@_Flower, mooie verschillende keuzes! Van mooi naturel naar lekker knallend @Mondy gaaf! Snap dat je er happy mee bent, staat je echt super! @LadyMadonna, wel al beter zo hoor! En met een base eronder wordt blenden ook vaak alweer iets lastiger omdat je ondergrond dan stroever is
Mooie kleurkeuze mondy! Daar knallen je ogen lekker mee. Beetje halo effect. Leuk
Ladymadonna, je ziet dat je het al beter hebt proberen te blenden! Maar inderdaad, met een basis eronder is het altijd lastiger omdat de oogschaduw daar direct aan vast hecht. Grijs staat je ook mooi
LadyMadonna je ziet je vooruitgang ook gewoon, en dat met twee dagen Supertof!
Mondy weer prachtig
Niniane
Geplaatst: 01-03-17 13:26
Pff, ik leef ook nog na een zware carnaval. Zie veel mooie looks voorbij komen maar teveel om iedereen apart te noemen. Iedereen is weer lekker bezig de laatste tijd.
Oh mooie kleur Anc. En wat denk je, gisteren zeg ik voor de lol tegen mn vriend dat als ik veel geld heb ik een Viseart palette wilde kopen. Zegt ie, waarom doe je dat nu niet? Als je dat echt zo graag wilt? Ehhh... oliebol... Dus misschien volgende maand toch... Mja dan nog kiezen welke ik wil... Vind ze serieus allemaal mooi Maar ik wil kkleur, dus zou ik voor deze gaan... Denk ik...
Mondy, ik vind je ooglook mooi, maar ik vind je blush wat minder. Zou eens kijken voor een andere kleur misschien, misschien wat peach/roze?
Lm, leuk dat je zo aan t oefenen bent. Ik heb een beetje dezelfde ogen als jij, en ik blend m altijd uit tot boven de crease, zodat je daar wat meer kleur hebt. Dat hoeft overigens niet met dezelfde kleur als op je bewegend ooglid. Ik doe soms een lichtere kleur bijv. Zie hieronder. Dan blend ik dezelfde kleur naar buiten toe, en aan de binnenkant heb ik een lichte kleur, of een highlighter kleur doorgeblend.
Maar vooral lekker uitproberen met kleuren, dat komt vanzelf wel.
Thx voor de tip joolien ! Zal eens gaan kijken voor andere kleuren. Hebben jullie tips voor een aantal kleurtjes bij elkaar ? Dan kan ik gewoon wat uitproberen/uitkiezen per keer.
Jamiefris, ik zou een moord plegen voor jouw wenkbrauwen! Wat strak, vol en een mooie kleur! Ladymadonna, ik ben zelf niet echt een fan van groen. Ik zie niet heel veel kleurverschil maar het is een fijne natuurlijke look Flower, wat staat Mehr jou mooi! Liselot, jammer dat het wegvalt maar ik vind het erg mooi! Je hebt een hele mooie ooglid vorm(klinkt raar ) waar je veel mee kan. Donar, mooi natuurlijk en je blauwe ogen vallen extra op! mondy, mooie kleur rood! welke kleur is het? DnT, wauw wat een prachtige kleur! Ik snap dat je daar verliefd op bent. Hij staat je heel mooi Cinnepin, ik zie het helaas niet heel goed, maar wel een leuk kleurtje!
Ik wacht nog op mijn MAC lipsticks, ik heb ze de zelfde dag gekocht als een aantal mensen in dit topic. Misschien duurt het naar friesland brengen langer
Ik heb het vandaag simpel. Een rode eyeliner en Mac velvet teddy. en ontploft haar
De rode eyeliner is overigens geen eyeliner maar een liquid lipstick op mn lippen is hij niet fijn maar zo functioneert hij prima en niemand die het ziet