graag eens een 'natuur tatoo' laten zetten!
Ik ga zometeen mijn 'eerste' Zweedse rondje maken en m'n nieuwe buurt ontdekken. We hebben een strakblauwe dag vandaag, dus dat moet goed komen!
Plien91 schreef:inderdaadoliebol’s getting real.
_sharona_ schreef:Ik ben dus gister begonnen met hardlopen. Heb de app start running gebruikt. Heel makkelijk..
Eerste 'les' was 5 min wandelen. 7x afwisselend 1 minuut hardlopen 1 minuut wandelen. En aan t eind weer 5min wandelen. Ik weet t nogal kansloos vergeleken bij jullie. Maargoed je moet ergens beginnen. K was al trots dat ik dit gehaald heb haha
Tayga schreef:Ik heb gisteren ook 12 km gelopen. Heerlijk in het zonnetje, wel een koude wind. Ik heb sinds 1 januari een nieuwe baan en kan 5 kwartier later van huis, dus vanmorgen voor het eerst voor mijn werk om 7 uur nog 5 km gelopen. Kostte wel ijzeren zelfdiscipline. Hopelijk kan ik het volhouden totdat het licht is 's morgens en ik lekker het bos in kan.
Greetje63 schreef:Gisteren voor het eerst sinds drie maanden weer aan een wedstrijd meegedaan. Een trail van 30km in limburg. Koude wind, veel modder, klimmen (soms op handen en voeten) afdalingen (soms op mijn kont , soms met behulp van touwen), door de sloot over de akkers. Kortom heerlijk buiten spelen. Tussen door nog een weggelopen hond gevangen waarvan ik vervolgens nog op zoek moest naar zijn/haar baasje.